Sorting
Source
Library Catalogue
(1)
Form of Work
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Branch
Biblioteka WWFiF
(1)
Author
Alejziak Bożena
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Subject
Akademia Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha (Kraków)
(1)
Kariera
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Motywacja
(1)
Praca
(1)
Praktyki studenckie
(1)
Rozwój zawodowy
(1)
Samokształcenie
(1)
Studenci
(1)
Turystyka
(1)
Wybór kierunku kształcenia
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Subject: place
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Genre/Form
Opracowanie
(1)
Raport z badań
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
1 result Filter
No cover
Book
In basket
(Monografia / Akademia Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha, ISSN 2082-7202 ; nr 50)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 294-339.
ROZDZIALI. MŁODZIEŻ STUDENCKA JAKO PRZEDMIOT BADAŃ 1.1.Przegląd teoretycznych koncepcji młodzieży 1.2.Młodzi dorośli - kryteria dorosłości 1.3.Zmiany i zadania rozwojowe młodych dorosłych 1.4.Aktywność własna jako podstawa i skutek zmian rozwojowych 1.5.Młodzież akademicka - charakterystyczne cechy grupy ROZDZIAŁ 2. DZIAŁALNOŚĆ AUTOKREACYJNA DOROSŁEJ MŁODZIEŻY 2.1.Znaczenie działań autokreacyjnych studentów dla realizacji zadań rozwojowych 2.2.Konstruowanie tożsamości oraz autoidentyfikacja w procesie autokreacji 2.2.1.Koncepcja siebie 2.2.2.Samoocena jako aspekt wartościujący (oceniający) obrazu „ja" 2.2.3.Cele i wartości oraz ich znaczenie dla autoidentyfikacji 2.2.4.Plany życiowe 2.3.Motywacja i aspekt rozwojowy zachowań autoidentyfikacyjnych 2.4.Struktura przebiegu procesu autokreacji oraz jego uwarunkowania 2.5.Działalność autokreacyjna a rozwój zawodowy 2.6.Obszary działalności autokreacyjnej, czyli edukacja formalna, pozaformalna i nieformalna a rozwój zawodowy 2.7.Zainteresowania jako czynnik rozwoju osobowości ROZDZIAŁ 3. PRZEGLĄD WYBRANYCH KONCEPCJI ROZWOJU ZAWODOWEGO 3.1.Teorie cech i czynnika (Frank Parsons, John L. Holland) 3.2.Teorie psychodynamiczne (Anne Roe) 3.3.Teorie rozwoju/rozwojowe (Donald E. Super, Eli Ginzberg, Sol W. Gin¬zburg) 3.4.Teorie kognitywne i społeczne/poznawczo-społeczne (John D. Krum-boltz, David V. Tiedeman, Robert 0'Hara) 3.5.Planowanie ścieżki kariery zawodowej według Marka Suchara ROZDZIAŁ 4. METODOLOGICZNE UWARUNKOWANIA BADAŃ WŁASNYCH 4.1.Działalność autokreacyjna młodzieży studenckiej. Uzasadnienie po¬trzeby badań 4.2.Cele i problematyka badawcza 4.3.Zmienne i wskaźniki 4.4.Metody, techniki oraz narzędzia badawcze 4.5.Dobór próby badawczej. Teren i organizacja badań 4.6.Charakterystyka próby badawczej ROZDZIAŁ 5. EDUKACJA FORMALNA I POZAFORMALNA A DZIAŁALNOŚĆ AUTOKREACYJNA MŁODZIEŻY STUDENCKIEJ 5.1.Ścieżka edukacyjna studentów „turystyki i rekreacji" a planowanie kariery zawodowej 5.2.Motywy podejmowania studiów a aspiracje edukacyjne absolwentów szkół średnich 5.3.Motywy wyboru kierunku studiów „turystyka i rekreacja" 5.3.1.Motywy poznawcze 5.3.2.Motywy społeczne 5.3.3.Motywy prestiżowe 5.3.4.Motywy pragmatyczne 5.3.5.Motywy wyboru kierunku studiów ze względu na doświadcze¬nie edukacyjne respondentów na poziomie wyższym 5.3.6.Motywy wyboru kierunku studiów a płeć 5.3.7.Motywy wyboru kierunku studiów a typ szkoły 5.3.8.Motywy wyboru kierunku studiów a oceny w szkole 5.3.9.Motywy wyboru kierunku studiów a wykształcenie rodziców 5.3.10.Motywy wyboru kierunku a rok studiów 5.4.Ponowny wybór kierunku studiów „turystyka i rekreacja 5.5.Planowanie przyszłości zawodowej przez studentów „turystyki i rekre¬acji" 5.5.1.Plany zawodowe studentów a doświadczenie edukacyjne 5.5.2.Plany zawodowe studentów a płeć 5.5.3.Plany zawodowe studentów a typ szkoły 5.5.4.Plany zawodowe studentów a oceny w szkole 5.5.5.Plany zawodowe studentów a wykształcenie rodziców 5.5.6.Plany zawodowe studentów a rok studiów 5.5.7.Plany zawodowe studentów a staż praktyk 5.5.8.Plany zawodowe studentów a ponowny wybór tego samego kierunku 5.5.9. Plany zawodowe studentów a podejście do planowania swojej przyszłości 5.6.Doskonalenie siebie w zakresie edukacji formalnej 5.6.1.Podjęcie drugiego kierunku studiów przez studentów „turystyki i rekreacji" 5.6.2.Uczestnictwo studentów w wymianach międzynarodowych związanych z edukacją i pracą 5.6.3.Doskonalenie znajomości języków obcych jako kluczowej kompetencji na turystycznym rynku pracy 5.6.4.Praktyki zawodowe a kształtowanie umiejętności zawodowych 5.7.Działalność autokreacyjna studentów „turystyki i rekreacji" w zakresie edukacji pozaformalnej, czyli kursy i szkolenia jako forma doskonalenia zawodowego 5.7.1.Kursy zrealizowane w trakcie edukacji szkolnej 5.7.2.Kursy zrealizowane w miejscu pracy 5.7.3.Kursy zrealizowane samodzielnie 5.7.4.Dokumenty potwierdzające kwalifikacje ROZDZIAŁ 6. EDUKACJA NIEFORMALNA A DZIAŁALNOŚĆ AUTOKREACYJNA MŁODZIEŻY STUDENCKIEJ 6.1.Praca zawodowa jako forma działalności autokreacyjnej 6.2.Staż zawodowy studentów „turystyki i rekreacji" 6.3.Staż pracy zawodowej oraz praktyk a motywy wyboru kierunku „tury¬styka i rekreacja" 6.4.Charakterystyka stanowisk pracy podejmowanych przez studentów „turystyki i rekreacji" 6.5.Przykłady opisów ścieżek rozwoju zawodowego studentów „turystyki i rekreacji" 6.6.Praca zawodowa a doskonalenie kompetencji w opinii badanych studentów 6.6.1.Kompetencje zawodowe 6.6.2.Kompetencje społeczne 6.6.3.Kompetencje osobiste 6.6.3.1.Samodzielność, odpowiedzialność 6.6.3.2.Umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach 6.6.3.3.Cierpliwość, wytrwałość, otwartość 6.6.3.4.Sumienność, dyscyplina, punktualność 6.6.4.Kompetencje menadżerskie 6.7.Uczestnictwo w wolontariacie jako forma działalności autokreacyjnej 6.8.Potrzeby, jakie spełnia praca zawodowa dla młodzieży studenckiej 6.9.Zadowolenie z dotychczasowej kariery zawodowej młodzieży stu¬denckiej 6.10.Zainteresowania młodzieży akademickiej studiującej na kierunku „tu¬rystyka i rekreacja" 6.10.1.Zainteresowania poznawcze 6.10.2.Zainteresowanie rekreacją ruchową i sportem 6.10.3.Zainteresowanie rozwojem osobistym 6.10.4.Zainteresowania rozrywkowo-społeczne 6.10.5.Zainteresowania studentów a motywy wyboru kierunku „tury¬styka i rekreacja" 6.10.6.Zainteresowania a plany zawodowe studentów
Sygnatura czytelni BWF: XII Ą 160
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka WWFiF
Copies are only available in the library: sygn. 154261 E N (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności