Hędrzak Anna
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Biblioteka Międzywydziałowa
(2)
Biblioteka WWFiF
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Hędrzak Anna
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. szkoleń
(1)
Temat
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Organizacja
(1)
Planowanie
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
Gatunek
Podręczniki
(2)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg. : A handbook of human resource management practice.
Bibliogr. s. [803]-826. Indeksy.
Sygnatura czytelni BWF: V G 7
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 4479 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(HR [Human Resources])
Tyt. oryg. : A handbook of human resource management practice.
Bibliogr. s. [803]-826. Indeksy.
Sygnatura czytelni BMW: VI E 98 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 120297 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 259-261. Indeks.
Dla menedżerów i specjalistów ds. szkoleń, pracowników działów personalnych i trenerów.
Rozpoznanie i analiza potrzeb Rozdział 1. Rozpoznanie i analiza potrzeb szkoleniowych (RAPS) Co to jest RAPS? Wstęp do rozpoznania i analizy potrzeb szkoleniowych Po co przeprowadza się RAPS ? Zalety i wady RAPS Kto jest odpowiedzialny za RAPS ? „Kwintet szkoleniowy" Klienci zamawiający RAPS Etapy RAPS Rozdział 2. Zastosowanie rozpoznania i analizy potrzeb szkoleniowych Zastosowanie RAPS w praktyce Sposób określania potrzeb szkoleniowych Kto powinien przeprowadzać RAPS? Metody przeprowadzania analizy Etap 1 - określanie wymagań Etap 2 - planowanie RAPS Etap 3 - ocena istniejących potrzeb Normy kwalifikacji zawodowych Rozdział 3. Rozpoznanie istniejących potrzeb szkoleniowych Etap 4 i 5 - identyfikacja braków w kwalifikacjach pracowników i rozpoznanie potrzeb szkoleniowych Planowanie RAPS Analiza wyników Dalsze działania Etap 6 - określenie celów i treści szkolenia Planowanie i projektowanie programów szkoleniowo-rozwojowych Rozdział 4. Projektowanie programu szkoleniowo-rozwojowego Indywidualne cechy uczącego się Style uczenia się Preferencje dotyczące sposobu uczenia się Wykorzystanie zmysłów w procesie uczenia się Model komunikacji Zastosowanie modeli uczenia się w programach szkoleniowych Cel szkolenia Przeszkody w procesie uczenia się Rozdział 5. Cele szkolenia Określanie celów szkolenia na piśmie Plan osiągania celów Sprawdzanie listy celów Praktyczne zastosowanie listy celów Rozdział 6. Szkolenie w miejscu pracy Planowanie czynności Lista ustalonych celów Grupa uczących się Ustalenie treści programu szkolenia Uwzględnienie norm kwalifikacji w programie Rodzaje metod szkoleniowych Rozdział 7. Szkolenie poza miejscem pracy Planowanie czynności Cele a grupa uczących się Miejsce zorganizowania szkolenia Ograniczenia czasowe Termin rozpoczęcia i zakończenia Zalety i wady szkolenia poza miejscem pracy Ustalenie treści programu szkolenia Formy szkolenia Strategie szkolenia grupowego Szkolenia o sztywnej i elastycznej strukturze Metody szkolenia grupowego Kolejność materiału szkoleniowego Szablon programu szkolenia Planowanie i projektowanie sesji szkoleniowych Rozdział 8. Planowanie sesji szkoleniowych - cz. 1 Cele sesji Metody szkoleniowe Rozdział 9. Planowanie sesji szkoleniowych - cz. II Metody szkoleniowe Opracowanie sesji Rozdział 10. Planowanie sesji ćwiczeniowych Ćwiczenia Obserwacja i podsumowanie Ocena programów szkoleniowo-rozwojowych Rozdział 11. Ogólne zasady oceny programów szkoleniowo-rozwojowych Dlaczego dokonuje się oceny szkolenia? Dlaczego nie dokonuje się oceny szkolenia? Skutki nieprzeprowadzenia oceny Kto przeprowadza ocenę ? Proces oceny Projektowanie procesu oceny Zaangażowanie menedżerów liniowych Rozdział 12. Ocena przed rozpoczęciem, na początku i w trakcie programu Ocena przed rozpoczęciem lub na początku programu Testy sprawdzające poziom wiedzy Ocena wiedzy lub umiejętności Samoocena wiedzy lub umiejętności Ocena w trakcie szkolenia Rozdział 13. Inne formy oceny w czasie trwania szkolenia Podsumowania w kilku słowach Metoda „znaczków" Podsumowanie sesji Podsumowanie w notatnikach szkoleniowych Rozdział 14. Ocena na zakończenie programu szkoleniowego Wskazówki dotyczące oceny przeprowadzanej na końcu programu Rodzaje oceny przeprowadzanej na koniec szkolenia Efektywna ocena Rozdział 15. Ocena po programie szkoleniowym Średnio- i długoterminowe metody oceny Ocena długoterminowa Czy warto przeprowadzać szkolenie? Oszacowanie wartości szkolenia Lista punktów do sprawdzenia przed szkoleniem
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 95 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149077 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności