Hotelarze
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka WWFiF
(1)
Autor
Sala Józef
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1869)
Menedżerowie
(247)
Programiści
(184)
Przedsiębiorcy
(105)
Fizjoterapeuci
(100)
Hotelarze
(-)
Inżynierowie
(85)
Inżynierowie budownictwa
(78)
Informatycy
(74)
Lekarze
(57)
Technikum
(49)
Nauczyciele
(43)
Szkoły zawodowe
(43)
Prawnicy
(39)
Urzędnicy
(37)
Szkoły średnie
(34)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(31)
Pracownicy naukowi
(29)
Księgowi
(28)
Specjaliści ds. marketingu
(25)
Architekci
(23)
Ekonomiści
(23)
Pracodawcy
(20)
Biegli rewidenci
(19)
Logistycy
(19)
Analitycy ekonomiczni
(18)
Psycholodzy
(18)
Rzeczoznawcy budowlani
(18)
Specjaliści ds. kadr
(17)
Elektrycy
(16)
Inwestorzy indywidualni
(15)
Ortopedzi
(15)
Lekarze rodzinni
(14)
Adwokaci
(13)
Budowlani
(13)
Doradcy personalni
(13)
Radcy prawni
(13)
Rodzice
(13)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(12)
Sportowcy
(12)
Studenci
(12)
Analitycy danych
(11)
Nauczyciele akademiccy
(11)
Rehabilitanci
(11)
Inspektorzy bhp
(10)
Szkoły ponadgimnazjalne
(10)
Handlowcy
(9)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(9)
Pedagodzy
(9)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(9)
Pracownicy samorządowi
(9)
Psychoterapeuci
(9)
Dietetycy
(8)
Dyrektorzy HR
(8)
Inspektorzy budowlani
(8)
Pracownicy banków
(8)
Szkoły branżowe I stopnia
(8)
Sędziowie
(8)
Terapeuci zajęciowi
(8)
Zarządcy nieruchomości
(8)
Aplikanci
(7)
Coachowie
(7)
Dzieci
(7)
Elektronicy
(7)
Farmaceuci
(7)
Inżynierowie środowiska
(7)
Policjanci
(7)
Szkoły policealne
(7)
18+
(6)
Administratorzy systemów
(6)
B1 (poziom biegłości językowej)
(6)
Dorośli
(6)
Logopedzi
(6)
Menedżerowie produkcji
(6)
Monterzy urządzeń energii odnawialnej
(6)
Neurolodzy
(6)
Politycy
(6)
Specjaliści ds. controllingu
(6)
Strażacy
(6)
Testerzy oprogramowania komputerowego
(6)
Doradcy finansowi
(5)
Dziennikarze
(5)
Elektrycy budowlani
(5)
Energetycy
(5)
Kardiolodzy
(5)
Kierownicy budów
(5)
Kierownicy projektów
(5)
Masażyści
(5)
Młodzież
(5)
Pracownicy socjalni
(5)
Spedytorzy
(5)
Szkoły podstawowe
(5)
A2 (poziom biegłości językowej)
(4)
Cudzoziemcy
(4)
Dietetycy i żywieniowcy
(4)
Doradcy zawodowi
(4)
Ekolodzy
(4)
Graficy
(4)
Główni księgowi
(4)
Inżynierowie elektrycy
(4)
Kierowcy zawodowi
(4)
Temat
Hotelarstwo
(1)
Usługi turystyczne
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Europa
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Materiały pomocniczne
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, na stronach [287]-300.
Dla studentów kierunku turystyka, a także dla menedżerów i pracowników branży hotelarskiej i gastronomicznej.
Hotelarstwo i jego rola w obsłudze ruchu turystycznego 1.1. Pojęcia hotelu i hotelarstwa oraz ich cechy 1.2. Istota, struktura i podstawowe cechy usługi hotelarskiej 1.3. Miejsce hotelarstwa w strukturze turystycznych obiektów noclegowych 1.4. Kryteria klasyfikacji hoteli 1.5. Kategoryzacja hoteli i turystycznych obiektów noclegowych 1.6. Marka jako instrument gwarancji jakości i promocji usługi hotelowej 1.7. Rola hotelarstwa w obsłudze ruchu turystycznego 1.8. Rozwój hotelarstwa na świecie 1.9. Hotelarstwo jako ogniwo gospodarki turystycznej w Polsce Podstawowe rodzaje współczesnej turystycznej bazy noclegowej 2.1. Turystyczna baza noclegowa a współczesne tendencje rozwoju turystyki 2.2. Główne współczesne rodzaje turystycznych obiektów noclegowych 2.2.1. Hotele kurortowe (resort hotels) 2.2.2. Hotele biznesowe i konferencyjne 2.2.3. Hotele z pełnym cyklem obsługi (full service hotels) 2.2.4. Hotele butikowe 2.2.5. Hotele przy portach lotniczych, dworcach kolejowych i autobusowych 2.2.6. Tanie hotele 2.2.7. Motele 2.2.8. Pensjonaty 2.3. Inne formy turystycznej bazy noclegowej 2.3.1. Kempingi 2.3.2. Hostele 2.3.3. Gospodarstwa agroturystyczne 2.3.4. Schroniska młodzieżowe 2.3.5. Schroniska Usługi zakwaterowania w hotelach 3.1. Istota i zakres usług zakwaterowania w hotelach 3.2. Kształtowanie programu użytkowego jednostek mieszkalnych 3.2.1. Cechy i elementy jednostek mieszkalnych współczesnego hotelu 3.2.2. Rodzaje jednostek mieszkalnych w hotelarstwie europejskim 3.3. Lobby hotelowe i jego funkcje 3.4. Organizacja i zadania zespołu wielofunkcyjnego 3.5. Wskaźniki operacyjne wykorzystywane w analizie działalności pionu usług zakwaterowania Istota, funkcje i rola gastronomii w hotelach 4.1. Istota i funkcje gastronomii 4.2. Rodzaje zakładów gastronomicznych 4.3. Rola usług gastronomicznych na rynku turystycznym 4.4. Znaczenie usług gastronomicznych w hotelarstwie 4.5. Zakres usług gastronomicznych w hotelach i czynniki go kształtujące 4.6. Obsługa żywieniowa gości w hotelach (dining room) 4.7. Room service w hotelach i jego organizacja 4.8. Rola lounge service’u w hotelach 4.9. Organizacja bankietów i działalności cateringowej 4.10. Współczesne tendencje rozwoju gastronomii hotelowej Usługi dodatkowe w hotelach 5.1. Istota i czynniki kształtujące zakres usług dodatkowych w hotelach 5.2. Główne rodzaje usług dodatkowych w hotelach 5.2.1. Obsługa turystyki biznesowej 5.2.2. Usługi wellness & spa 5.2.3. Usługi animacji czasu wolnego 5.2.4. Gry hazardowe 5.2.5. Usługi handlowe 5.2.6. Usługi salonów piękności i fryzjerskie 5.2.7. Usługi butlerskie 5.2.8. Inne usługi dodatkowe Zarządzanie hotelem 6.1. Specyficzne cechy przedsiębiorstwa hotelowego jako organizacji 6.2. Istota i funkcje zarządzania w hotelarstwie 6.3. Planowanie w przedsiębiorstwie hotelowym 6.4. Organizowanie działalności przedsiębiorstwa hotelowego 6.4.1. Istota i znaczenie organizowania w przedsiębiorstwie hotelowym 6.4.2. Czynniki kształtujące struktury organizacyjne w biznesie hotelowym 6.4.3. Rodzaje struktur organizacyjnych w przedsiębiorstwie hotelowym 6.4.4. Współczesne tendencje w kształtowaniu struktur organizacyjnych przedsiębiorstw hotelowych 6.5. Przewodzenie i motywowanie jako funkcja zarządzania 6.6. Kontrola jako funkcja zarządzania w przedsiębiorstwie hotelowym 6.7. Zarządzanie jakością usług hotelarskich 6.8. Zarządzanie dochodami (Revenue Management) w przedsiębiorstwie hotelowym Organizacja i funkcje głównych służb hotelu 7.1. Główne służby hotelu 7.2. Organizacja i funkcje służb obsługi jednostek mieszkalnych hotelu 7.2.1. Służba obsługi pokoi i pomieszczeń 7.2.2. Recepcja 7.2.3. Concierge 7.2.4. Służba rezerwacji 7.2.5. Służba ochrony hotelu 7.2.6. Służba pięter (housekeeping) 7.2.7. Pralnia hotelowa 7.2.8. Służba inżynieryjno‑techniczna 7.3. Organizacja i funkcje komórek działu gastronomii 7.4. Organizacja i funkcje komórek działu odnowy biologicznej, rekreacji i wypoczynku Procesy koncentracji i integracji w hotelarstwie 8.1. Uwarunkowania procesów koncentracji i integracji w hotelarstwie 8.2. Hotele niezależne i ich strategie działania na rynku 8.3. Konsorcja hotelowe i tendencje ich rozwoju 8.3.1. Istota i cechy konsorcjów hotelowych 8.3.2. Formy współpracy konsorcjów hotelowych 8.3.3. Obszary kooperacji konsorcjów hotelowych 8.3.4. Tendencje rozwoju konsorcjów hotelowych 8.4. Korporacje hotelowe oraz ich paradygmaty rozwoju 8.4.1. Pojęcie i cechy korporacji hotelowych 8.4.2. Rola i czynniki przewagi konkurencyjnej korporacji hotelowych na rynku turystycznym 8.4.3. Rozwój międzynarodowych korporacji hotelowych na rynku polskim 8.4.4. Sposoby rozwoju korporacji hotelowych 8.4.5. Internacjonalizacja i globalizacja korporacji hotelowych
Sygnatura czytelni BWF: XII L 83
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147697, 147694 N, 154797 N, 147695, 147696, 154796 N (6 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8296 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności