Framework (platforma programistyczna)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(6)
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka WEAiI
(6)
Autor
Bąk Tomasz
(1)
Costa-Gascón Valentina
(1)
Elczewski Adrian
(1)
Fitzgerald Michael (1957- )
(1)
Fowler Chad
(1)
Freeman Adam (1972- )
(1)
Hanchett Erik
(1)
Jarczyk Adam
(1)
Listwon Benjamin
(1)
Melé Antonio
(1)
Meryk Radosław
(1)
Rajca Piotr
(1)
Raymond Scott
(1)
Rychlicki-Kicior Krzysztof
(1)
Szafrane Krzysztof
(1)
Thomas David (1956- )
(1)
Wyrodow-Rakowski Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Odbiorca
Programiści
(3)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Framework (platforma programistyczna)
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(620)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(379)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(8)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Informatyka wywiadowcza Poziom strategiczny Poziom operacyjny Poziom taktyczny Cykl działań wywiadowczych Planowanie i wyznaczanie celu Przygotowywanie i gromadzenie danych Przetwarzanie i wykorzystywanie danych Analiza i wytwarzanie informacji Rozpowszechnianie i integracja wiedzy Ocena i informacje zwrotne Definiowanie Twojego zapotrzebowania na informacje wywiadowcze Proces gromadzenia danych Wskaźniki naruszenia bezpieczeństwa Zrozumieć złośliwe oprogramowanie Wykorzystanie źródeł publicznych do gromadzenia danych - OSINT Honeypoty Analiza złośliwego oprogramowania i sandboxing Przetwarzanie i wykorzystywanie danych Cyber Kill Chain® Model diamentowy Framework MITRE ATT&CK Tendencyjność a analiza informacji Czym jest polowanie na zagrożenia? Czym jest polowanie na zagrożenia? Rodzaje polowań na zagrożenia Zestaw umiejętności łowcy zagrożeń Piramida Model dojrzałości w procesie polowania na zagrożenia Określenie naszego modelu dojrzałości Proces polowania na zagrożenia Pętla polowania na zagrożenia Model polowania na zagrożenia Metodologia oparta na danych TaHiTI - polowanie ukierunkowane integrujące informatykę wywiadowczą Z jakich źródeł pozyskujemy dane? Zrozumienie zebranych danych Podstawy systemów w operacyjnych Podstawy działania sieci komputerowych Narzędzia dostępne w systemie Windows Podgląd zdarzeń w systemie Windows Instrumentacja zarządzania systemem Windows (WMI) Śledzenie zdarzeń dla Windows (ETW) Źródła danych Dane z punktów końcowych Dane sieciowe Dane zabezpieczeń Zrozumieć przeciwnika Jak mapować przeciwnika Framework ATT&CK Taktyki, techniki, subtechniki i procedury Macierz ATT&CK Nawigator ATT&CK Mapowanie za pomocą frameworka ATT&CK Praca z danymi Używanie słowników danych Metadane zdarzeń zagrażających bezpieczeństwu typu open source Używanie narzędzia MITRE CAR CARET Używanie Sigmy Jak emulować przeciwnika Stworzenie planu emulacji przeciwnika Czym jest emulacja przeciwnika? Plan emulacji zespołu MITRE ATT&CK Jak emulować zagrożenie Atomic Red Team Mordor (Security Datasets) CALDERA Jak pracować z wykorzystaniem środowiska badawczego Jak stworzyć środowisko badawcze Konfigurowanie środowiska badawczego Instalowanie środowiska wirtualnego VMware ESXI Tworzenie sieci VLAN Konfigurowanie zapory (firewalla) Instalowanie systemu operacyjnego Windows Server Konfigurowanie systemu operacyjnego Windows Server w roli kontrolera domeny Zrozumienie struktury usługi katalogowej Active Directory Nadanie serwerowi statusu kontrolera domeny Konfigurowanie serwera DHCP Tworzenie jednostek organizacyjnych Tworzenie użytkowników Tworzenie grup Obiekty zasad grupy Konfigurowanie zasad inspekcji Dodawanie nowych klientów Konfigurowanie stosu ELK Konfigurowanie usługi systemowej Sysmon Pobieranie certyfikatu Konfigurowanie aplikacji Winlogbeat Szukanie naszych danych w instancji stosu ELK Bonus - dodawanie zbiorów danych Mordor do naszej instancji stosu ELK HELK - narzędzie open source autorstwa Roberto Rodrigueza Rozpoczęcie pracy z platformą HELK Jak przeprowadzać kwerendę danych Atomowe polowanie z użyciem bibliotek Atomic Red Team Cykl testowy bibliotek Atomic Red Team Testowanie dostępu początkowego Testowanie wykonania Testowanie zdolności do przetrwania Testy nadużywania przywilejów Testowanie unikania systemów obronnych Testowanie pod kątem wykrywania przez atakującego zasobów ofiary Testowanie taktyki wysyłania poleceń i sterowania (C2) Invoke-AtomicRedTeam Quasar RAT Przypadki użycia trojana Quasar RAT w świecie rzeczywistym Uruchamianie i wykrywanie trojana Quasar RAT Testowanie zdolności do przetrwania Testowanie dostępu do danych uwierzytelniających Badanie ruchu w poprzecznych Jak polować na przeciwnika Oceny przeprowadzone przez MITRE Importowanie zbiorów danych APT29 do bazy HELK Polowanie na APT29 Używanie frameworka MITRE CALDERA Konfigurowanie programu CALDERA Wykonanie planu emulacji za pomocą programu CALDERA Reguły pisane w języku Sigma. Znaczenie dokumentowania i automatyzowania procesu Znaczenie dokumentacji Klucz do pisania dobrej dokumentacji Dokumentowanie polowań Threat Hunter Playbook Jupyter Notebook Aktualizowanie procesu polowania Znaczenie automatyzacji. Wymiana informacji kluczem do sukcesu Jak oceniać jakość danych Jak odróżnić dane dobrej jakości od danych złej jakości Wymiary danych Jak poprawić jakość danych OSSEM Power-up DeTT&CT Sysmon-Modular Jak zrozumieć dane wyjściowe Jak zrozumieć wyniki polowania Znaczenie wyboru dobrych narzędzi analitycznych. Jak zdefiniować dobre wskaźniki śledzenia postępów Znaczenie definiowania dobrych wskaźników Jak określić sukces programu polowań Korzystanie z frameworka MaGMA for Threat Hunting Jak stworzyć zespół szybkiego reagowania i jak informować zarząd o wynikach polowań Jak zaangażować w działanie zespół reagowania na incydenty Wpływ komunikowania się na sukces programu polowania na zagrożenia
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII Ń 91
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 152991 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(O'Reilly)
U góry okł.: Poznaj praktyczne zastosowania języka Ruby.
Pliki z przykładami omawianymi w książce mozna znaleźć pod adresem internet. podanym na s. red.
Indeks.
Streszczenie: Przedstawia Ruby na praktycznych przykładach, pokazując jego zastosowania w typowych zadaniach, z jakimi spotyka się na co dzień programista aplikacji sieciowych. Poznajemy elementy języka Ruby i uczymy się programować obiektowo. Dowiadujemy się, w jaki sposób przetwarzać dane liczbowe, teksty i tablice, pliki i katalogi oraz dokumenty XML. Prezentuje także środowisko Ruby on Rails.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII L 7
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 118197 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rails : przepisy / Chad Fowler ; [tł.: Tomasz Bąk]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2007. - 396 s. : il. ; 24 cm.
(Baza Programisty)
S. tyt., okł.: Zbiór gotowych rozwiązań dla twórców aplikacji sieciowych [...].
Bibliogr. s. [385]. Indeks.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII L 5
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 116958 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Pro Vue.js 2.
Indeks.
CZĘŚĆ I. ZACZYNAMY PRACĘ Z VUE.JS 19 Rozdział 1. Twoja pierwsza aplikacja w Vue.js 21 Przygotowanie środowiska programistycznego 21 Instalowanie Node.js 21 Instalowanie pakietu @vue/cli 22 Instalowanie narzędzia Git 23 Instalowanie edytora 23 Instalowanie przeglądarki 24 Tworzenie projektu 24 Struktura podkatalogów w projekcie 24 Uruchamianie narzędzi deweloperskich 25 Zamiana treści zastępczych 26 Dodawanie frameworka do obsługi stylów CSS 28 Stylowanie elementów HTML 29 Dodawanie treści dynamicznych 29 Wyświetlanie listy zadań 31 Dodawanie przycisku wyboru (checkbox) 33 Filtrowanie zakończonych zadań 34 Tworzenie nowych zadań 36 Trwałe przechowywanie danych 38 Ostatnie szlify 40 Rozdział 2. Zrozumieć Vue.js 43 Czy warto korzystać z Vue.js? 44 Zasada działania aplikacji wielostronicowych 44 Zasada działania SPA 44 Złożoność aplikacji 46 Co muszę wiedzieć? 46 Jak skonfigurować swoje środowisko programistyczne? 46 Jaki jest układ treści w tej książce? 46 Część I. Zaczynamy pracę z Vue.js 47 Część II. Vue.js pod lupą 47 Część III. Zaawansowane funkcje Vue.js 47 Czy znajdę tu dużo przykładów? 47 Gdzie znajdę przykładowe kody? 49 Rozdział 3. Podstawy HTML i CSS 51 Przygotowania do rozdziału 51 Jak działają elementy języka HTML? 53 Element a jego treść 54 Jak działają atrybuty? 55 Analiza przykładowego dokumentu HTML 56 Jak działa Bootstrap? 58 Stosowanie podstawowych klas Bootstrapa 58 Stosowanie Bootstrapa do tworzenia siatki 60 Stosowanie Bootstrapa do stylowania tabel 60 Stosowanie Bootstrapa do stylowania formularzy 62 Rozdział 4. Elementarz JavaScriptu 65 Przygotowania do rozdziału 66 Stosowanie instrukcji 68 Tworzenie i używanie funkcji 68 Definicja funkcji z parametrami 70 Tworzenie funkcji zwracających wyniki 71 Przekazywanie funkcji przez argument 71 Zmienne i typy 72 Typy prymitywne 74 Operatory języka JavaScript 76 Instrukcje warunkowe 77 Operator równości a operator identyczności 77 Jawna konwersja typów 78 Obsługa tablic 79 Literały tablicowe 80 Odczyt i modyfikacja zawartości tablicy 80 Przeglądanie zawartości tablicy 81 Operator rozwinięcia 81 Wbudowane metody do obsługi tablic 82 Obsługa obiektów 82 Literały obiektowe 84 Stosowanie funkcji jako metod 85 Kopiowanie właściwości pomiędzy obiektami 85 Moduły w języku JavaScript 86 Tworzenie i używanie modułów 86 Tworzenie wielu mechanizmów w jednym module 88 Łączenie wielu plików w jeden moduł 89 Zasady działania obietnic 90 Problemy z asynchronicznym wykonywaniem operacji 91 Przykład z użyciem obietnic 91 Uproszczenie kodu asynchronicznego 92 Rozdział 5. Sklep sportowy: prawdziwa aplikacja 95 Tworzenie projektu Sklep sportowy 95 Dodawanie dodatkowych pakietów 96 Przygotowanie REST-owej usługi sieciowej 98 Uruchamianie narzędzi projektowych 100 Tworzenie magazynu danych 101 Tworzenie magazynu produktów 103 Tworzenie listy produktów 104 Dodawanie listy produktów do aplikacji 106 Przetwarzanie cen 106 Obsługa stronicowania listy produktów 108 Obsługa wyboru kategorii 114 Zastosowanie REST-owej usługi sieciowej 117 Rozdział 6. Sklep sportowy: rozliczenie i zamówienia 121 Przygotowania do rozdziału 121 Tworzenie zastępczej treści dla koszyka 121 Konfiguracja trasowania adresów URL 122 Wyświetlanie trasowanego komponentu 123 Implementacja funkcji koszyka 124 Dodatkowy moduł w magazynie danych 125 Obsługa mechanizmu wyboru produktów 126 Wyświetlanie zawartości koszyka 128 Tworzenie globalnego filtru 131 Testowanie podstawowych funkcji koszyka 132 Utrwalanie koszyka 132 Dodawanie widżetu podsumowania koszyka 135 Obsługa rozliczenia i dodawania zamówień 137 Tworzenie i rejestracja komponentów rozliczenia 138 Dodawanie formularza walidacji 141 Dodawanie pozostałych pól i walidacji 144 Rozdział 7. Sklep sportowy: skalowanie i administracja 149 Przygotowania do rozdziału 149 Obsługa dużej ilości danych 150 Usprawnienie stronicowania 151 Ograniczanie ilości danych pobieranych przez aplikację 152 Obsługa wyszukiwania 157 Praca nad funkcjami administracyjnymi 161 Implementacja uwierzytelniania 161 Dodawanie struktury komponentu administracyjnego 167 Implementacja zarządzania zamówieniami 169 Rozdział 8. Sklep sportowy: administrowanie i wdrożenie 173 Przygotowania do rozdziału 173 Dodawanie funkcji administracyjnych 173 Przedstawianie listy produktów 175 Dodawanie treści zastępczej edytora i tras URL 177 Implementacja edytora produktów 178 Wdrażanie sklepu sportowego 181 Przygotowanie aplikacji do wdrożenia 181 Budowanie aplikacji do wdrożenia 185 Testowanie aplikacji gotowej do wdrożenia 186 Wdrożenie aplikacji 188 CZĘŚĆ II. VUE.JS POD LUPĄ 191 Rozdział 9. Jak działa Vue.js? 193 Przygotowania do rozdziału 193 Dodawanie frameworka Bootstrap CSS 194 Uruchamianie przykładowej aplikacji 194 Tworzenie aplikacji za pomocą API modelu DOM 195 Jak działa aplikacja w modelu DOM? 196 Tworzenie obiektu Vue 198 Stosowanie obiektu Vue 199 Dodawanie funkcji obsługi zdarzenia 200 Modyfikacja komunikatu 201 Zasada działania obiektu Vue 202 Komponenty w praktyce 203 Rejestracja i wdrażanie komponentu 204 Oddzielanie szablonu od kodu JavaScript 205 Rozdział 10. Projekty i narzędzia Vue.js 209 Tworzenie projektu aplikacji Vue.js 209 Konfiguracja lintera 212 Zakończenie konfiguracji projektu 212 Omówienie struktury projektu 213 Omówienie katalogu z kodem źródłowym 214 Omówienie katalogu pakietów 216 Omówienie narzędzi deweloperskich 218 Omówienie procesów kompilacji i transformacji 219 Omówienie serwera deweloperskiego HTTP 221 Omówienie mechanizmu zamiany modułów na gorąco 222 Omówienie wyświetlania błędów 224 Stosowanie lintera 226 Dostosowywanie reguł lintera 229 Debugowanie aplikacji 231 Analiza stanu aplikacji 231 Omówienie debuggera w przeglądarce 231 Konfiguracja narzędzi deweloperskich 233 Budowanie aplikacji do wdrożenia 233 Instalacja i zastosowanie serwera HTTP 236 Rozdział 11. Omówienie wiązań danych 239 Przygotowania do tego rozdziału 240 Omówienie składników komponentu 242 Omówienie elementu template 242 Omówienie elementu script 243 Omówienie elementu style 243 Zmiany komponentu w przykładowej aplikacji 243 Wyświetlanie wartości danych 244 Stosowanie złożonych wyrażeń w wiązaniach danych 247 Przeliczanie wartości we właściwościach obliczanych 249 Obliczanie wartości danych za pomocą metody 252 Formatowanie wartości danych za pomocą filtrów 255 Rozdział 12. Stosowanie podstawowych dyrektyw 261 Przygotowania do tego rozdziału 262 Ustawianie zawartości tekstowej elementu 263 Wyświetlanie czystego kodu HTML 265 Wyświetlanie wybranych elementów 267 Wyświetlanie wybranych elementów sąsiednich 268 Wybór fragmentów zawartości 270 Wybór wyświetlanych elementów za pomocą stylów CSS 272 Ustawianie atrybutów i właściwości elementu 274 Stosowanie obiektu do konfiguracji klas 276 Ustawianie pojedynczych stylów 277 Ustawianie innych atrybutów 279 Ustawianie wielu atrybutów 280 Ustawianie właściwości HTMLElement 281 Rozdział 13. Obsługa dyrektywy Repeater 285 Przygotowania do tego rozdziału 285 Przeglądanie tablicy 287 Stosowanie aliasu 289 Określanie klucza 291 Pobieranie indeksu elementu 293 Wykrywanie zmian w tablicy 296 Wyliczanie właściwości obiektu 298 Właściwości obiektu a kwestia kolejności 300 Powtarzanie elementów HTML bez źródła danych 302 Stosowanie właściwości obliczanych z dyrektywą v-for 303 Stronicowanie danych 303 Filtrowanie i sortowanie danych 305 Rozdział 14. Obsługa zdarzeń 309 Przygotowania do tego rozdziału 309 Obsługa zdarzeń 311 Omówienie zdarzeń i obiektów zdarzeń 312 Stosowanie metody do obsługi zdarzeń 313 Połączenie zdarzeń, metod i elementów powtarzanych 315 Nasłuchiwanie wielu zdarzeń z tego samego elementu 317 Stosowanie modyfikatorów obsługi zdarzeń 320 Zarządzanie propagacją zdarzeń 320 Zapobieganie duplikacji zdarzeń 326 Omówienie modyfikatorów zdarzeń myszy 327 Omówienie modyfikatorów zdarzeń klawiatury 328 Rozdział 15. Obsługa elementów formularzy 331 Przygotowania do tego rozdziału 331 Tworzenie dwukierunkowych wiązań modeli 333 Dodawanie wiązania dwukierunkowego 334 Dodawanie kolejnego elementu wejściowego 335 Upraszczanie wiązań dwukierunkowych 337 Wiązania z elementami formularzy 338 Wiązania do pól tekstowych 338 Wiązania do przycisków opcji i wyboru 339 Wiązania do elementów typu select 341 Stosowanie modyfikatorów dyrektywy v-model 343 Formatowanie wartości jako liczb 343 Opóźnianie aktualizacji 344 Usuwanie białych znaków 345 Wiązania do różnych typów danych 346 Wybór tablicy elementów 346 Stosowanie własnych wartości w elementach formularza 348 Walidacja danych w formularzu 351 Definiowanie reguł walidacji 353 Stosowanie funkcji walidacji 354 Bieżące reagowanie na zmiany 357 Rozdział 16. Stosowanie komponentów 359 Przygotowania do tego rozdziału 359 Omówienie komponentów jako podstawowych składników aplikacji 361 Omówienie nazw komponentów i elementów dzieci 363 Wykorzystywanie możliwości komponentów w komponentach-dzieciach 365 Omówienie izolacji komponentów 366 Stosowanie propów w komponentach 368 Tworzenie własnych zdarzeń 373 Stosowanie slotów komponentów 376 CZĘŚĆ III. ZAAWANSOWANE FUNKCJE VUE.JS 383 Rozdział 17. Omówienie cyklu życia komponentu Vue.js 385 Przygotowania do tego rozdziału 386 Omówienie cyklu życia komponentu 388 Omówienie fazy tworzenia 389 Omówienie fazy montażu 390 Omówienie fazy aktualizacji 392 Omówienie fazy zniszczenia 398 Obsługa błędów komponentów 400 Rozdział 18. Luźno powiązane komponenty 405 Przygotowania do tego rozdziału 406 Tworzenie komponentu do wyświetlania produktu 408 Tworzenie komponentu edytora produktu 409 Wyświetlanie komponentów-dzieci 410 Omówienie wstrzykiwania zależności 411 Tworzenie usługi 411 Konsumowanie usługi za pomocą wstrzykiwania zależności 412 Przesłanianie usług pochodzących od przodków 413 Tworzenie reaktywnych usług 415 Zaawansowane wstrzykiwanie zależności 417 Stosowanie szyny zdarzeń 420 Wysyłanie zdarzeń za pomocą szyny zdarzeń 420 Odbieranie zdarzeń z szyny zdarzeń 421 Tworzenie lokalnych szyn zdarzeń 424 Rozdział 19. Stosowanie REST-owych usług sieciowych 427 Przygotowania do tego rozdziału 427 Przygotowanie serwera HTTP 428 Przygotowanie przykładowej aplikacji 429 Uruchamianie przykładowej aplikacji i serwera HTTP 432 Omówienie REST-owych usług sieciowych 433 Konsumowanie REST-owej usługi sieciowej 435 Obsługa danych odpowiedzi 435 Wykonywanie żądania HTTP 436 Otrzymywanie odpowiedzi 437 Przetwarzanie danych 438 Tworzenie usługi HTTP 440 Konsumowanie usługi HTTP 440 Dodawanie pozostałych operacji HTTP 441 Tworzenie usługi obsługi błędów 444 Rozdział 20. Stosowanie magazynu danych 449 Przygotowania do tego rozdziału 449 Tworzenie i używanie magazynu danych 452 Omówienie podziału na stan i mutacje 454 Udostępnianie magazynu danych Vuex 456 Stosowanie magazynu danych 456 Analiza zmian w magazynie danych 460 Definiowanie właściwości obliczanych w magazynie danych 461 Stosowanie gettera w komponencie 463 Przekazywanie argumentów do getterów 464 Wykonywanie operacji asynchronicznych 464 Otrzymywanie powiadomień o zmianach 468 Mapowanie funkcji magazynu danych w komponentach 471 Stosowanie modułów magazynu danych 474 Rejestrowanie i stosowanie modułu magazynu danych 475 Stosowanie przestrzeni nazw modułów 478 Rozdział 21. Komponenty dynamiczne 481 Przygotowania do tego rozdziału 482 Przygotowywanie komponentów do dynamicznego cyklu życia 483 Pobieranie danych aplikacji 483 Zarządzanie zdarzeniami obserwatora 484 Dynamiczne wyświetlanie komponentów 485 Przedstawianie różnych komponentów w elemencie HTML 486 Wybór komponentów za pomocą wiązania danych 486 Automatyczna nawigacja w aplikacji 490 Stosowanie komponentów asynchronicznych 494 Wyłączanie podpowiedzi wstępnego pobierania 497 Konfiguracja leniwego ładowania 498 Rozdział 22. Trasowanie URL 503 Przygotowania do tego rozdziału 503 Rozpoczynamy pracę z trasowaniem URL 505 Dostęp do konfiguracji trasowania 507 Stosowanie systemu trasowania do wyświetlania komponentów 507 Nawigowanie do innych adresów URL 510 Omówienie i konfiguracja dopasowania tras URL 513 Omówienie dopasowania i formatowania adresów URL 514 Stosowanie API historii HTML5 do trasowania 515 Stosowanie aliasu trasy 518 Pobieranie danych trasowania w komponentach 519 Dynamiczne dopasowywanie tras 522 Stosowanie wyrażeń regularnych do dopasowywania adresów URL 525 Tworzenie tras nazwanych 528 Obsługa zmian w nawigacji 531 Rozdział 23. Elementy związane z trasowaniem URL 535 Przygotowania do tego rozdziału 536 Obsługa elementów router-link 537 Wybór rodzaju elementu 538 Wybór zdarzenia nawigacji 541 Stylowanie elementów łącza routera 542 Tworzenie tras zagnieżdżonych 546 Planowanie układu aplikacji 547 Dodawanie komponentów do projektu 547 Definiowanie tras 548 Tworzenie elementów nawigacji 550 Testowanie klas zagnieżdżonych 551 Obsługa nazwanych elementów router-view 553 Rozdział 24. Zaawansowane trasowanie URL 559 Przygotowania do tego rozdziału 559 Stosowanie odrębnych plików dla powiązanych tras 560 Ochrona tras 562 Definiowanie globalnych strażników nawigacji 562 Definiowanie strażników dla konkretnych tras 566 Definiowanie strażników tras dla komponentów 570 Ładowanie komponentów na żądanie 577 Wyświetlanie komponentu z komunikatem ładowania 578 Tworzenie komponentów bez obsługi trasowania 582 Rozdział 25. Przejścia 587 Przygotowania do tego rozdziału 587 Tworzenie komponentów 589 Konfiguracja trasowania URL 592 Tworzenie elementów nawigacji 592 Rozpoczynamy pracę z przejściami 594 Omówienie klas przejść i przejść CSS 596 Omówienie sekwencji przejścia 597 Stosowanie biblioteki do obsługi animacji 598 Przełączanie pomiędzy wieloma elementami 599 Stosowanie przejścia do elementów z trasowaniem URL 601 Stosowanie przejścia podczas pojawiania się elementu 603 Stosowanie przejść dla zmian w kolekcji 604 Stosowanie zdarzeń przejść 606 Stosowanie zdarzeń początkowych i końcowych 608 Przyciąganie uwagi do innych zmian 609 Rozdział 26. Rozszerzanie możliwości Vue.js 613 Przygotowania do tego rozdziału 614 Tworzenie własnych dyrektyw 616 Omówienie zasady działania dyrektyw 618 Stosowanie wyrażeń własnych dyrektyw 620 Stosowanie argumentów własnej dyrektywy 621 Stosowanie modyfikatorów własnej dyrektywy 622 Komunikacja między funkcjami haków 624 Dyrektywy jednofunkcyjne 625 Tworzenie domieszek komponentów 626 Tworzenie wtyczki Vue.js 629 Tworzenie wtyczki 632 Stosowanie wtyczki 633
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII N 138
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148517 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Vue.js w akcji / Erik Hanchett, Benjamin Listwon ; przekład Piotr Rajca. - Gliwice : Helion, copyright 2020. - 315 stron : ilustracje ; 24 cm.
Tytuł oryginału: Vue.js in Action.
Dla programistów zaznajomionych z JavaScriptem, HTML-em i CSS-em.
CZĘŚĆ 1. POZNAJEMY VUE.JS 21 Rozdział 1. Wprowadzenie do Vue.js 23 1.1. Na ramionach giganta 24 1.1.1. Wzorzec projektowy Model-Widok-Kontroler 24 1.1.2. Wzorzec Model-Widok-ModelWidoku 26 1.1.3. Czym są aplikacje reaktywne? 27 1.1.4. Kalkulator JavaScript 28 1.1.5. Kalkulator w wersji Vue 30 1.1.6. Porównanie wersji JavaScript i Vue 31 1.1.7. W jaki sposób Vue ułatwia użycie wzorca MVVM oraz zapewnienie reaktywności? 32 1.2. Dlaczego Vue.js? 33 1.3. Dalsze przemyślenia 35 Rozdział 2. Instancja Vue 37 2.1. Nasza pierwsza aplikacja 38 2.1.1. Główna instancja Vue 38 2.1.2. Jak się upewnić, że aplikacja działa? 40 2.1.3. Wyświetlanie czegoś w widoku 43 2.1.4. Sprawdzanie właściwości w przeglądarce 44 2.2. Cykl życia Vue 45 2.2.1. Dodawanie funkcji obsługi cyklu życia 47 2.2.2. Badanie kodu demonstrującego cykl życia 48 2.2.3. Czy zostawiać kod funkcji zwrotnych cyklu życia, czy nie? 49 2.3. Wyświetlanie produktu 50 2.3.1. Definiowanie danych produktu 50 2.3.2. Przygotowywanie widoku produktu 51 2.4. Stosowanie filtrów wyjścia 54 2.4.1. Pisanie filtra wyjścia 55 2.4.2. Dodawanie filtra do kodu i testowanie różnych wartości 56 CZĘŚĆ 2. WIDOK I MODEL WIDOKU 59 Rozdział 3. Dodawanie interaktywności 61 3.1. Początkiem danych koszyka jest dodanie tablicy 62 3.2. Powiązania ze zdarzeniami DOM 63 3.2.1. Podstawy dowiązywania zdarzeń 63 3.2.2. Powiązanie zdarzenia z przyciskiem Dodaj do koszyka 64 3.3. Dodanie przycisku koszyka i liczby produktów 65 3.3.1. Kiedy stosować właściwości obliczane? 66 3.3.2. Sprawdzanie zdarzeń aktualizacji w przypadku stosowania właściwości obliczanych 68 3.3.3. Wyświetlanie liczby produktów w koszyku i testowanie 71 3.4. Dodawanie afordancji do przycisku 74 3.4.1. Śledzenie stanu magazynu 75 3.4.2. Praca z właściwościami obliczanymi i stanem magazynu 76 3.4.3. Podstawy dyrektywy v-show 77 3.4.4. Stosowanie dyrektyw v-if oraz v-else w celu wyświetlania nieaktywnego przycisku 78 3.4.5. Dodanie przycisku koszyka działającego jako przełącznik 80 3.4.6. Użycie dyrektywy v-if do wyświetlania formularza zamówienia 81 3.4.7. Porównanie dyrektyw v-show oraz v-if i v-else 83 Rozdział 4. Formularze i pola 85 4.1. Stosowanie powiązań v-model 86 4.2. Rzut oka na powiązania wartości 94 4.2.1. Powiązanie wartości z polem wyboru 94 4.2.2. Stosowanie powiązań danych i przycisków opcji 96 4.2.3. Przedstawienie dyrektywy v-for 97 4.2.4. Dyrektywa v-for bez opcjonalnych kluczy 100 4.3. Prezentacja modyfikatorów 101 4.3.1. Stosowanie modyfikatora .number 101 4.3.2. Usuwanie odstępów z wpisanych wartości 103 4.3.3. Modyfikator .lazy dyrektywy v-model 104 Rozdział 5. Dyrektywy warunkowe, pętle i listy 107 5.1. Wyświetlanie komunikatu o stanie magazynu 108 5.1.1. Wyświetlanie dostępnych egzemplarzy przy użyciu v-if 108 5.1.2. Dodawanie innych komunikatów z użyciem dyrektyw v-else oraz v-else-if 110 5.2. Przeglądanie listy produktów 112 5.2.1. Dodawanie oceny przy użyciu zakresu dyrektywy v-for 112 5.2.2. Powiązanie klasy elementu HTML z oceną produktu 114 5.2.3. Dodanie produktów 117 5.2.4. Importowanie produktów z pliku products.json 119 5.2.5. Refaktoryzacja kodu aplikacji i dodanie dyrektywy v-for 120 5.3. Sortowanie rekordów 126 Rozdział 6. Stosowanie komponentów 129 6.1. Czym są komponenty? 130 6.1.1. Tworzenie komponentów 130 6.1.2. Rejestracja globalna 131 6.1.3. Rejestracja lokalna 132 6.2. Zależności w komponentach 133 6.3. Stosowanie właściwości props do przekazywania danych 135 6.3.1. Właściwości literałowe 135 6.3.2. Dynamiczne właściwości props 136 6.3.3. Walidacja właściwości props 139 6.4. Definiowanie szablonu komponentu 142 6.4.1. Stosowanie wpisanych łańcuchów szablonów 142 6.4.2. Element script typu text/x-template 143 6.4.3. Komponenty jednoplikowe 144 6.5. Stosowanie zdarzeń niestandardowych 145 6.5.1. Nasłuchiwanie zdarzeń 146 6.5.2. Modyfikowanie właściwości przy użyciu .sync 148 Rozdział 7. Zaawansowane zastosowania komponentów i trasowanie 151 7.1. Stosowanie gniazd 152 7.2. Rzut oka na gniazda nazwane 155 7.3. Gniazda z zasięgiem 157 7.4. Tworzenie aplikacji z komponentami dynamicznymi 159 7.5. Tworzenie komponentów asynchronicznych 162 7.6. Konwersja aplikacji składu dla zwierzaków z użyciem Vue-CLI 163 7.6.1. Tworzenie nowej aplikacji przy użyciu Vue-CLI 165 7.6.2. Konfigurowanie tras 166 7.6.3. Dodanie stylów CSS, Bootstrapa i biblioteki Axios 168 7.6.4. Przygotowanie komponentów 170 7.6.5. Tworzenie komponentu Form 172 7.6.6. Dodanie komponentu Main 173 7.7. Stosowanie tras 176 7.7.1. Dodanie trasy produktu z parametrami 176 7.7.2. Konfiguracja router-link z użyciem znaczników 180 7.7.3. Określanie stylów z użyciem komponentu router-link 182 7.7.4. Dodanie trasy podrzędnej edit 183 7.7.5. Stosowanie przekierowań i znaków wieloznacznych 185 Rozdział 8. Efekty przejść i animacje 189 8.1. Podstawy efektów przejść 189 8.2. Podstawy animacji 194 8.3. Funkcje zwrotne animacji 196 8.4. Efekty przejść dla komponentów 199 8.5. Aktualizacja aplikacji składu dla zwierzaków 202 8.5.1. Dodawanie efektu przejścia do aplikacji sklepu dla zwierzaków 202 8.5.2. Dodawanie animacji do aplikacji składu dla zwierzaków 204 Rozdział 9. Rozszerzanie Vue 207 9.1. Wielokrotne stosowanie możliwości funkcjonalnych dzięki wstawkom 208 9.1.1. Wstawki globalne 212 9.2. Poznawanie dyrektyw niestandardowych na przykładach 213 9.2.1. Globalne dyrektywy niestandardowe z modyfikatorami, wartościami i argumentami 216 9.3. Funkcje renderujące i JSX 219 9.3.1. Przykład funkcji renderującej 220 9.3.2. Przykład JSX 223 CZĘŚĆ 3. MODELOWANIE DANYCH, KORZYSTANIE Z API I TESTOWANIE 229 Rozdział 10. Vuex 231 10.1. Biblioteka Vuex - do czego może się przydać? 232 10.2. Stan i modyfikacje w bibliotece Vuex 233 10.3. Akcesory get i akcje 237 10.4. Dodawanie Vuex do aplikacji Vue-CLI na przykładzie składu dla zwierzaków 240 10.4.1. Instalacja Vuex w aplikacji Vue-CLI 240 10.5. Metody pomocnicze Vuex 244 10.6. Krótka prezentacja modułów 247 Rozdział 11. Komunikacja z serwerem 251 11.1. Renderowanie po stronie serwera 252 11.2. Wprowadzenie do Nuxt.js 253 11.2.1. Tworzenie aplikacji do wyszukiwania muzyki 254 11.2.2. Tworzenie projektu i zainstalowanie zależności 257 11.2.3. Tworzenie elementów aplikacji i komponentów 260 11.2.4. Aktualizacja domyślnego układu 263 11.2.5. Dodanie magazynu Vuex 264 11.2.6. Stosowanie oprogramowania warstwy pośredniej 264 11.2.7. Generowanie tras w Nuxt.js 266 11.3. Komunikacja z serwerem na przykładzie Firebase i VuexFire 270 11.3.1. Konfiguracja Firebase 271 11.3.2. Konfigurowanie aplikacji składu dla zwierzaków do korzystania z Firebase 274 11.3.3. Przechowywanie stanu uwierzytelniania w magazynie Vuex 277 11.3.4. Uzupełnienie komponentu nagłówka o informacje uwierzytelniające 278 11.3.5. Modyfikacja Main.vue i zastosowanie w nim bazy danych Firebase 282 Rozdział 12. Testowanie 285 12.1. Tworzenie przypadków testowych 286 12.2. Ciągła integracja, dostarczanie i wdrażanie 287 12.2.1. Integracja ciągła 287 12.2.2. Dostarczanie ciągłe 288 12.2.3. Wdrażanie ciągłe 289 12.3. Rodzaje testów 289 12.4. Przygotowywanie środowiska 290 12.5. Pisanie pierwszego przypadku testowego z użyciem vue-test-utils 292 12.6. Testowanie komponentów 296 12.6.1. Testowanie właściwości props 296 12.6.2. Testowanie tekstów 297 12.6.3. Testowanie klas CSS 298 12.6.4. Testowanie z użyciem atrapy Vuex 299 12.7. Konfiguracja debuggera Chrome 301
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII N 146
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149875 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Django 4 : praktyczne tworzenie aplikacji sieciowych / Antonio Melé ; przekład: Radosław Meryk. - Wydanie IV. - Gliwice : Helion, copyright 2023. - 759 stron : fotografie, ilustracje ; 24 cm.
Wydanie 4. odnosi się do oryginału. Na okładce także nazwa wydawcy oryginału: Packt.
Netografie przy rozdziałach.
Utworzenie aplikacji bloga Usprawnienie bloga za pomocą funkcji zaawansowanych Rozbudowa aplikacji bloga Utworzenie witryny społecznościowej Implementacja uwierzytelnienia za pomocą witryn społecznościowych Udostępnianie treści w witrynie internetowej Śledzenie działań użytkownika Utworzenie sklepu internetowego Zarządzanie płatnościami i zamówieniami Rozbudowa sklepu internetowego Internacjonalizacja sklepu internetowego Budowa platformy e-learningu Tworzenie systemu zarządzania treścią Redendownie i buforowanie treści Utworzenie API Budowanie serwera czatu
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII Ł 91
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154662 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(O'Reilly)
U góry okł.: Dwie najpopularniejsze technologie tworzenia aplikacji internetowych wreszcie razem!
Indeks.
Dla osób, które mają doświadczenie w tworzeniu stron internetowych z użyciem technologii HTML, CSS i JavaScript.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 118217 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Baza Programisty)
Na s. tyt. i okł.: Zadbaj o profesjonalizm i długowieczność swoich serwisów internetowych. Jak zbudować sprawny sklep internetowy? Jak korzystać z generatorów kodu? Jak utworzyć nowowczesny serwis internetowy?
Na s. tyt. i okł.: Wyd. 2 - dotyczy oryg.
Bibliogr. s. 870. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 119313 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności