Sorting
Source
Library Catalogue
(7)
Form of Work
Książki
(7)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(5)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(5)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(1)
Biblioteka WWFiF
(1)
Author
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(7)
Czubała Anna
(1)
Niestrój Roman
(1)
Rawski Marek
(1)
Szumilak Jan
(1)
Year
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(4)
Time Period of Creation
1989-2000
(1)
Country
Poland
(7)
Language
Polish
(7)
Subject
Marketing
(7)
Genre/Form
Podręczniki akademickie
(6)
Podręcznik
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
7 results Filter
No cover
Book
In basket
Bibliogr. s. 359-363.
Dla słuchaczy wyższych szkół ekonomicznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 102920 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Bibliogr. s. [429]-436.
Dla studentów wyższych szkół ekonomicznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 95654, 95653, 90503, 90507, 90506 (5 egz.)
No cover
Book
In basket
Bibliogr. s. [429]-436.
Dla słuchaczy wyższych szkół ekonomicznych, a także dla osób prowadzących różnorodną działalność gospodarczą, zajmujacych kierownicze stanowiska w przedsiębiorstwach, pełniących funkcje przedstawicieli i agentów firm krajowych i zagranicznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 100074, 100073, 100070 (3 egz.)
No cover
Book
In basket
Bibliogr. s. 359-363.
Dla słuchaczy wyższych szkół ekonomicznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 81703, 81702, 81704 (3 egz.)
No cover
Book
In basket
Bibliogr. s. [433]-437.
Dla słuchaczy wyższych szkół ekonomicznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka WEiZ
All copies are currently on loan: sygn. E 1299 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Bibliogr. s. [433]-437.
Dla słuchaczy wyższych szkół ekonomicznych.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 478
Sygnatura czytelni BWF: V G 21
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 118733 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Copies are only available in the library: sygn. F 4822 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Bibliografia na stronach [429]-436.
Dla słuchaczy wyższych szkół ekonomicznych.
Istota i znaczenie marketingu Geneza marketingu Orientacja produkcyjna Orientacja sprzedażowa Orientacja marketingowa Marketing strategiczny Pojęcie marketingu Ujęcie klasyczne Ujęcie szerokie Marketing a zarządzanie marketingiem (marketingowe) Ogólne zasady marketingu Funkcje marketingowe Sektorowe uwarunkowania marketingu Marketing dóbr konsumpcyjnych Marketing dóbr produkcyjnych (marketing przemysłowy) Marketing usług Indywidualne i społeczne znaczenie marketingu Marketing jako narzędzie przedsiębiorcy Marketing a konsument Znaczenie marketingu w gospodarce narodowej Przedsiębiorstwo i jego środowisko Struktura otoczenia marketingowego Elementy otoczenia przedsiębiorstwa Elementy otoczenia niezależne od przedsiębiorstwa Elementy otoczenia marketingowego kontrolowane przez przedsiębiorstwo Adaptacja przedsiębiorstwa do otoczenia Konsumenci i ich zachowania na rynku Konsumenci i nabywcy Nabywcy dóbr i usług finalnych Profile demograficzne konsumentów Hierarchia potrzeb Stopa życiowa Styl życia konsumentów Proces podejmowania decyzji zakupu Organizacje i instytucje jako nabywcy produktów Rodzaje nabywców zorganizowanych Cele zakupu nabywców zorganizowanych Mechanizm podejmowania decyzji zakupu nabywców zorganizowanych Segmentacja rynku Pojęcie i rola segmentacji rynku Przesłanki wyboru kryteriów segmentacji Kryteria opisujące cechy nabywców Kryteria charakteryzujące wzorce zakupów Ocena atrakcyjności segmentów rynku Wybór docelowych rynków Planowanie miejsca produktów w wybranych segmentach rynku Produkt Pojęcie i struktura produktu Klasyfikacja produktów Klasyfikacja produktów konsumpcyjnych Klasyfikacja produktów zaopatrzeniowych Cykl życia produktu Wykorzystywanie koncepcji cyklu życia produktu dla decyzji rynkowych przedsiębiorstwa Stadium wprowadzania produktu na rynek Stadium wzrostu sprzedaży Stadium dojrzałości Stadium spadku Dobór produktów w różnych fazach cyklu życia. Analiza portfolio Kryteria formowania asortymentu produktów Znak towarowy Opakowanie produktu Usługi towarzyszące sprzedaży dóbr Wprowadzanie na rynek nowych produktów Pojęcie nowego produktu Znaczenie innowacji produktowych Stadia wprowadzania na rynek nowego produktu Czynniki kształtujące procedury planowania nowego produktu Poszukiwanie idei nowych produktów Selekcja pomysłów Analiza marketingowa Rozwój techniczny produktu Testowanie rynków Komercjalizacja Cena Kształtowanie polityki cen w przedsiębiorstwie Ustalanie celów polityki cen Ustalanie kierunków polityki cen Wybór polityki cen Polityka cen zorientowana na konkurencję Polityka cen zorientowana na popyt Polityka cen zorientowana na koszty Wdrażanie polityki cen Dostosowanie polityki cen do zmian na rynku Dystrybucja Istota i miejsce dystrybucji w marketingu Pojęcie, funkcje i rodzaje kanałów dystrybucji Pośrednicy w kanałach dystrybucji Rodzaje pośredników Funkcje handlu hurtowego wobec producentów i detalistów Tendencje rozwojowe hurtu Funkcje i formy organizacyjne detalu Sklepy detaliczne Pozasklepowa sprzedaż detaliczna Tendencje rozwojowe handlu detalicznego Projektowanie i wybór kanałów dystrybucji Zakres i przesłanki projektowania kanałów Etapy projektowania kanałów Wyznaczniki konstrukcji kanałów Procedury oceny i wyboru kanałów dystrybucji Wybór pośredników Formy współpracy uczestników kanałów dystrybucji Logistyka dystrybucji Istota i koszty dystrybucji Kryteria oceny sprawności i efektywności fizycznej dystrybucji Promocja Promocja jako element marketingu-mix Funkcje i struktura promocji Związki promocji z pozostałymi instrumentami marketingu-mix Zakres i uwarunkowania decyzji promocyjnych w przedsiębiorstwie Formułowanie celów polityki promocji Identyfikacja docelowych segmentów rynku Ustalanie budżetu promocyjnego Określanie kompozycji narzędzi promocji Ocena efektów polityki promocji Reklama Reklama jako proces komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem Psychologiczne podstawy oddziaływania reklamy Rodzaje nośników reklamy i kryteria ich wyboru Promocja dodatkowa {salespromotion) Public relations Marketingowy system informacji Pojęcie i rodzaje informacji marketingowej Struktura marketingowego systemu informacji Obszary badań marketingowych Marketingowy proces badawczy Definiowanie problemu badawczego Projektowanie badań Analiza zebranych informacji i prezentacja wyników Zarządzanie marketingiem Proces zarządzania marketingiem Rynek i pole rynkowe przedsiębiorstwa Analiza i ocena rynkowej sytuacji przedsiębiorstwa .Analiza sytuacji ze względu na cykl życia produktu Analiza portfolio Misja i rynkowy wizerunek przedsiębiorstwa Kształtowanie strategii marketingowej Planowanie operacyjne marketingu Organizacja marketingu Kontrola marketingu
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 144592 N (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności