Urban Mirosław
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(2)
E-booki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Urban Mirosław
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(80)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Górczyński Robert
(78)
Meryk Radosław
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Kompetencje przywódcze
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Storytelling
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Szkolenia)
Na okł.: Niezbędnik trenera.
Bibliogr. s. 142-[144].
Dla trenerów, konsultantów, coachów oraz nauczycieli, liderów grup, wolontariuszy i osób pracujących z grupami.
Sygnatura czytelni BMW: VI Y 7 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 140666 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
StoryTalking : narracyjna supermoc lidera / Mirosław Urban. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2024. - 239, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Seria Marketing M)
Bibliografia na stronach 229-[240].
Storytalking Fundamenty i składowe storytalkingu Narracja główny składnik storytalkingu Formy narracji (używane w książce) Pierwszy filar storytalkingu Cele narracji: poznawcze, afektywne, behawioralne Drugi filar storytalkingu. Pamiętaj o przesłaniu narracji Narracja jako przekaźnik znaczenia Od znaczenia do przesłania Przesłanie narracji puenta, morał, lekcja, wnioski Przesłanie narracji przykłady Trzeci filar storytalkingu. Pozyskuj narracje w każdym miejscu i o każdej porze Skąd i jak pozyskiwać historie? Skąd i jak pozyskiwać pozostałe narracje? Czwarty filar storytalkingu. Używaj różnorodnych narracji Nie bój się korzystać z własnych pomysłów Analiza potrzeb i obaw związanych z komunikowaniem narracji Stwórz własne archiwum narracji Przykłady kategoryzowania narracji Piąty filar storytalkingu. Korzystaj ze schematów narracyjnych i twórz własne Podstawy stosowania struktur narracyjnych Krótkie struktury narracji Dłuższe struktury narracji Twórz własne struktury narracyjne Szósty filar storytalkingu. Wzmacniaj przekaz narracyjny merytoryką oraz innymi pomysłami Wzmacnianie narracji danymi merytorycznymi Wzmacnianie narracji dodatkowymi pomysłami Siódmy filar storytalkingu. Wykorzystuj storytalking w autoprezentacji Znaczenie wartościowej autoprezentacji Korzyści narracyjnej autoprezentacji Przykłady narracji: priorytety, wyznaczanie celów Przykłady narracji: mów, rozmawiaj, pytaj Przykłady narracji: rzetelna ocena potencjału, rozwój talentu pracownika Przykłady narracji: proaktywność, postawy względem drugiego człowieka, pracy, obowiązków Przykłady narracji: błędy i porażki, uczenie się Przykłady narracji: wartości firmy Ósmy filar storytalkingu. Stosuj storytalking w przywództwie Narracje a kompetencje menedżerskie Przykłady narracji: prawda i szczerość Przykłady narracji: współpraca, wzajemna pomoc i wsparcie dobra komunikacja postawa względem błędów i porażek proaktywność postawa względem rozwiązywania problemów zaangażowanie i motywacja wspieranie i rozwój pracowników Dziewiąty filar storytalkingu. Wprowadzaj storytalking do edukacji Narracje jako metoda wspierająca w edukacji Przykłady narracji: zrozumiała komunikacja zarządzanie własną energią (nie)schematyczne myślenie zmiana
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 91
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 155397 N (1 egz.)
Brak okładki
E-book
W koszyku
Forma i typ
Storytelling to narzędzie znane i wykorzystywane przede wszystkim w marketingu, reklamie, sprzedaży i budowaniu marek organizacji czy produktów. Książka „Storytalking. Narracyjna supermoc lidera” Mirosława Urbana ma na celu pokazanie, jak różnorodne narracje (historie, anegdoty, case study, badania, przypowieści, itp.) można wykorzystać nie tylko w wystąpieniach publicznych, takich jak konferencje czy wykłady, ale również podczas prowadzenia warsztatów i szkoleń, spotkań zespołów, rozmów menedżerów z pracownikami, rozmów rozmów sprzedażowych czy podczas autoprezentacji lub rozmów networkingowych. Książka została napisana dla wszystkich, którzy pracują z ludźmi, a ich praca polega na rozmowach, nawiązywaniu relacji, przekonywaniu, uczeniu, sprzedawaniu, inspirowaniu. To niezbędne źródło wiedzy dla menedżerów, kierowników, sprzedawców, trenerów, mówców, psychologów, coachów, konsultantów, działów HR.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności