Konsumpcja (ekonomia)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(71)
Forma i typ
Książki
(69)
Publikacje naukowe
(7)
Czasopisma
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(54)
tylko na miejscu
(21)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(57)
Biblioteka Międzywydziałowa
(9)
Biblioteka WEiZ
(11)
Biblioteka WWFiF
(2)
Autor
Kołodziejek Bogdan
(3)
Beskid Lidia
(2)
Hanusik Krystyna
(2)
Piasny Janusz
(2)
Strużycki Marian (1930- )
(2)
Szczepański Jan (1913-2004)
(2)
Szwacka-Mokrzycka Joanna
(2)
Wiszniewski Edward
(2)
Zielińska Zofia
(2)
Łangowska Urszula
(2)
Adamik Anna (1970- )
(1)
Adamowicz Ewa
(1)
Antonides Gerrit
(1)
Bazarnik Jacek
(1)
Bałdyga Jerzy
(1)
Bergier Tomasz
(1)
Bielski Piotr
(1)
Borys Tadeusz
(1)
Bosch Gisela
(1)
Burgiel Aleksandra
(1)
Bużałek Tomasz
(1)
Bylok Felicjan (1957- )
(1)
Bywalec Czesław
(1)
Carley Michael
(1)
Chłopecki Jerzy (1936-2014)
(1)
Czajkowski Mikołaj
(1)
Czerny Mirosława (1951- )
(1)
Duda Aneta (reklama)
(1)
Dudek Aleksandra
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gardocka-Jałowiec Anna
(1)
Gołębiewski Jarosław
(1)
Grabowska Sandra
(1)
Grzelońska Urszula (1939- )
(1)
Grzywińska-Rąpca Małgorzata
(1)
Guzik Bogusław
(1)
Herman Andrzej
(1)
Jastrzębska-Smolaga Halina
(1)
Jawłowska Aldona
(1)
Jeleński Tomasz
(1)
Kall Jacek
(1)
Kasprzak Tadeusz
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Koneczny Karol
(1)
Kopańska Agnieszka
(1)
Kozłowska Agata
(1)
Kramer Józefa (1930- )
(1)
Krasiński Zdzisław
(1)
Kronenberg Jakub
(1)
Kroszel Janusz
(1)
Kulczycka Joanna
(1)
Kurczewski Przemysław
(1)
Kuśmierczyk Krystyna
(1)
Lewandowska Anna
(1)
Lewandowska Zofia
(1)
Magnuszewski Piotr
(1)
Makuch Łukasz
(1)
Maliszewska Karolina
(1)
Masztalerz Jerzy
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
Michaliszyn Beata
(1)
Morecka Zofia (1919- )
(1)
Mróz Bogdan
(1)
Murawska Anna (ekonomia)
(1)
Mynarski Stefan
(1)
Nikołajczuk Sergiusz
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Pajestka Józef (1924-1994)
(1)
Panek Tomasz (1953- )
(1)
Piasny Janusz (1930-1997)
(1)
Podolec Barbara
(1)
Pohorille Maksymilian
(1)
Pohorille Maksymilian (1915-2003)
(1)
Raaij W. Fred van
(1)
Romaniuk Kazimierz
(1)
Ryć Kazimierz (1935-2020)
(1)
Saniuk Sebastian
(1)
Seminarium Naukowe "Decyzje w handlu : cele warunki metody" (1975 ; Konstancin-Jeziorna)
(1)
Sendzimir Jan
(1)
Sikorska Joanna
(1)
Spapens Philippe
(1)
Stangel Michał
(1)
Strumińska-Kutra Marta
(1)
Sufin Zbigniew
(1)
Szadziński Stanisław Stefan
(1)
Sztucki Tadeusz
(1)
Szulce Halina
(1)
Szymański Władysław (1941- )
(1)
Słaby Teresa
(1)
Wesołowski Włodzimierz (1929- )
(1)
Winiewski Michał (1916-1991)
(1)
Wiszniewski Edward (1921-2004)
(1)
Wróbel Magdalena (nauki ekonomiczne)
(1)
Zagrodzki Michał
(1)
Zalega Tomasz
(1)
Łuczak Józef
(1)
Świątek Leszek
(1)
Żuławska Czesława
(1)
Żylicz Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(6)
1980 - 1989
(19)
1970 - 1979
(16)
1960 - 1969
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(71)
Język
polski
(70)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Menedżerowie
(1)
Menedżerowie produkcji
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Konsumpcja (ekonomia)
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(696)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(620)
Naprężenia i odkształcenia
(614)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(491)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(9)
1901-2000
(6)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Gatunek
Opracowanie
(3)
Podręczniki akademickie
(3)
Podręcznik
(2)
Raport z badań
(2)
Dane statystyczne
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Studium przypadku (case study)
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Zarządzanie i marketing
(2)
Ochrona środowiska
(1)
71 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55001 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59496 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Praca wykonana w ramach projektu badawczego nr 2h02C 06926.
Bibliogr.s. [131] - 133
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113584 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, wykaz aktów prawnych na stronach 309-[323].
2. Ekonomika przestrzeni turystycznej - podstawy metodologiczne 2.1. Zagospodarowanie turystyczne 2.1.1. Definicje sprawozdawcze: typologia, krytyczna analiza 2.1.2. Definicja projektująca 2.2. Ekonomika przestrzeni turystycznej 2.2.1. Definicja, przedmiot i cel 2.2.2. Nauka 2.2.2.1. Miejsce w systemie nauk 2.2.2.2. Metodologia 2.2.2.2.1. Metodologia ogólna 2.2.2.2.2. Adaptowalne teorie i metody innych dyscyplin nauki 2.2.2.2.2.1. Metody ekonomiczne 2.2.2.2.2.2. Metody urbanistyczne 2.2.2.2.2.3. Teorie i metody geograficzne 2.2.2.2.2.3.1. Teorie przestrzeni geograficznej 2.2.2.2.2.3.2. Teorie przestrzeni turystycznej 2.2.2.2.2.3.2.1. Modele systemu 2.2.2.2.2.3.2.2. Modele struktury 2.2.2.2.2.3.2.3. Modele ewolucji 2.2.2.2.3. Metody własne 2.2.3. Praktyka 2.2.3.1. Inżynieria ekonomiki przestrzeni turystycznej - definicja, przedmiot, cel 2.2.3.2. Związek i proces metodologiczny nauka - praktyka. Metodologia praktyki 3. Przestrzeń turystyczna - przedmiot ekonomiki przestrzeni turystycznej 3.1. Definicja 3.2. Natura ontyczna 3.3. Struktura funkcjonalna i terytorialna. Terytorialne poziomy operacyjne 3.4. Atrybuty 3.5. Zmienność 4. Popyt turystyczny w przestrzeni turystycznej 4.1. Turysta 4.2. Potrzeby turysty oraz źródła ich zaspokojenia w przestrzeni turystycznej 4.3. Definicja i rola popytu turystycznego 4.4. Czynniki popytu turystycznego 4.5. Diagnozowanie i prognozowanie 4.6. Planowanie i projektowanie 5. Podaż turystyczna w przestrzeni turystycznej 5.1. Definicje i wprowadzenie do problemu 5.2. Walory turystyczne 5.2.1. Natura ontyczna 5.2.2. Determinizm walorystyczny - naczelna zasada metodologii gospodarki turystycznej 5.2.3. Racjonalne gospodarowanie 5.2.3.1. Typologia 5.2.3.2. Identyfikacja 5.2.3.3. Atrakcyjność i jej ocena 5.2.3.4. Stan i nim zarządzanie 5.2.3.4.1. Udział we wprowadzaniu zmian pożądanych 5.2.3.4.1.1. Przystosowanie 5.2.3.4.1.2. Tworzenie 5.2.3.4.2. Udział w przeciwdziałaniu zmianom szkodliwym 5.2.3.4.2.1. Czynniki i skutki zmian szkodliwych. Syndrom modliszki 5.2.3.4.2.2. Przeciwdziałanie czynnikom szkodliwych zmian stanu 5.2.3.4.2.2.1. Zapobieganie 5.2.3.4.2.2.2. Ochrona 5.2.3.4.2.3. Przeciwdziałanie skutkom działania czynników szkodliwych zmian stanu - odtwarzanie: istnienia, atrakcyjności 5.3. Infrastruktura turystyczna 5.3.1. Typologia funkcjonalna 5.3.1.1. Infrastruktura organizacji podróży 5.3.1.2. Infrastruktura transportowa 5.3.1.3. Infrastruktura motywacyjna 5.3.1.4. Infrastruktura egzystencjalna 5.3.1.4.1. Infrastruktura noclegowa 5.3.1.4.2. Infrastruktura żywieniowa 5.3.1.4.3. Infrastruktura towarzysząca 5.3.1.5. Wielofunkcyjny zespół obiektów infrastruktury turystycznej 5.3.2. Trend globalny 5.4. Usługi turystyczne 5.5. Terytorialny produkt turystyczny 5.5.1. Definicja 5.5.2. Czynniki popytu 5.5.3. Atrakcyjność 5.5.3.1. Atrakcyjność immanentna 5.5.3.1.1. Definicja i struktura 5.5.3.1.2. Spirala atrakcyjności 5.5.3.2. Atrakcyjność względna - konkurencyjność 5.5.4. Klaster turystyczny 6. Bilans równowagi: podaż turystyczna - popyt turystyczny w przestrzeni turystycznej - fundamentalny problem ekonomiki przestrzeni turystycznej 6.1. Kryteria optymalizacji bilansu w podprzestrzeni recepcji turystów 6.1.1. Determinizm walorystyczny 6.1.2. Zrównoważony i trwały rozwój gospodarki turystycznej 6.2. Instrumenty ustalenia bilansu równowagi w przestrzeni obszaru turystycznego 6.2.1. Instrumenty ustalenia zrównoważonego rozwoju gospodarki turystycznej - optymalizacji systemu i struktury przestrzeni obszaru turystycznego 6.2.1.1. Instrumenty planistyczne 6.2.1.1.1. Metody optymalizacji systemu 6.2.1.1.2. Metoda optymalizacji struktury 6.2.2. Instrumenty ustalenia trwałego rozwoju gospodarki turystycznej - optymalizacji ewolucji przestrzeni obszaru turystycznego 6.2.2.1. Instrumenty planistyczne 6.2.2.2. Instrument ekonomiczny 6.2.3. Instrumenty prawne ustalenia bilansu równowagi 6.3. Model zintegrowanego planowania i projektowania operacyjnej podprzestrzeni recepcji turystów
Sygnatura czytelni BWF: XII J 105
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148859 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8449 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61703 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Polityka Społeczna w PRL [Polskiej Rzeczypospolitej Ludowej])
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56506 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Syntezy / Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji ; 29)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82806 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Paradygmaty rozwoju konsumpcji żywności w Polsce / Joanna Szwacka-Mokrzycka. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2018. - 197 stron : ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 161-172.
Paradygmaty rozwoju gospodarki żywnościowej w Polsce Ujęcie paradygmatu w gospodarce żywnościowej Sektor gospodarki żywnościowej w poszukiwaniu paradygmatów rozwoju Rozwój gospodarczy Polski po przystąpieniu do UE Miejsce konsumpcji w łańcuchu żywnościowym Interdyscyplinarne ujęcie konsumpcji Współczesne kierunki rozwoju konsumpcji Trendy i megatrendy konsumpcyjne Zrównoważona konsumpcja a kompetencje konsumenckie Modele rozwoju konsumpcji żywności w Polsce Neoklasyczne ujęcie konsumpcji żywności Istota i główne nurty ekonomii klasycznej Miejsce konsumpcji w ekonomii neoklasyczne Prekursorskie badania empiryczne konsumpcji żywności Teoria zachowań konsumenckich w nurcie ekonomii behawioralnej Istota ekonomii behawioralnej Uwarunkowania zachowań konsumentów na rynku żywności Czynniki wyboru produktów żywnościowych Innowacyjne zachowania konsumentów Zachowania konsumenckie a działania segmentacyjne Miejsce konsumpcji w handlu Przegląd teorii handlu międzynarodowego Kierunki rozwoju handlu detalicznego w Polsce Dostosowania przedsiębiorstw handlowych do zmian wzorców zakupowych konsumentów Konkurencyjność gospodarki żywnościowej a proces zaspokajania potrzeb konsumenckich Modele konkurencji - dorobek teoretyczny Istota konkurencyjności - kontekst gospodarki żywnościowej Konkurencyjność przemysłu spożywczego w Polsce na tle UE Kierunki przeobrażeń w polskim przemyśle spożywczym Czynniki konkurencyjności Kierunki i skala podejmowanych działań innowacyjnych na rynku żywności Pozycja przemysłu spożywczego Zmiany wzorców zachowań konsumentów a przeobrażenia w przemyśle spożywczym Modele konsumpcji żywności w Polsce oraz kierunki ich rozwoju Metodyka badań konsumpcji Metodyka badań ekonometrycznych Metodyka badań jednoźródłowych - Target Group Index (TGI) Ekonomiczno-społeczny wymiar badań konsumpcji żywności Hierarchia potrzeb żywnościowych w polskich gospodarstwach domowych w latach 2003-2015 - wyniki badań ekonometrycznych Kierunki zmian potrzeb żywnościowych polskich gospodarstw domowych w latach 2003-2015 Marketingowy wymiar badań konsumpcji żywności Wyniki badań segmentacyjnych Propozycje strategii marketingowych dla przedsiębiorstw przemysłu spożywczego Marka żywnościowa - wyniki badań Wykorzystanie regresji panelowej w modelowaniu konsumpcji Istota i metodyka badań panelowych Modele panelowe - wyniki badań Informacja o badaniu budżetów
Sygnatura czytelni BMW: IX M 45 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 14768 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148112 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 141274, 141562 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 13377 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58747 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52392 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37990 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ekonomika konsumpcji / Edward Wiszniewski. - Warszawa : Państ. Wydaw. Naukowe, 1977. - 238, [2] s. : tab. ; 24 cm.
Bibliogr.s. 232 - 237
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S 41669, S 41375 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Polityka konsumpcji w Polsce / Edward Wiszniewski. - Warszawa : Państ. Wydaw. Ekonomiczne, 1979. - 252 s. : tab., wykr. ; 20 cm.
Bibliogr.s. 240 - 244
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59845 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67300 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 255-265. Wykaz aktów prawnych s. 265-267. Netogr. s. 267-268.
Monografia powstała na podst. pracy doktorskiej pt.: Model zarządzania konsumpcją odpowiedzialną instrumentem rozwoju zrównoważonego i trwałego.
Dla osób zainteresowanych współczesnym konsumentem oraz do przedstawicieli administracji publicznej, studentów i pracowników naukowych uczelni.
Rozdział 1. Rozwój zrównoważony i trwały w teorii nauk o zarządzaniu. 1.1. Rozwój zrównoważony i trwały jako zasada i koncepcja zarządzania. 1.2. Kategorie współzależne i warunkujące rozwój zrównoważony i trwały. Rozdział 2. Świadomość i konsumpcja jako kategorie nadrzędne w zarządzaniu rozwojem zrównoważonym i trwałym. 2.1. Świadomość i konsumpcja przedmiotem zainteresowania marketingu. 2.2. Sieciowe powiązania w procesach kształtowania świadomości i decyzjach konsumenckich. 2.3. Znaczenie świadomości i konsumpcji dla zarządzania ładem zintegrowanym. Rozdział 3. Procedury umożliwiające zarządzanie konsumpcją odpowiedzialną. 3.1. Zastosowanie technologii w procesach kształtowania konsumpcji. 3.2. Marketing instrumentem kształtowania konsumpcji odpowiedzialnej. 3.3. Wiedza i edukacja jako instrumenty kształtowania konsumpcji odpowiedzialnej. Rozdział 4. Konsumpcja odpowiedzialna nową jakością w zarządzaniu rozwojem zrównoważonym i trwałym. 4.1. Aspekty zarządzania konsumpcją odpowiedzialną. 4.2. Założenia operacyjne zarządzania konsumpcją odpowiedzialną w rozwoju zrównoważonym i trwałym. 4.3. Konstrukcja modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną. Rozdział 5. Implementacja modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną do praktyki. 5.1. Zarządzanie konsumpcją odpowiedzialną w rozwiązaniach instytucjonalnych w Polsce. 5.2. Wykorzystanie programu kształcenia w procesie wdrażania modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną. 5.3. Sprawność i efektywność programu wdrożenia modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną do praktyki. 5.3.1. Założenia koncepcyjno-metodyczne przeprowadzonych badań empirycznych. 5.3.2. Badanie zmian świadomości respondentów na temat kwestii związanych z konsumpcją odpowiedzialną. 5.3.3. Badanie zmian opinii ankietowanych na temat konsumpcji odpowiedzialnej.
Sygnatura czytelni BWZ: IV C 47
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5634 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [280]-294.
Dla studentów ekonomii i zarządzania, socjologii, psychologii, dziennikarstwa, politologii, kulturoznawstwa, prawa i administracji, jak również polityków gospodarczych, działaczy społecznych i menedżerów, a także słuchaczy studiów podyplomowych, doktorantów oraz pracowników naukowych i dydaktycznych.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 580 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IV C 34
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 133110 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 133109 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4583 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75828 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S 57114 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19387 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności