Projektowanie usług
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(8)
Forma i typ
Artykuły
(7)
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Autor
Bociąg Joanna
(1)
Chojnacki Wojciech
(1)
Dudka Bartłomiej
(1)
Fazlagić Jan
(1)
Hormess Markus
(1)
Lawrence Adam
(1)
Lipa Michał
(1)
Samsel Jacek
(1)
Schneider Jakob
(1)
Stickdorn Marc
(1)
Tokarczyk Damian
(1)
Wojciechowski Piotr
(1)
Łopatka Iga
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2037)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Projektowanie usług
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(872)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(741)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(507)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(7)
8 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Na okładce i stronie tytułowej wydawca oryginału O'REILLY.
Na okładce: Czyli myślenie projektowe, projektowanie doświadczeń użytkownika (klienta), marketing (usług), przedsiębiorczość, projektowanie biznesowe, projektowanie ukierunkowane na człowieka, service design-albo jeszcze inna nazwa, którą określasz to, co robisz...
Na stronie redakcyjnej ISBN oryginalnego wydawcy: 9781491927182.
Dla każdego, kto interesuje się kształtowaniem doświadczeń klienta, innowacjami i twórczą pracą zespołową.
Wyzwania dla organizacji Rosnąca pozycja klientów Silosy funkcjonalne Potrzeba innowacji Reakcje organizacji Dlaczego projektowanie usług jest najlepszą odpowiedzią? Definicje projektowania usług Projektowanie usług jako sposób myślenia proces zbiór narzędzi język interdyscyplinarny metoda zarządzania Zasady projektowania usług Dane badawcze PersonyMapy podróży Schemat usługi Mapy systemów interesariuszy sieci wartości ekosystemów Prototypy usług (inter)akcji oraz procesów i doświadczeń związanych z usługą obiektów fizycznych środowisk, przestrzeni i architektury artefaktów cyfrowych i oprogramowania ekosystemów i wartości biznesowej Szablon modelu biznesowego W poszukiwaniu procesu projektowania usługi Główne schematy w procesie projektowania Dywergencja i konwergencja w myśleniu i działaniu Wszystkie procesy projektowania są do siebie podobne, a jednak... różne Prezentacja najważniejszych czynności w metodach projektowania usług TiSDD Proces badawczy w projektowaniu usług Triangulacja metod danych badaczy Indeksowanie Wizualizacja, synteza i analiza danych Wizualizacja danych Ocena środowiska i współtworzenie Kodowanie danych Korzystanie z wyników badań Metody zbierania danych Badania zza biurka: badania przygotowawcze wtórne Metoda samoetnograficzna: autoetnografia etnografia online Metoda uczestnicząca: obserwacja uczestnicząca: wywiad kontekstowy: wywiad pogłębiony grupy fokusowe Metoda nieuczestnicząca: obserwacja nieuczestnicząca: etnografia mobilna: sondy kulturowe Warsztaty kreatywne Metody wizualizacji, syntezy i analizy danych Tworzenie ściany badawczej Tworzenie person Mapowanie podróży Mapowanie systemów Opracowywanie głównych spostrzeżeń Formułowanie spostrzeżeń dot. zadań do wykonania Kompilowanie raportów badawczych Studium przypadku: zastosowanie etnografii do formułowania praktycznych spostrzeżeń korzystanie z badań jakościowych i ilościowych przy projektowaniu usług tworzenie i używanie wartościowych person ilustrowanie danych badawczych za pomocą map podróży mapowanie stanu obecnego i przyszłego Decyzje Proces ideacji Dokumentacja Preideacja: "szatkowanie słonia" i dzielenie wyzwania ideacyjnego pomysły z mapowania podróży pomysły z mapowania systemów pytania typu "jak moglibyśmy...?" zadawane na podstawie spostrzeżeń Generowanie wielu pomysłów: ustne i pisemne burze mózgów Zwiększanie głębi i dywersyfikowanie pomysłów: bodystorming: stosowanie kart i list kontrolnych Zwiększanie głębi i dywersyfikowanie pomysłów: ideacja na podstawie analogii i skojarzeń Rozumienie, grupowanie i szeregowanie opcji: grupowanie metodą ośmiornicy Rozumienie, grupowanie i szeregowanie opcji: sortowanie w stylu Benny'ego Hilla ("trzydzieści pięć") Rozumienie, grupowanie i szeregowanie opcji: portfolio pomysłów: macierz decyzji Redukowanie opcji: metody szybkiego głosowania Redukowanie opcji: zaangażowanie fizyczne Studium przypadku: otwieranie studia projektowego na klientów: współprojektowanie metodami hybrydowymi: opieranie się na solidnych badaniach: ideacja przy użyciu metod mieszanych: wspieranie kreatywności za pomocą materiałów wizualnych Prototypowanie jako czynność badawcza sposób oceny Prototypowanie jako środek komunikacji i prezentacji Odbiorcy Podział ról w zespole Wierność Kontekst prototypowania Pętle prototypowania Wielotorowość Prowadzenie sesji prototypowania Synteza i analiza danych Wizualizacja danych pochodzących z prototypowania Prototypowanie procesów i doświadczeń związanych z usługami: próba dochodzeniowa: podtekst: inscenizacja biurkowa Prototypowanie obiektów fizycznych i środowisk: tworzenie prototypów z kartonu Prototypowanie artefaktów cyfrowych i oprogramowania: próby usług cyfrowych: tworzenie prototypów z papieru: interaktywne modelowanie ścieżki kliknięć: makietowanie Prototypowanie ekosystemów i wartości biznesowej: reklama usługi: mapowanie systemu na biurku (biznesowe origami): Business Model Canvas Metody ogólne: mood boardy: szkicowanie: metoda czarnoksiężnika z Oz Studium przypadku: umożliwianie efektywnego współtworzenia poprzez prototypowanie minimalnie satysfakcjonujących rozwiązań oraz makiet kontekstowych: wywoływanie poczucia współodpowiedzialności i pobudzanie współpracy poprzez prototypowanie i współtworzenie: umożliwianie personelowi i interesariuszom tworzenia prototypów w celu ciągłego rozwoju : produkty minimalnie zachwycające, działające prototypy i szkice o dużej wierności w projektowaniu kodu: odgrywanie ról i symulacje w prototypach tworzonych w skali 1:1: prototypowanie wieloaspektowe w tworzeniu i doskonaleniu modeli biznesowych i usługowych Od prototypu do produkcji Projektowanie usług a zarządzanie zmianami a tworzenie oprogramowania Implementacja Projektowanie usług a zarządzanie produktem Projektowanie usług a architektura Zmiana sposobu myślenia Ocena potrzeb Tworzenie Testowanie Budowanie Monitorowanie Z drugiej strony: czego projektanci usług mogą się nauczyć od architektów? Studium przypadku: dawanie pracownikom możliwości trwałego wdrażania projektów z zakresu service design: wdrażanie projektowania usług w celu wykreowania doświadczeń, dynamiki i wyników w sprzedaży: wdrażanie projektowania usług w start-upie programistycznym: wywoływanie wymiernych efektów biznesowych w trakcie pilotażu i implementacji projektu z zakresu service design 9.1. Zrozumieć proces projektowania usług: przyspieszony przegląd Planowanie pod kątem procesu projektowania usług Zespół projektowy i interesariusze Struktura: projekt, iteracje i czynności Wielotorowość Zarządzanie procesem projektowania usług Planowanie iteracji Zarządzanie iteracjami Przegląd iteracji Studium przypadku: tworzenie powtarzalnych procesów w celu doskonalenia usług i doświadczeń w masowej skali: zarządzanie strategicznymi przedsięwzięciami projektowymi: korzystanie z pięciodniowych sprintów projektowych podczas tworzenia wspólnej strategii międzykanałowej Przyzwolenie Status Neutralność Style i role w facylitacji Przyjmowanie roli Wspólna facylitacja Czy członek zespołu może być facylitatorem? Czynniki sukcesu Budowanie zespołu Najważniejsze techniki facylitacji Rozgrzewki Ramy czasowe Pomieszczenie Narzędzia i rekwizyty Wizualizacja Czego nie przykleisz, to zgubisz, czyli ekspercki poradnik korzystania z karteczek samoprzylepnych Przestrzeń, dystans i pozycja Opinie zwrotne Zmienianie statusu Rozwój facylitatora Studium przypadku: pobudzająca moc nieznanego: zwrot i skupienie TWORZENIE PRZESTRZENI DLA PROJEKTOWANIA USŁUG Rodzaje przestrzeni Rozwiązania mobilne: zestawy, wózki i ciężarówki Tymczasowe miejsce poza firmą: chwilówka Tymczasowe miejsce w firmie: squat Trwałe miejsce poza firmą: ustronie lub placówka Trwałe miejsce w firmie: studio Przestrzeń Ściany Dźwięk Elastyczność Umeblowanie Łączność Studium przypadku: wysyłanie komunikatu w dużej organizacji: zasiewanie ziaren innowacji i zmian OSADZANIE PROJEKTOWANIA USŁUG W ORGANIZACJACH Zacznij od drobnych projektów Zabiegaj o akceptację kierownictwa Zwiększaj świadomość Rozwijaj kompetencje Pozwól spróbować Skalowanie Podstawowy zespół projektowy Rozszerzony zespół projektowy Wybierz nazwę odzwierciedlającą kulturę organizacji Nawiąż kontakty ze społecznością projektantów usług Dążenie do biegłości Zrozum proces projektowania Kieruj za pomocą współtworzenia Skosztuj własnej karmy dla psów Rozwijaj empatię Nie ograniczaj się do statystyki i mierników ilościowych Uśmierzaj lęk przed zmianą i porażką Korzystaj ze wskaźników wydajności odnoszących się do klientów Spraw, żeby projektowanie było widoczne Wprowadź service design do kodu genetycznego organizacji Sprinty projektowe Studia przypadków : wprowadzanie projektowania usług do programu nauczania dla szkół średnich : wprowadzanie projektowania usług do instytucji państwowej: upowszechnianie i rozwijanie projektowania usług w skali całego kraju: integrowanie projektowania usług ze środowiskiem międzynarodowej korporacji: tworzenie kultury klientocentrycznej za pomocą projektowania usług: gromadzenie zasobów wiedzy projektowej
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 102 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150038 N (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności