Sorting
Source
Library Catalogue
(3)
Form of Work
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Status
available
(2)
Branch
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka Międzywydziałowa
(2)
Author
Nahorski Zbigniew (1945- )
(1)
Sanak-Kosmowska Katarzyna
(1)
Stanisławska Marta
(1)
Waniewski Jacek
(1)
Weryński Andrzej
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Subject
Analiza kompartmentowa (biologia)
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Modele matematyczne
(1)
Odpowiedzialność karna
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Przestępczość gospodarcza
(1)
Rachunkowość kreatywna
(1)
Sprawozdawczość finansowa
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Opracowanie
(2)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
3 results Filter
No cover
Book
In basket
Bibliografia strony 231-239. Netografia strony 240-243.
Marka - istota i treść pojęcia we współczesnym marketingu Natura i definicja marki Wartość i kapitał marki Czynniki kształtujące wycenę i pozycję rynkową marki Rola technologii informatyczno-komunikacyjnych w kształtowaniu treści pojęcia marki Funkcje i znaczenie komunikacji marketingowej w promocji marki Teoretyczne podstawy komunikacji marketingowej Funkcje systemu komunikacji marketingowej Przegląd i charakterystyka narzędzi komunikacji marketingowej Komunikacja marketingowa jako narzędzie kreowania siły marki Rola niestandardowych narzędzi w komunikacji marketingowej marki Internetowe narzędzia komunikacji marketingowej Internet jako platforma komunikacji marketingowej Narzędzia komunikacji marketingowej w internecie Ocena podejść metodologicznych w badaniach poświęconych skuteczności komunikacji marketingowej w internecie Serwisy społecznościowe jako nowoczesny kanał komunikacji marketingowej Istota i przesłanki rozwoju serwisów społecznościowych Media społecznościowe jako narzędzie komunikacji marketingowej Użytkownicy serwisów społecznościowych Przegląd badań poświęconych serwisom społecznościowym 4-5- Strony afiliacyjne marek w portalu Facebook jako szczególny przykład komunikacji marketingowej w serwisach społecznościowych Metodyka badań nad działaniami marketingowymi prowadzonymi w portalach społecznościowych Opis zastosowanych metod badawczych i ich ograniczeń Charakterystyka grupy badawczej Ocena znaczenia serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej marki w świetle badań własnych Zachowania użytkowników w serwisach społecznościowych w świetle badań własnych Wartość marki w serwisach społecznościowych w opinii internautów Internetowy kapitał marki jako efekt działań marketingowych prowadzonych w serwisach społecznościowych Serwisy społecznościowe i ich znaczenie dla komunikacji marketingowej w opinii przedsiębiorstw
Sygnatura czytelni BMW: XIII D 48 @
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. E 5969 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 147439 N (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Kreatywna rachunkowość a manipulacja danymi / Marta Stanisławska. - Warszawa : Wydawnictwa Drugie, 2019. - 201, [1] strona : ilustracje ; 23 cm.
Część teoretyczna według stanu prawnego na 31 grudnia 2016 roku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych, orzecznictwo na stronach 187-198.
TEORIA KREATYWNEJ RACHUNKOWOŚCI W KONTEKŚCIE MANIPULACJI DANYMI FINANSOWYMI KREATYWNA RACHUNKOWOŚĆ I MANIPULACJA DANYMI FINANSOWYMI – ASPEKT HISTORYCZNY ROLA PRAWA BILANSOWEGO I PODATKOWEGO W KREOWANIU INFORMACJI O SYTUACJI MAJĄTKOWEJ I FINANSOWEJ JEDNOSTKI GOSPODARCZEJ ROLA SYSTEMU RACHUNKOWOŚCI W KREATYWNEJ MANIPULACJI DANYMI ZASADY RACHUNKOWOŚCI W KREATYWNEJ MANIPULACJI DANYMI ISTOTA ZASAD RACHUNKOWOŚCI NARUSZANIE ZASAD RACHUNKOWOŚCI W KREATYWNEJ MANIPULACJI DANYMI POLITYKA RACHUNKOWOŚCI A KREATYWNA MANIPULACJA DANYMI WEDŁUG POLSKIEGO PRAWA BILANSOWEGO ETYKA ZAWODOWA A KREATYWNA MANIPULACJA DANYMI KREATYWNA MANIPULACJA DANYMI – ISTOTA ZAGADNIENIA I KRYMINALIZACJA KONCEPCJA PRZESTĘPSTWA GOSPODARCZEGO W POLSKICH REGULACJACH PRAWNYCH MIĘDZY MANIPULACJĄ A OSZUSTWEM I PRZESTĘPSTWEM PRZECIWKO OBROTOWI GOSPODARCZEMU DELIKTY W RACHUNKOWOŚCI PROJEKT ZMIAN OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW W ZAKRESIE ODPOWIEDZIALNOŚCI KARNEJ MANIPULACJA DANYMI FINANSOWYMI W SPRAWOZDANIU FINANSOWYM ADEKWATNOŚĆ POMIARU DANYCH W SPRAWOZDANIU FINANSOWYM MANIPULACJA DANYMI A OPTYMALIZACJA PODATKOWA KREATYWNA MANIPULACJA DANYMI W PRZEDSIĘBIORSTWIE ŚWIADCZĄCYM USŁUGI INFORMATYCZNE KREATYWNA MANIPULACJA DANYMI W PRZEDSIĘBIORSTWIE ŚWIADCZĄCYM USŁUGI GASTRONOMICZNO-HOTELARSKIE KREATYWNA MANIPULACJA DANYMI W PRZEDSIĘBIORSTWIE ŚWIADCZĄCYM USŁUGI NAJMU
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 147376 N, 147377 N (2 egz.)
No cover
Book
In basket
Bibliogr. przu rozdz. Indeks.
Dla zaawansowanych kursów uniwersyteckich oraz politechnicznych, w szczególności na kierunkach biocybernetycznych.
Sygnatura czytelni BMW: IV F 9
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 143791 N (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności