Przynależność kulturowa Literatura amerykańska
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Parker Nils (1978- )
(1)
Pawłowski Konrad (tłumacz)
(1)
Raz Guy (1975- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(172)
Literatura amerykańska
(104)
Literatura angielska
(53)
Film polski
(18)
Literatura hiszpańska
(12)
Przynależność kulturowa Literatura amerykańska
(1)
Literatura rosyjska
(11)
Literatura niemiecka
(9)
Literatura australijska
(7)
Literatura japońska
(6)
Literatura irlandzka
(5)
Literatura francuska
(4)
Literatura kanadyjska
(4)
Literatura norweska
(4)
Literatura szwedzka
(3)
Przynależność kulturowa Literatura polska
(3)
Szkoły wyższe
(3)
Literatura koreańska
(2)
Literatura włoska
(2)
2001
(1)
Architekci
(1)
Konserwatorzy zabytków
(1)
Literatura
(1)
Literatura chilijska
(1)
Literatura chińska
(1)
Literatura duńska
(1)
Literatura egipska
(1)
Literatura estońska
(1)
Literatura iralndzka
(1)
Literatura islandzka
(1)
Literatura portugalska
(1)
Literatura singapurska
(1)
Literatura turecka
(1)
Literatura węgierska
(1)
Przynależność kulturowa Literatura francuska
(1)
Temat
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Sukces
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biznes Zarządzanie)
Tytuł oryginału: How i built this : the unexpected paths to siccess from the world's most inspiring entrepreneurs
Tekst na skrzydełkach.
Nazwa drugiego autora podana tylko na stronie tytułowej.
Część I. POTRZEBA 1.Bądź otwarty na nowe idee 21 2.Czy strach ma wielkie oczy? 33 3.Opuść strefą bezpieczeństwa, jednak rób to rozsądnie 45 4.Przeprowadź analizą 55 5.Znajdź współzałożyciela 67 6.Finansowanie. Cząść 1: Bootstrapping 77 7.Przygotuj historię firmy 91 8.Finansowanie. Część 2: Pieniądze innych ludzi 104 9.Iteracja, iteracja i jeszcze raz iteracja 115 Część II. Testy 10.Wejdź bocznymi drzwiami 129 11.Lokalizacja to podstawa 138 12.Walcz o zainteresowanie. Część 1: Szum medialny 149 13.Walcz o zainteresowanie. Część 2: Tworzenie poczty pantoflowej 161 14.Przetrwaj trudne chwile 174 15.Finansowanie. Część 3: Pieniądze od profesjonalnych inwestorów 185 16.Chroń to, co zbudowałeś 199 17.Gdy nadchodzi katastrofa 210 18.Sztuka przechodzenia przez punkt zwrotny 222 Część III. Cel 19.Nie chodzi tylko o pieniądze 237 20.Buduj kulturę, a nie kult 248 21.Nie wychylaj się, a dotrzesz dalej 260 22.Zarządzaj napięciami pojawiającymi się w spółce 268 23.Poznaj samego siebie 279 24.Kiedy sprzedać firmę, a kiedy w niej pozostać 291 25.Bądź troskliwy 303 26.Co zrobić, gdy masz szczęście 316
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 114 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: 151496
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151495 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151496 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności