Służba informacyjna biblioteczna
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Publikacje naukowe
(6)
Dostępność
dostępne
(6)
nieokreślona
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(8)
Biblioteka WEAiI
(1)
Autor
Drzewiecki Marcin
(1)
Fedyna Halina
(1)
Górny Mirosław
(1)
Jerzyk-Wojtecka Justyna
(1)
Kisilowska Małgorzata
(1)
Kosim Jolanta
(1)
Piestrzyński Tomasz
(1)
Wójcik Magdalena (bibliotekoznawca)
(1)
Zajączkowska Barbara
(1)
Żmigrodzki Zbigniew
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(2)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Służba informacyjna biblioteczna
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(620)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(379)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(3)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Zarządzanie i marketing
(1)
9 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 105106
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 99579 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka - Informacja - Komunikacja = Library - Information - Communication / Centrum Edukacji Bibliotekarskiej Informacyjnej i Dokumentacyjnej w Warszawie)
Bibliografia strony 129-[130].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109446, 105148 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117446 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera materiały z Konferencji Naukowej zorganizowanej w Bibliotece Uniwersytetu Łódzkiego, dnia 6-8 czerwca 2017 r.
Bibliografia, netografia przy pracach.
Rozdział I. Tożsamość i wizerunek współczesnej biblioteki 7 Marcin Maria Bogusławski, Biblioteka Tomci Paluszkowej 9 Kamil Banaszewski, Katarzyna Bartosiak, Przegonić chmury: komunikowanie wizji, misji i wartości na stronach WWW bibliotek akademickich 21 Monika Curyło, System identyfikacji wizualnej jako element tożsamości biblioteki akademickiej 35 Beata Gamrowska, Rafał Mielczarek, Style myślenia o bibliotece doby cyfryzacji. Instytucjonalna identyfikacja biblioteki 55 Katarzyna Bikowska, Public Relations 2.0 na przykładzie analizy profili bibliotek uniwersyteckich na portalu społecznościowym Facebook 73 Rozdział II. Usługi biblioteczne w dobie wirtualizacji 97 Marek Nahotko, Dane w chmurze czy dane zlinkowane? 99 Aneta Firlej-Buzon, Usługi biblioteczne w dobie cloud computing - technologia, dane, sieciowe, społeczności informacyjne 113 Monika Wachowicz, Chmura w bibliotece jako lekarstwo na chmury nad biblioteką na przykładzie bibliotek pedagogicznych 125 Dariusz Grygrowski, Hotspoty w bibliotekach - jak bardzo powszechne, jak bardzo potrzebne? 141 Bartłomiej Włodarczyk, Opracowanie w chmurze czy chmury nad opracowaniem? Automatyczne indeksowanie dokumentów a biblioteki 155 Grzegorz Gmiterek, Analiza responsywności stron internetowych polskich bibliotek uniwersyteckich 181 Rozdział III. Wdrażanie innowacji - doświadczenia bibliotek 205 Anna Kazan, Elżbieta Skubała, Biblioteka akademicka - płaszczyzny ewolucji 207 Renata Felińska, Miejsce bibliotek w erze transformacji prasy 229 Dawid Kościewicz, Elektroniczne bazy danych w usługach informacyjnych biblioteki akademickiej 245 Urszula Knop, Standaryzacja opracowania zbiorów w bibliotece akademickiej 255 Urszula Kulczycka, Analiza przestrzeni informacyjnej Biblioteki Uniwersytetu Gdańskiego 265 Elżbieta Czerwińska, Anna Jańdziak, Innowacyjność w bibliotece - doświadczenia bibliotek europejskich 273 Urszula Michalska, Renata Osiewała, Drugie oblicze biblioteki - inicjatywy edukacyjno-kulturalne w Bibliotece Uniwersytetu Łódzkiego 284
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147582, 147581 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [175]-196. Indeks.
Publikacja dofinansowana przez Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego ze środków służących rozwojowi młodych naukowców oraz uczestników studiów doktoranckich
1.Wirtualność i realność - wybrane konteksty 1.1.Wirtualność i realność jako kategorie filozoficzne 1.1.1.Zacieranie granic między wirtualnością a realnością 1.1.2.Wirtualność i realność - problemy definicyjne 1.1.3.Wirtualność i realność - tradycja filozoficzna 1.1.4.Wirtualność i realność a integralność i tożsamość człowieka 1.2.Wirtualność i realność - kontekst informacyjny 1.2.1.Specyfika źródeł tradycyjnych i elektronicznych 1.2.2.Wirtualizacja bibliotek 1.2.3.Wirtualność i realność w usługach bibliotecznych 1.3.Rozszerzona rzeczywistość a wirtualna rzeczywistość - perspektywa technologiczna 1.3.1.Rzeczywistość wirtualna a rzeczywistość rozszerzona - cechy i różnice 1.3.2.Wirtualność i realność w informatyce - zacieranie granic 1.4.Wybrane konteksty analizy wirtualności i realności - podsumowanie 2.Rozszerzona rzeczywistość - różne perspektywy 2.1.Rozszerzona rzeczywistość jako pole badań informatyki 2.1.1.Geneza i stan badań nad rozszerzoną rzeczywistością z perspektywy informatyki 2.1.2.Komercyjne wykorzystanie rozszerzonej rzeczywistości w informatyce 2.2.Rozszerzona rzeczywistość jako pole badań nauk społecznych i humanistycznych 2.2.1.Rozszerzona rzeczywistość w psychologii 2.2.2.Rozszerzona rzeczywistość w socjologii 2.2.3.Rozszerzona rzeczywistość w pedagogice 2.2.4.Rozszerzona rzeczywistość w naukach o zarządzaniu 2.2.5.Rozszerzona rzeczywistość w naukach o kulturze 2.3.Rozszerzona rzeczywistość jako obszar działalności praktycznej 2.3.1.Główne obszary wykorzystania rozszerzonej rzeczywistości 2.3.2.Praktyczne aspekty wykorzystania rozszerzonej rzeczywistości w działalności informacyjnej 2.3.3.Praktyczne aspekty wykorzystania rozszerzonej rzeczywistości w działalności usługowej 2.4.Rozszerzona rzeczywistość jako przedmiot badań bibliologii i informatologii 2.4.1.Stan badań nad rozszerzoną rzeczywistością z perspektywy bibliologii i informatologii 2.4.2.Związki problematyki rozszerzonej rzeczywistości z wybranymi obszarami badań bibliologii i informatologii 2.4.3.Propozycje tematów badawczych 2.4.4.Źródła potencjalnych problemów poznawczych 2.5.Wybrane konteksty analizy rozszerzonej rzeczywistości - podsumowanie 3. Współczesne usługi informacyjne bibliotek - cechy i specyfika 3.1.Usługa j ako kategoria ekonomiczna 3.1.1.Serwicyzacja gospodarki 3.1.2.Usługa a produkt - zacieranie granic 3.1.3.Specyfika e-usług 3.1.4.Jakość usług a ich ekonomiczna wartość 3.1.5.Usługi informacyjne na rynku gospodarczym 3.1.6.Usługa jako element ekonomii doświadczeń (experience economy) 3.1.7.Projektowanie usług (service design) jako element ekonomii doświadczeń 3.1.8.Grywalizacja usług jako element ekonomii doświadczeń 3.2.Cechy współczesnych usług informacyjnych bibliotek 3.2.1.Usługi wirtualne lub hybrydowe 3.2.2.Usługi realizowane przy użyciu nowych technologii 3.2.3.Usługi wspierające samodzielność użytkowników 3.2.4.Usługi dostępne całodobowo 3.2.5.Usługi spersonalizowane 3.2.6.Usługi angażujące użytkowników 3.2.7.Usługi współtworzone przez użytkowników 3.2.8.Usługi synchroniczne 3.2.9.Usługi dostarczane wielokanałowo 3.2.10.Usługi zanurzone w życiu użytkowników 3.2.11.Cechy bibliotecznych usług informacyjnych - podsumowanie 3.3.Współczesne usługi informacyjne bibliotek - próba typologizacji 3.3.1.Typologia usług informacyjnych - stan badań 3.3.2.Typologia usług informacyjnych - propozycja schematu 3.4.Jakość usług bibliotecznych 3.4.1.Rozszerzona rzeczywistość a jakość usług bibliotecznych 3.4.2.Badanie jakości usług świadczonych w środowisku rozszerzonej rzeczywistości 3.4.3.Zarządzanie jakością usług w bibliotece 3.5.Nowe technologie we współczesnych usługach informacyjnych bibliotek - przykłady działań 3.5.1.Usługi świadczone za pomocą serwisu www 3.5.2.Usługi świadczone za pomocą aplikacji mobilnych 3.5.3.Usługi świadczone za pomocą mediów społecznościowych 3.6.Najnowsze technologie informacyjno-komunikacyjne w usługach informacyjnych bibliotek 3.6.1.Przegląd i przykłady wykorzystania najnowszych technologii w usługach informacyjnych bibliotek 3.6.2.Stan obecny i perspektywy wykorzystania najnowszych technologii w usługach informacyjnych bibliotek 3.6.3.Szanse i zagrożenia związane z wykorzystaniem najnowszych technologii w usługach informacyjnych bibliotek 3.7.Cechy i specyfika współczesnych usług informacyjnych - podsumowanie 4. Rozszerzona rzeczywistość w usługach informacyjnych 4.1.Informacja w środowisku rozszerzonej rzeczywistości 4.1.1.Cechy informacji udostępnianej w środowisku rozszerzonej rzeczywistości 4.1.2.Specyfika odbioru i udostępniania informacji przez narzędzia rozszerzające rzeczywistość 4.2.Usługi informacyjne w środowisku rozszerzonej rzeczywistości 4.2.1.Specyfika usług informacyjnych świadczonych w środowisku rozszerzonej rzeczywistości 4.2.2.Obszary zastosowań rozszerzonej rzeczywistości w usługach informacyjnych 4.3.Wykorzystanie rozszerzonej rzeczywistości jako elementu procesu projektowania usług informacyjnych w ekonomii doświadczeń 4.3.1.Projektowanie usług a ekonomia doświadczeń – wzajemne relacje 4.3.2.Nowe technologie a projektowanie usług 4.3.3.Rozszerzona rzeczywistość a doświadczenie użytkownika 4.4.Wykorzystanie rozszerzonej rzeczywistości jako elementu projektowania innowacyjnych usług informacyjnych 4.4.1.Istota i źródła innowacji 4.4.2.Przykłady innowacyjnych usług informacyjnych 4.4.3.Rozszerzona rzeczywistość w projektowaniu innowacyjnych usług informacyjnych bibliotek - stan obecny i potencjał 4.5.Problemy oceny użyteczności mobilnych usług informacyjnych wykorzystujących technologię rozszerzonej rzeczywistości 4.5.1.Główne metody i techniki oceny użyteczności aplikacji mobilnych i ich zastosowanie w ocenie jakości usług oferowanych w środowisku rozszerzonej rzeczywistości 4.5.2.Główne problemy metodologiczne i techniczne związane z badaniami użyteczności aplikacji mobilnych wykorzystujących rozszerzoną rzeczywistość 4.5.3.Badanie użyteczności aplikacji mobilnych wykorzystujących technologię rozszerzonej rzeczywistości - propozycja podejścia metodologicznego 4.6. Rozszerzona rzeczywistość a usługi informacyjne - podsumowanie 5. Wykorzystanie rozszerzonej rzeczywistości w usługach informacyjnych bibliotek - propozycja modelu 5.1.Dobre praktyki w zakresie wykorzystania rozszerzonej rzeczywistości w działalności usługowej instytucji kultury 5.1.1.Kryteria doboru dobrych praktyk 5.1.2.Przykłady dobrych praktyk 5.2.Dobre praktyki w zakresie wykorzystania rozszerzonej rzeczywistości w działalności usługowej bibliotek 5.2.1.Kryteria doboru dobrych praktyk 5.2.2.Przykłady dobrych praktyk 5.3.Model wykorzystania rozszerzonej rzeczywistości w usługach informacyjnych bibliotek zgodny z zasadami projektowania usług 5.3.1.Istota i proces modelowania 5.3.2.Istota i etapy procesu projektowania usług informacyjnych na potrzeby ekonomii doświadczeń 5.3.3.Model wykorzystania rozszerzonej rzeczywistości w usługach informacyjnych bibliotek 5.3.4.Przykład praktycznego zastosowania modelu w procesie projektowania bibliotecznych usług informacyjnych 5.4.Rozszerzona rzeczywistość w usługach informacyjnych bibliotek - podsumowanie
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII F 51
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147357 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Materiały Szkoleniowe / Centrum Informacji Naukowej Technicznej i Ekonomicznej ISSN 0208-8460 ; Nr 33)
Bibliogr.s. 67. - Rez. - Sum. - Zsfassung.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67204 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera materiały Ogólnopolskiej Konferencji "Działalność informacyjna bibliotek szkół wyższych".
Na s. red., okł. ISSN 0239-6394 zbędny.
Całość mat. w tece.
Bibliogr. przy ref.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 85999
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności