Sedgewick Robert (1946- )
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(5)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(5)
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka WB
(1)
Biblioteka WEiZ
(1)
Biblioteka WEAiI
(3)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Sedgewick Robert (1946- )
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Górczyński Robert
(78)
Meryk Radosław
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Algorytmy
(2)
C++ (język programowania)
(2)
Grafy
(1)
Java (język programowania)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Podręczniki
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Hobby i czas wolny
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Algorytmy / Robert Sedgewick, Kevin Wayne ; tłumaczenie: Tomasz Walczak. - Gliwice : Helion, 2012. - 952 stron : ilustracje ; 25 cm.
Na stronie tytułowej okładki: Wydanie 4 - dotyczy wydania oryginalnego.
Indeks.
Dla programistów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 132978 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Algorytmy / Robert Sedgewick, Kevin Wayne ; [tłumaczenie: Tomasz Walczak]. - Gliwice : Wydawnictwo "Helion", copyright 2017. - 952 strony : ilustracje ; 25 cm.
Na okładce i stronie tytułowej: Wydanie 4 - oznaczenie dotyczy wydania oryginału.
Indeks.
Algorytmy Typy danych Zastosowania Podejście naukowe Szeroki zakres Witryna poświęcona książce Elektroniczne streszczenie Pełne implementacje Ćwiczenia i odpowiedzi Dynamiczne wizualizacje Materiały do kursu Odnośniki do powiązanych materiałów Wykorzystanie w programie nauczania Kontekst Algorytmy Podstawowy model programowania Podstawowa struktura programu Javy Proste typy danych i wyrażenia Wyrażenia Konwersja typów Porównania Inne typy proste Instrukcje Deklaracje Przypisania Pętle Instrukcje break i continue Zapis skrócony Deklaracje inicjujące Przypisania niejawne Bloki z jedną instrukcją Notacja for Tablice Tworzenie i inicjowanie tablic Krótki zapis Używanie tablicy Utożsamianie nazw (ang. aliasing) Tablice dwuwymiarowe Metody statyczne Definiowanie metody statycznej Wywoływanie metod statycznych Cechy metod Rekurencja Podstawowy model programowania Programowanie modularne Testy jednostkowe Biblioteki zewnętrzne Interfejsy API Przykład Biblioteki Javy Opracowane przez nas biblioteki standardowe Własne biblioteki Łańcuchy znaków Złączanie Konwersja Konwersja automatyczna Argumenty wiersza poleceń Wejście i wyjście Polecenia i argumenty Standardowe wyjście Sformatowane dane wyjścio­we Standardowe wejście Przekierowywanie i potoki Dane wejściowe i wyjściowe z pliku Standardowe rysowanie (podstawowe metody) Standardowe rysowanie (metody pomocnicze) Wyszukiwanie binarne Klient wspomagający tworzenie aplikacji Stosowanie białych list Wydajność Perspektywa Abstrakcja danych Korzystanie z abstrakcyjnych typów danych Interfejs API abstrakcyjnego typu danych Metody odziedziczone Kod klienta Obiekty Tworzenie obiektów Wywoływanie metod egzemplarza Korzystanie z obiektów Instrukcje przypisania Obiekty jako argumenty Obiekty jako zwracane wartości Tablice obiektów Przykładowe abstrakcyjne typy danych Obiekty geometryczne Przetwarzanie informacji Łańcuchy znaków Ponownie o wejściu i wyjściu Implementowanie abstrakcyjnych typów danych Zmienne egzemplarza Konstruktory Metody egzemplarza Zasięg Interfejs API, klienty i implementacje Więcej implementacji typów ADT Date Utrzymywanie wielu implementacji Akumulator Wizualny akumulator Projektowanie typu danych Hermetyzacja Projektowanie interfejsów API Algorytmy i abstrakcyjne typy danych Dziedziczenie interfejsu Dziedziczenie implementacji Przekształcanie łańcuchów znaków Typy nakładkowe Równość Zarządzanie pamięcią Niezmienność Projektowanie kontraktowe Wyjątki i błędy Asercje Wielozbiory, kolejki i stosy Interfejsy API Typy generyczne Autoboxing Kolekcje z możliwością iterowania Wielozbiory Kolejki FIFO Stosy Przetwarzanie wyrażeń arytmetycznych Implementowanie kolekcji Stos o stałej pojemności Typy generyczne Zmiana wielkości tablicy Zbędne referencje Iterowanie Listy powiązane Rekord węzła Budowanie listy powiązanej Wstawianie na początek Usuwanie z początku Wstawianie na koniec Wstawianie i usuwanie na innych pozycjach Przechodzenie Implementacja stosu Implementacja kolejki Implementacja wielozbiorów Przegląd Struktury danych Analizy algorytmów Metoda naukowa Obserwacje Stoper Analizy danych eksperymentalnych Modele matematyczne Przybliżenia z tyldą Przybliżony czas wykonania Hipotezy dotyczące tempa wzrostu Analizy algorytmów Model kosztów Kategorie tempa wzrostu Stałe Logarytmiczne Liniowe Liniowo-logarytmiczne Kwadratowe Sześcienne Wykładnicze Projektowanie szybszych algorytmów Rozgrzewka: sumy par Szybki algorytm dla sum trójek Dolne ograniczenia Eksperymenty ze stosunkiem czasu wykonania dla podwojonych danych Szacowanie możliwości rozwiązania dużych problemów Szacowanie korzyści z zastosowania szybszego komputera Zastrzeżenia Duże stałe Pętla wewnętrzna, która nie dominuje Czas wykonania instrukcji Uwzględnianie systemu Zbyt małe różnice Duża zależność od danych wejściowych Problemy o wielu parametrach Radzenie sobie z zależnością od danych wejściowych Modele danych wejściowych Gwarancje wydajności dla najgorszego przypadku Algorytmy z randomizacją Ciągi operacji Analizy z uwzględnieniem amortyzacji Pamięć Obiekty Listy powiązane Tablice Obiekty typu String Wartości typu String i podłańcuchy Studium przypadku problem union-find Dynamiczne określanie połączeń Sieci Równoznaczność nazw zmiennych Zbiory matematyczne Implementacje Szybka metoda find Analizy techniki z szybką metodą find Technika z szybką metodą union Reprezentacja lasu drzew Analiza techniki z szybką metodą union() Szybka metoda union() z wagami Analiza szybkiej metody union() z wagami Optymalne algorytmy Wykresy kosztów z amortyzacją Sortowanie Podstawowe metody sortowania Reguły Sprawdzanie poprawności Czas wykonania Dodatkowa pamięć Typy danych Sortowanie przez wybieranie Czas wykonania jest niezależny od danych wejściowych Potrzebna jest minimalna liczba przestawień Sortowanie przez wstawianie Wizualizacja działania algorytmów sortujących Porównywanie dwóch algorytmów sortujących Sortowanie Shella Sortowanie przez scalanie Abstrakcyjne scalanie w miejscu Zstępujące sortowanie przez scalanie Stosowanie sortowania przez wstawianie dla małych podtablic Sprawdzanie, czy tablica jest już uporządkowana Eliminowanie kopiowania danych do tablicy pomocniczej Wstępujące sortowanie przez scalanie Złożoność sortowania Sortowanie szybkie Podstawowy algorytm Podział w miejscu Pozostawanie w granicach Zachowanie losowości Kończenie pracy pętli Elementy z kluczami równymi kluczowi elementu osiowego Kończenie rekurencji Cechy związane z wydajnością Usprawnienia algorytmu Przełączanie na sortowanie przez wstawianie Podział w miejscu mediany trzech elementów Sortowanie optymalne ze względu na entropię Kolejki priorytetowe Interfejs API Klient kolejki priorytetowej Podstawowe implementacje Reprezentacja w postaci nieuporządkowanej tablicy Reprezentacja w postaci uporządkowanej tablicy Reprezentacje w postaci listy powiązanej Definicje kopca Reprezentacja sterty binarnej Algorytmy oparte na kopcach Przywracanie struktury kopca przy przechodzeniu do góry (wypływanie) Przywracanie struktury kopca przy przechodzeniu w dół (zatapianie) Kopce a-arne Zmiana wielkości tablicy Niezmienność kluczy Indeksowana kolejka priorytetowa Klient indeksowanej kolejki priorytetowej Sortowanie przez kopcowanie Tworzenie kopca Sortowanie Zatapianie do poziomu dna i późniejsze wypływanie Zastosowania Sortowanie różnych typów danych Przykład transakcje Sortowanie wskaźników Niezmienne klucze Niekosztowne przestawienia Różne porządki Elementy o wielu kluczach Kolejki priorytetowe z komparatorami Stabilność Który algorytm sortowania mam zastosować? Sortowanie typów prostych Sortowanie systemowe Javy Redukcje Powtórzenia Permutacje Redukcje oparte na kolejkach priorytetowych Mediana i inne miary statystyczne Krótki przegląd zastosowań sortowania Przetwarzanie komercyjne Wyszukiwanie informacji Badania operacyjne Symulacje oparte na zdarzeniach Obliczenia numeryczne Wyszukiwanie kombinatoryczne Algorytmy Prima i Dijkstry Algorytm Kruskala Kompresja Huffmana Algorytmy przetwarzania łańcuchów znaków Wyszukiwanie Tablice symboli Interfejs API Typy generyczne Powtarzające się klucze Klucze o wartości null Wartości null Usuwanie Metody skrócone Iteracja Równość kluczy Uporządkowane tablice symboli Minimum i maksimum Podłoga i sufit Pozycja i wybieranie Zapytania zakresowe Wyjątkowe przypadki Metody skrócone Równość kluczy (raz jeszcze) Model kosztów Przykładowe klienty Klient testowy Klient do pomiaru wydajności Sekwencyjne przeszukiwanie nieuporządkowanych list powiązanych Wyszukiwanie binarne w uporządkowanej tablicy Wyszukiwanie binarne Inne operacje Analizy wyszukiwania binarnego Drzewa wyszukiwań binarnych Podstawowa implementacja Reprezentacja Wyszukiwanie Wstawianie Rekurencja Analizy Eksperymenty Metody oparte na uporządkowaniu i usuwanie Minimum i maksimum Podłoga i sufit Wybieranie Pozycja Usuwanie minimum i maksimum Usuwanie Zapytania zakresowe Analiza Zbalansowane drzewa wyszukiwań Drzewa wyszukiwań 2-3 Wyszukiwanie Wstawianie do węzła podwójnego Wstawianie do drzewa składającego się z jednego węzła potrójnego Wstawianie do węzła potrójnego, którego rodzicem jest węzeł podwójny Wstawianie do węzła potrójnego, którego rodzicem jest węzeł potrójny Podział korzenia Transformacje lokalne Właściwości globalne Czerwono-czarne drzewa BST Zapisywanie węzłów potrójnych Równoważna definicja Zależność 1 do 1 Reprezentacja kolorów Rotacje Ponowne ustawianie odnośnika w rodzicu po rotacji Wstawianie do jednego węzła podwójnego Wstawianie do węzła podwójnego w dolnej części drzewa Wstawianie do drzewa o trzech kluczach (do węzła potrójnego) Zachowanie czarnego koloru korzenia Przenoszenie czerwonego odnośnika w górę drzewa Implementacja Usuwanie Zstępujące drzewa 2-3-4 Usuwanie minimum Usuwanie Cechy czerwono-czarnych drzew BST Analizy Interfejs API dla uporządkowanej tablicy symboli Tablice z haszowaniem Funkcje haszujące Typowy przykład Dodatnie liczby całkowite Liczby zmiennoprzecinkowe Łańcuchy znaków Klucze złożone Konwencje stosowane w Javie Przekształcanie wartości funkcji hashCode() na indeks tablicy Metoda hashCode() definiowana przez użytkownika Programowa pamięć podręczna Haszowanie metodą łańcuchową Wielkość tablicy Usuwanie Operacje na kluczach uporządkowanych Haszowanie z wykorzystaniem próbkowania liniowego Usuwanie Grupowanie Analiza próbkowania liniowego Zmienianie wielkości tablicy Metoda łańcuchowa Analizy z uwzględnieniem amortyzacji Pamięć Zastosowania Którą implementację tablicy symboli powinienem zastosować? Typy proste Powtarzające się klucze Biblioteki Javy Interfejs API dla zbiorów Usuwanie powtórzeń Białe i czarne listy Klienty używające słownika Klienty używające indeksu Indeks odwrotny Wektory rzadkie Grafy Mapy Zawartość stron WWW Obwody Harmonogramy Handel Dopasowywanie Sieci komputerowe Sieci społecznościowe Typ danych dla grafów nieskierowanych Możliwe reprezentacje Listy sąsiedztwa Wzorce projektowe z zakresu przetwarzania grafów Przeszukiwanie w głąb Przeszukiwanie labiryntu Rozgrzewka Alejki jednokierunkowe Śledzenie działania metody DFS Szczegółowy ślad przeszukiwania w głąb Wyznaczanie ścieżek Implementacja Szczegółowy ślad Przeszukiwanie wszerz Implementacja Spójne składowe Implementacja Grafy symboli Interfejs API Klient testowy Implementacja Stopnie oddalenia Grafy skierowane Słownictwo Typ danych Digraph Reprezentacja Format danych wejściowych Odwracanie digrafu Nazwy symboliczne Osiągalność w digrafach Przywracanie pamięci metodą znacz i zamiataj (ang. mark and sweep) Znajdowanie ścieżek w grafach Cykle i grafy DAG Problem szeregowania zadań Cykle w digrafach Kolejność przy przeszukiwaniu w głąb i sortowanie topologiczne Silna spójność w digrafach Silnie spójne składowe Przykładowe zastosowania Algorytm Kosaraju Osiągalność po raz wtóry Minimalne drzewa rozpinające Założenia Przestrzegane zasady Właściwość przekroju Algorytm zachłanny Typ danych dla grafów ważonych Porównywanie krawędzi według wag Krawędzie równoległe Pętle własne Interfejs API do wyznaczania drzew MST i klient testowy Klient testowy Dane testowe Algorytm Prima Struktury danych Tworzenie zbioru krawędzi przekroju Implementacja Czas wykonania Zachłanna wersja algorytmu Prima Algorytm Kruskala Perspektywa Uwagi historyczne Algorytm działający w czasie liniowym Najkrótsze ścieżki Cechy najkrótszych ścieżek Drzewo najkrótszych ścieżek Typy danych dla digrafów ważonych Interfejs API do wyznaczania najkrótszych ścieżek Klient testowy Struktury danych do wyznaczania najkrótszych ścieżek Relaksacja krawędzi Relaksacja wierzchołka Metody obsługi zapytań od klientów Teoretyczne podstawy algorytmów wyznaczania najkrótszych ścieżek Warunki optymalności Sprawdzanie Ogólny algorytm Algorytm Dijkstry Struktury danych Inna perspektywa Odmiany Acykliczne digrafy ważone Najdłuższe ścieżki Szeregowanie równoległych zadań Szeregowanie zadań równoległych z uwzględnieniem względnych terminów granicznych Najkrótsze ścieżki w ogólnych digrafach ważonych Próba numer I Próba numer II Cykle ujemne Próba numer III Algorytm Bellmana-Forda oparty na kolejce Wagi ujemne Wykrywanie cykli ujemnych Arbitraż Perspektywa Łańcuchy znaków Przetwarzanie informacji Badania nad genomem Systemy komunikacji Systemy programowania Zasady gry Znaki Niezmienność Indeksowanie Długość Podłańcuch Złączanie Tablice znaków Alfabety Tablice indeksowane znakami Liczby Sortowanie łańcuchów znaków Sortowanie przez zliczanie Zliczanie wystąpień Przekształcanie liczb wystąpień na indeksy Rozdzielanie danych Kopiowanie z powrotem Sortowanie łańcuchów znaków metodą LSD Sortowanie łańcuchów znaków metodą MSD Konwencja wykrywania koń­­ca łańcucha znaków Określony alfabet Małe podtablice Równe klucze Dodatkowa pamięć Wydajność Krótkie podtablice Ograniczony alfabet Randomizacja Wydajność Przykład dzienniki sieciowe Z którego algorytmu sortowania łańcuchów znaków powinienem korzystać? Drzewa trie Drzewa trie Podstawowe cechy Przeszukiwanie drzewa trie Wstawianie do drzewa trie Reprezentacja węzłów Określanie wielkości Pobieranie kluczy Dopasowywanie symboli wieloznacznych Najdłuższy przedrostek Usuwanie Alfabet Cechy drzew trie Ograniczenia czasowe dla najgorszego przypadku przy wyszukiwaniu i wsta­wianiu Ograniczenia oczekiwanego czasu nieudanego wyszukiwania Pamięć Jednokierunkowe gałęzie Trójkowe drzewa wyszukiwań (drzewa TST) Wyszukiwanie i wstawianie Cechy drzew TST Pamięć Koszt wyszukiwania Alfabet Dopasowywanie przedrostków, pobieranie kluczy i dopasowywanie do symboli wieloznacznych Usuwanie Hybrydowe drzewa TST Jednokierunkowe gałęzie Której implementacji tablicy symboli z łańcuchami znaków powinienem używać? Wyszukiwanie podłańcuchów Wyszukiwanie podłańcuchów metodą ataku siłowego Wyszukiwanie podłańcuchów metodą Knutha-Morrisa-Pratta Cofanie wskaźnika wzorca Wyszukiwanie metodą KMP Symulacja deterministycznego automatu skończonego Tworzenie automatu DFA Wyszukiwanie podłańcuchów metodą Boyera-Moorea Heurystyka obsługi niedopasowania znaku Punkt wyjścia Wyszukiwanie podłańcuchów Wyszukiwanie metodą odcisków palców (metoda Rabina-Karpa) Podstawowy plan Obliczanie wartości funkcji haszującej Kluczowy pomysł Implementacja Sztuczka poprawność metody Monte Carlo Wyrażenia regularne Opisywanie wzorców za pomocą wyrażeń regularnych Złączanie (konkatenacja) Domknięcie Nawiasy Skróty Deskryptory zbiorów znaków Skróty dla domknięcia Sekwencje ucieczki Zastosowania wyrażeń regularnych Wyszukiwanie podłańcuchów Sprawdzanie poprawności Narzędzia programisty Badania nad genomem Wyszukiwanie Możliwości Ograniczenia Niedeterministyczne automaty skończone Symulowanie działania automatu NFA Reprezentacja Symulowanie działania automatu NFA i osiągalność Tworzenie automatu NFA odpowiadającego wyrażeniu regular­nemu Złączanie Nawiasy Domknięcie Wyrażenie z lub Kompresja danych Reguły działania Podstawowy model Odczyt i zapis danych binarnych Binarne wejście i wyjście Zrzuty binarne Kodowanie ASCII Ograniczenia Uniwersalne algorytmy kompresji danych Nierozstrzygalność Rozgrzewka genom Dane o genomie Kompresja za pomocą kodu 2-bitowego Rozpakowywanie dla kodu 2-bitowego Kodowanie długości serii Bitmapy Implementacja Zwiększanie rozdzielczości bitmap Kompresja Huffmana Kody bezprefiksowe o zmiennej długości Reprezentacja kodów bezprefiksowych za pomocą drzewa trie Węzły drzewa trie Rozpakowywanie za pomocą kodów bezprefiksowych Kompresja za pomocą kodów bezprefiksowych Tworzenie drzewa trie Optymalność Zapis i odczyt drzewa trie Implementacja kompresji Huffmana Kompresja LZW Przykładowa kompresja LZW Reprezentacja kompresji LZW za pomocą drzewa trie Rozpakowywanie w metodzie LZW Skomplikowana sytuacja Kontekst Zastosowania komercyjne Obliczenia naukowe Inżynieria Badania operacyjne Symulacja sterowana zdarzeniami Model oparty na twardych dyskach Symulacje sterowane czasem Symulacja sterowana zdarzeniami Prognozowanie zdarzeń Efekt zderzenia Unieważnione zdarzenia Cząsteczki Zdarzenia Kod do symulowania ruchu Wydajność Drzewa zbalansowane Model kosztów Drzewa zbalansowane (b-drzewa) Konwencje Wyszukiwanie i wstawianie Reprezentacja Wydajność Pamięć Tablice przyrostkowe Najdłuższy powtarzający się łańcuch znaków Rozwiązanie oparte na ataku siłowym Rozwiązanie oparte na sortowaniu przyrostków Indeksowanie łańcucha znaków Interfejs API i kod kliencki Implementacja Wydajność Usprawnione implementacje Algorytmy dla sieci przepływowych Model fizyczny Definicje Interfejsy API Algorytm Forda-Fulkersona Twierdzenie przepływu maksymalnego i przekroju minimalnego Sieć rezydualna Metoda najkrótszej ścieżki powiększającej Wydajność Inne implementacje Redukcja Redukcje w obszarze sortowania Redukcje do problemu wyznaczania najkrótszych ścieżek Redukcje do problemu wyznaczania przepływu maksymalnego Programowanie liniowe Nierozwiązywalność Podstawowe prace Czas wykonania rosnący wykładniczo Problemy przeszukiwania Wybrane problemy przeszukiwania Inne rodzaje problemów Łatwe problemy przeszukiwania Niedeterminizm Redukcje wielomianowe NP-zupełność Twierdzenie Cooka-Levina Klasyfikowanie problemów Wybrane znane problemy NP-zupełne Radzenie sobie z NP-zupełnością Ćwiczenia dotyczące symulowania zderzeń Ćwiczenia dotyczące drzew zbalansowanych Ćwiczenia dotyczące tablicy przyrostkowej Ćwiczenia dotyczące przepływu maksymalnego Ćwiczenia dotyczące redukcji i nierozwiązywalności
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII A 70
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 144802 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okł.: Podstawy, dane strukturalne, sortowanie, wyszukiwanie.
Na s. tyt. logo wydaw. oryg.: Addison Wesley.
Nazwa współaut. na okł.
Stanowi pierwszy tom trzyczęściowej serii, obejmuje cz. 1 - podstawy, cz. 2 - struktury danych, cz. 3 - sortowanie, cz. 4 - wyszukiwanie. Tom drugi obejmuje cz. 5 - grafy. Tom trzeci (jeszcze nie opublikowany) cz. 6-8 - inf. z Przedmowy tomu 2. Tom pierwszy ukazał się bez oznaczenia numeracji.
Bibliogr. przy częściach s. 59, 236, 447, 650. Indeks.
Dla programistów i studentów informatyki.
Sygnatura czytelni BWB: B 2014
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII D 7,1
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WB
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B 2014 (1 egz.)
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 98130 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nazwa współautorów na okładce.
Bibliografia na stronach 444. Indeks.
Sygnatura czytelni BWZ: XIII A 22
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109001 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2171 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wydanie 2. odnosi się do oryginału.
Tytuł oryginału: Introduction to programming in Java.
Indeks.
1. Elementy programowania (19) 1.1. Twój pierwszy program (20) 1.2. Wbudowane typy danych (30) 1.3. Instrukcje warunkowe i pętle (62) 1.4. Tablice (98) 1.5. Operacje wejścia i wyjścia (130) 1.6. Studium przypadku: losowy surfer sieci WWW (170) 2. Funkcje i moduły (189) 2.1. Definiowanie funkcji (190) 2.2. Biblioteki i klienty (220) 2.3. Rekurencja (252) 2.4. Studium przypadku: przesiąkanie (286) 3. Programowanie obiektowe (311) 3.1. Użycie typów danych (312) 3.2. Tworzenie typów danych (358) 3.3. Projektowanie typów danych (400) 3.4. Studium przypadku: symulacja n-ciał (444) 4. Algorytmy i struktury danych (457) 4.1. Wydajność (458) 4.2. Sortowanie i przeszukiwanie (492) 4.3. Stosy i kolejki (524) 4.4. Tablice symboli (578) 4.5. Studium przypadku: zjawisko małego świata (620) API (687)
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII N 125
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146535 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności