Ekonomika
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(33)
Forma i typ
Książki
(32)
Publikacje naukowe
(9)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Artykuły
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(21)
tylko na miejscu
(10)
nieokreślona
(4)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(27)
Biblioteka WEiZ
(3)
Biblioteka WWFiF
(4)
Magazyn
(2)
Biblioteka WEAiI
(1)
Autor
Kluczyński Jan (1936-1999)
(2)
Banasiński Antoni (1908-1993)
(1)
Boruszewski Jarosław
(1)
Bywalec Czesław (1945- )
(1)
Chłopecki Jerzy (1936-2014)
(1)
Felis Paweł (1969- )
(1)
Gołębiewska Barbara
(1)
Hardt Łukasz (1978- )
(1)
Jung Bohdan
(1)
Kaczorowski Michał (1897-1975)
(1)
Kamrat Waldemar (1953- )
(1)
Kordziak Wiesława
(1)
Kowalski Tadeusz (1955- )
(1)
Krajewski Mieczysław (1932-2010)
(1)
Lange Oskar (1904-1965)
(1)
Lewinowski Czesław
(1)
Lipianin-Zontek Ewa
(1)
Lipiński Edmund
(1)
Malawski Stanisław
(1)
Minc Bronisław (1913-2004)
(1)
Mróz Robert
(1)
Najnigier Bronisław (1920-1993)
(1)
Nieszporska Sylwia
(1)
Nowak-Posadzy Krzysztof
(1)
Ostrowski Zbigniew
(1)
Pilawski Bronisław (1919-2008)
(1)
Piotrowski Władysław (1921- )
(1)
Połeć Stanisław
(1)
Regulski Jerzy (1924-2015)
(1)
Robakiewicz Maciej
(1)
Rudnicki Michał (ekonomia)
(1)
Rudyk Bronisław (tłumacz)
(1)
Seiler Robert E
(1)
Stadler Józef
(1)
Studentowicz Kazimierz (1903-1992)
(1)
Szepieniec Antoni
(1)
Szymański Bogdan
(1)
Wasiutyński Zbigniew (1902-1974)
(1)
Wheeler George Shaw
(1)
Wilkin Jerzy (1947-2023)
(1)
Wit Zbigniew
(1)
Żukowska Beata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(2)
1980 - 1989
(1)
1970 - 1979
(11)
1960 - 1969
(8)
1950 - 1959
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(33)
Język
polski
(32)
angielski
(1)
Odbiorca
Elektrycy
(1)
Energetycy
(1)
Inżynierowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Ekonomika
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(620)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(379)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(6)
Monografia
(3)
Podręczniki akademickie
(3)
Opracowanie
(2)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(2)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(26)
Zarządzanie i marketing
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Matematyka
(1)
Nauka i badania
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Niekonwencjonalne Źródła Energii
(1)
33 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3944 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dla kl. 4 i 5 liceów ekon.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19320 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S 53866 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ekonomika projektowania budynków przemysłowych / Maciej Robakiewicz. - Warszawa : Arkady, 1969. - 187, [1] s., [1] k. tabl. : il. ; 23 cm.
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37922 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 299-329.
Dla pracowników naukowych i studentów zajmujących się marketingiem i turystyką, właścicieli, kadry kierowniczej oraz pracowników przedsiębiorstw turystycznych.
Współpraca między przedsiębiorstwami – istota, cechy, przesłanki Definicja współpracy przedsiębiorstw Cechy współpracy warunkujące kryteria jej klasyfikacji Cechy współpracy Kryteria klasyfikacji współpracy Motywy i korzyści podejmowania współpracy przez przedsiębiorstwa Teoretyczne podstawy współpracy podmiotów na rynku usług hotelarskich Wybrane teorie współpracy użyteczne na rynku usług hotelarskich Teoria kosztów transakcyjnych – podstawa współpracy na poziomie relacji Teoria zależności zasobowej – podstawa współpracy na poziomie przedsiębiorstwa Teoria sieci – podstawa współpracy na poziomie sieci przedsiębiorstw Formy współpracy obiektów świadczących usługi hotelarskie Outsourcing Franchising Klastry Partnerstwo strategiczne Alianse strategiczne Identyfikacja czynników determinujących relację obiektów świadczących usługi hotelarskie z serwisami zakupów grupowych w obliczu zmieniających się uwarunkowań ich działalności Obiekty świadczące usługi hotelarskie i ich cechy warunkujące współpracę Złożoność usługi hotelarskiej Istota obiektów świadczących usługi hotelarskie Klasyfikacja i kategoryzacja obiektów świadczących usługi hotelarskie Wpływ rozwoju internetu na kanały dystrybucji obiektów świadczących usługi hotelarskie Pojęcie dystrybucji usług hotelarskich. Ewolucja systemów dystrybucji na rynku usług hotelarskich Implikacje funkcjonowania internetowych kanałów dystrybucji na rynku turystycznym Rozwój internetowych kanałów dystrybucji determinantą zmian w handlu elektronicznym Zmieniająca się rola pośrednika w internetowych systemach dystrybucji usług hotelarskich Serwisy zakupów grupowych jako partner w zakresie dystrybucji usług hotelarskich Działalność serwisów zakupów grupowych na rynku e-commerce Czynniki sukcesu serwisów zakupów grupowych jako narzędzia e-commerce Cykl życia serwisów zakupów grupowych na tle innych internetowych kanałów dystrybucji Klasyfikacja uwarunkowań współpracy obiektów świadczących usługi hotelarskie z serwisami zakupów grupowych Metodyka badań empirycznych Cele, hipotezy i założenia badawcze Przesłanki prowadzenia badań o charakterze jakościowym i ilościowym Proces badawczy Etapy prowadzonych badań Triangulacja metod badawczych Monitoring ofert Wywiady Sondaż diagnostyczny Metody analizy danych empirycznych Ograniczenia procesu badawczego a jakość przeprowadzonych badań. Charakterystyka badanych zbiorowości Uwarunkowania współpracy obiektów świadczących usługi hotelarskie z serwisami zakupów grupowych w zakresie dystrybucji usług w sieci Stymulanty i destymulanty nawiązywania relacji z serwisami zakupów grupowych przez obiekty świadczące usługi hotelarskie Identyfikacja czynników predysponujących obiekty świadczące usługi hotelarskie do podejmowania współpracy z serwisami zakupów grupowych Identyfikacja czynników charakteryzujących serwisy zakupów grupowych determinujących podejmowanie współpracy przez obiekty świadczące usługi hotelarskie Warunki współpracy i ich wpływ na kształtowanie renty relacyjnej Ocena współpracy z serwisami zakupów grupowych i ich znaczenie wśród innych kanałów dystrybucji usług w sieci stosowanych przez obiekty świadczące usługi hotelarskie
Sygnatura czytelni BWF: XII L 86
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151536 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8554 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Dla służb techn.-ekon. oraz dla uczniów szkół średnich i studentów wyższych szkół ekonomicznych i technicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 2470
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
w opracowaniu: sygn. 28000 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Inwestycja w kolektory słoneczne z punktu widzenia inwestora domowego / Bogdan Szymański. W: Globenergia. Odnawialne Źródła i Poszanowanie Energii. 2010, nr 6, s. 14-17. - 2010
Kartoteka zagadnieniowa: Niekonwencjonalne Źródła Energii
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1457 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11007 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 240-256. Indeks.
Pluralizm metodologiczny w ekonomii – jego podstawy i konsekwencje 1.1. O pożyteczności studiów metodologicznych 1.2. Inspiracje metodologiczne i alchemia metodologii naukowej 1.3. Metodologia ekonomii – główne kierunki poszukiwań i obszary sporów teoretycznych 1.4. Źródła frustracji i satysfakcji w uprawianiu ekonomii 1.5. Koncepcja człowieka gospodarującego jako fundament ekonomii głównego nurtu 1.6. Ekonomia jako wiedza i nauka 1.7. Matematyczność świata i matematyczność ekonomii 1.8. Dwa dominujące nurty w badaniach nad podstawami zachowań ludzkich 1.9. Nauka a prawda Wizje gospodarki i świata społecznego – trzy metafory 2.1. Metafora mechanizmu 2.2. Metafora systemu 2.3. Metafora dramatu 2.3.1. Człowiek gospodarujący jako istota dramatyczna 2.3.2. Czym jest dramat: w sztuce, życiu społecznym i nauce 2.3.3. Świat jako scena dramatu i dialog jako otwarcie na innego 2.3.4. Dramat a wolność człowieka Dlaczego ekonomistom potrzebna jest filozofia? 3.1. O potrzebie filozofii zaangażowanej 3.2. Filozofia, nauka, Bóg – fundament wiedzy i mądrości 3.3. Kondycja nauk ekonomicznych – kilka wstępnych refleksji filozoficznych 3.4. Nauka a filozofia 3.5. Czy ekonomista bywa metafizykiem? Czy ekonomia może być piękna? 4.1. Poszukiwanie piękna w ekonomii 4.2. Czym jest piękno? 4.3. Piękno w nauce 4.4. Przedmiot ekonomii a jej piękno 4.5. Metody badawcze ekonomii a jej piękno 4.6. Czy ekonomia jest etyczna? Kultura jako fundament instytucjonalny gospodarki 5.1. Ewolucja zainteresowania kulturą wśród ekonomistów 5.2. Czym jest kultura? 5.3. Trudności w budowaniu teorii kultury 5.4. Jedność i różnorodność człowieka oraz kultury 5.5. Ewolucja kultur i cywilizacji – długookresowa perspektywa instytucjonalna 5.6. Proces społeczno-kulturowego wykorzeniania się gospodarki 5.7. Kultura rywalizacji 5.8. Różnorodność kultur a systemy kulturowe 5.9. Porządkująca rola kultury w chaotycznym świecie Instytucje – koncepcje, definicje i spory interpretacyjne 6.1. Gdzie kryją się instytucje? 6.2. Spontaniczność i kreacjonizm w kształtowaniu instytucji 6.3. Definicje instytucji 6.4. Instytucje, środowisko instytucjonalne i system instytucjonalny 6.5. Instytucje i instytucjonalny system gospodarczy w ujęciu Leszka Balcerowicza 6.6. Koncepcja Mary Douglas – podejście antropologiczne do problematyki instytucji 6.7. Instytucje jako podstawa wspólnego życia 6.8. Instytucje a organizacje 6.9. Instytucje totalne 6.10. Instytucje długiego trwania 6.11. Nauka w okruchach a instytucje Równowaga instytucjonalna i zmiana instytucjonalna 7.1. Koncepcje równowagi gospodarczej w teorii ekonomii 7.2. Ekonomia układów złożonych i ekonomia złożoności 7.3. Krytyka teorii równowagi ekonomicznej 7.4. Równowaga instytucjonalna 7.5. Koncepcja równowagi instytucjonalnej w ujęciu Masahiko Aokiego 7.6. Równowaga instytucjonalna a ład społeczny 7.7. Zmiana instytucjonalna Thorstein Veblen i klasyczny instytucjonalizm 8.1. Veblenowska koncepcja instytucji 8.2. Rywalizacja jako źródło marnotrawstwa 8.3. Symbole i wyznaczniki pozycji społecznej 8.4. Krytyka stosunków kapitalistycznych 8.5. Inni przedstawiciele klasycznego instytucjonalizmu Nowa ekonomia instytucjonalna. Ogólna charakterystyka, podstawy metodologiczne i główne nurty badawcze 9.1. Prekursorzy nowej ekonomii instytucjonalnej 9.2. Ogólna charakterystyka nowej ekonomii instytucjonalnej: między tradycyjną ekonomią instytucjonalną a ekonomią neoklasyczną 9.3. Podstawowe pojęcia nowej ekonomii instytucjonalnej 9.3.1. Koncepcja instytucji 9.3.2. Pojęcie transakcji i kontraktu 9.3.3. Kategoria kosztów transakcji 9.3.4. Efektywność a inne determinanty instytucji 9.4. Podstawowe problemy metodologiczne nowej ekonomii instytucjonalnej 9.4.1. Problem relacji jednostki do instytucji i indywidualizm metodologiczny nowej ekonomii instytucjonalnej 9.4.2. Problem ograniczeń informacyjnych i racjonalności ludzi jako podmiotów gospodarujących 9.4.3. Problem nieuczciwości ludzi jako podmiotów gospodarowania: oportunizm Ekonomia uprawnień własnościowych 10.1. Pojęcie uprawnień własnościowych 10.2. Koncepcja uprawnień własnościowych w teorii ekonomii 10.3. Podstawowe funkcje ekonomiczne uprawnień własnościowych według teorii praw własności 10.4. Zakres i znaczenie uprawnień własnościowych 10.5. Przyczyny, mechanizmy i skutki zmian uprawnień własnościowych 10.6. Dyskusje wokół teorii praw własności Teoria agencji 11.1. Ogólna charakterystyka i podstawy metodologiczne teorii agencji 11.2. Problem optymalnego kontraktu a warunki wynagrodzenia agentów 11.3. Problem monitorowania realizacji kontraktu między zwierzchnikiem i agentem 11.4. Praktyczne problemy dotyczące kontraktów w świetle teorii agencji 11.5. Pozytywna teoria agencji 11.6. Ilustracja problemu agencji: przypadek amerykańskiego finansisty Bernarda L. Madoffa i lekcja z kryzysu finansowego 2007–2009 Ekonomia kosztów transakcji 12.1. Czym są transakcje i co wpływa na ich przebieg oraz efekty 12.2. Koszty transakcji a koszty gospodarowania 12.3. Koszty transakcji a specyficzność i charakter zasobów 12.4. Procesy adaptacji w gospodarce a koszty transakcji 12.5. Bodźce i kontraktowanie w procesach transakcji 12.6. Struktury instytucjonalne transakcji – klasyfikacja i charakterystyka 12.7. Integracja pionowa jako instytucjonalna forma adaptacji 12.8. Struktury transakcji a stosunki zatrudnienia pracowników Przedsiębiorstwo jako instytucja 13.1. Czym jest przedsiębiorstwo? 13.2. Problem granic przedsiębiorstwa w nowej ekonomii instytucjonalnej 13.3. Różnicowanie się teorii przedsiębiorstwa we współczesnej ekonomii Państwo w ujęciu ekonomii instytucjonalnej 14.1. Państwo jako instytucja i zarazem kreator instytucji formalnych 14.2. Spór o koncepcję i rolę państwa w gospodarce – dwa paradygmaty 14.3. Koncepcje państwa w klasycznym i nowym instytucjonalizmie 14.4. Zmiana roli państwa w warunkach globalizacji 14.5. Państwo a rozwój, wolność i demokracja
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 154730 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Wielkie Organizacje Gospodarcze)
Bibliografia strony 112-113. Wykaz podstawowych aktów normatywnych wg stanu prawnego na dzień 1 lipca 1975 r.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 48976
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Ekonomia)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 265-277. Indeks.
Przedsiębiorstwa rodzinne jako obiekt badań naukowych 1.1. Istota i definicje firm rodzinnych 1.1.1. Przegląd definicji przedsiębiorstwa rodzinnego 1.1.2. Rozważania nad definicją przedsiębiorstwa rodzinnego w Polsce 1.1.3. Istota przedsiębiorstw rodzinnych 1.2. Unikalne cechy firm rodzinnych – przejawy „rodzinności” biznesu oraz cele działalności 1.2.1. Zasobowe ujęcie rodzinności 1.2.2. Istota rodzinności w świetle teorii kapitału społecznego 1.2.3. Cele działalności przedsiębiorstw rodzinnych 1.3. Przedsiębiorstwo rodzinne w perspektywie czasowej 1.3.1. Cykl życia przedsiębiorstwa rodzinnego 1.3.2. Kryzysy i wyzwania związane z kolejnymi fazami rozwoju 1.3.3. Sukcesja w przedsiębiorstwie rodzinnym jako szansa na jego dalsze przetrwanie 1.4. Przedsiębiorstwa rodzinne w obliczu kryzysów zewnętrznych 1.4.1. Reakcje przedsiębiorstw rodzinnych na kryzysy zewnętrzne 1.4.2. Przewaga firm rodzinnych nad firmami nierodzinnymi w czasie kryzysu zewnętrznego 1.4.3. Znaczenie firm rodzinnych dla gospodarki 1.5. Wyniki ekonomiczne firm rodzinnych oraz nierodzinnych 1.5.1. Rodzaje badanych wyników ekonomicznych 1.5.2. Wyniki ekonomiczne przedsiębiorstw rodzinnych – przegląd badań zagranicznych 1.5.3. Wyniki ekonomiczne przedsiębiorstw rodzinnych w Polsce – przegląd badań 1.5.4. Heterogeniczność przedsiębiorstw rodzinnych jako źródło różnic w osiąganych efektach ekonomicznych Rozdział 2. Profesjonalizacja i jej przejawy w firmie rodzinnej – ujęcie teoretyczne 2.1. Istota i pojęcie profesjonalizacji przedsiębiorstwa . 2.2. Profesjonalizacja przedsiębiorstw rodzinnych 2.3. Przejawy profesjonalizacji przedsiębiorstwa rodzinnego 2.3.1. Zaangażowanie menedżerów zewnętrznych 2.3.2. Współpraca z zewnętrznymi organami doradczymi 2.3.3. Nadzór w firmie rodzinnej 2.3.4. Decentralizacja decyzji oraz aktywność organów zarządczych i kontrolnych 2.3.5. Formalizacja procesu planowania i kontroli 2.3.6. Formalizacja zarządzania zasobami ludzkimi 2.3.7. Poszerzanie wiedzy i doskonalenie kompetencji zarządu 2.4. Profesjonalizacja przedsiębiorstwa rodzinnego z perspektywy teorii agencji 2.5. Profesjonalizacja przedsiębiorstwa rodzinnego w ujęciu teorii służebności 2.6. Profesjonalizacja przedsiębiorstwa rodzinnego w ujęciu teorii interesariuszy 2.7. Profesjonalizacja przedsiębiorstwa rodzinnego w ujęciu teorii zasobowej Rozdział 4. Przejawy i profile profesjonalizacji w przedsiębiorstwach rodzinnych – wyniki badań własnych 4.1. Przejawy profesjonalizacji w badanych przedsiębiorstwach 4.1.1. Menedżerowie spoza rodziny 4.1.2. Doradztwo zewnętrzne w przedsiębiorstwie rodzinnym 4.1.3. Organy nadzorcze w przedsiębiorstwach rodzinnych 4.1.4. Komponenty family governance 4.1.5. Decentralizacja decyzyjności 4.1.6. Aktywność organów zarządczych oraz kontrolnych 4.1.7. Stosowanie sformalizowanych narzędzi planowania i kontroli 4.1.8. Wykorzystanie formalnych narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi 4.1.9. Wiedza i kompetencje zarządu w przedsiębiorstwach rodzinnych 4.2. Typologia przedsiębiorstw rodzinnych pod względem sposobu ich profesjonalizacji 4.2.1. Identyfikacja typów przedsiębiorstw rodzinnych pod względem sposobu ich profesjonalizacji 4.2.2. Percepcja zakresu profesjonalizacji przez przedsiębiorstwa rodzinne Rozdział 5. Efekty ekonomiczne profesjonalizacji przedsiębiorstw rodzinnych 5.1. Wielkość przedsiębiorstw rodzinnych o różnych profilach profesjonalizacji 5.2. Wiek przedsiębiorstw rodzinnych o różnych profilach profesjonalizacji 5.3. Obecność drugiego pokolenia w przedsiębiorstwach rodzinnych o różnych profilach profesjonalizacji 5.4. Wpływ rodziny na przedsiębiorstwa rodzinne o różnych profilach profesjonalizacji 5.5. Struktura majątku w przedsiębiorstwach rodzinnych o różnych profilach profesjonalizacji 5.6. Struktura źródeł finansowania w przedsiębiorstwach rodzinnych o różnych profilach profesjonalizacji 5.7. Płynność przedsiębiorstw rodzinnych o różnych profilach profesjonalizacji 5.8. Rentowność przedsiębiorstw rodzinnych o różnych profilach profesjonalizacji 5.9. Samoocena kondycji ekonomicznej przedsiębiorstw rodzinnych o różnych profilach profesjonalizacji 5.10. Reakcje na kryzys zewnętrzny w przedsiębiorstwach o różnych profilach profesjonalizacji Załącznik 1. Analizowane zmienne oraz testy statystyczne wykorzystane do weryfikacji hipotez Załącznik 2. Etapy gromadzenia danych do badania zasadniczego Załącznik 3. Profile profesjonalizacji przedsiębiorstw rodzinnych* – wyniki przeprowadzonych testów post hoc (test Gamesa–Howella lub test Hochberga) Załącznik 4. Samoocena poziomu profesjonalizacji wybranych obszarów działalności według zidentyfikowanych profili przedsiębiorstw* – wyniki przeprowadzonych testów post hoc Załącznik 5. Średnia wielkość przedsiębiorstw według zidentyfikowanych profili profesjonalizacji* – porównania „parami Załącznik 6. Średni wiek przedsiębiorstw według zidentyfikowanych profili profesjonalizacji* – porównania „parami” Załącznik 7. Wpływ rodziny na różne obszary funkcjonowania przedsiębiorstwa według zidentyfikowanych profili profesjonalizacji* – porównania „parami” Załącznik 8. Wartości wybranych kategorii aktywów według zidentyfikowanych profili profesjonalizacji* – porównania „parami” Załącznik 9. Wartości wybranych kategorii pasywów według zidentyfikowanych profili profesjonalizacji* – porównania „parami” Załącznik 10. Wartości wybranych miar rentowności według zidentyfikowanych profili profesjonalizacji* – porównania „parami” Załącznik 11. Samoocena kondycji ekonomicznej w przedsiębiorstwach o różnym profilu profesjonalizacji* – wyniki przeprowadzonych testów post hoc (test Gamesa–Howella lub test Hochberga)
Sygnatura czytelni BWZ: VIII B 41
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6391 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności