Sorting
Source
Library Catalogue
(9)
Form of Work
Książki
(9)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(7)
Branch
Wypożyczalnia
(7)
Biblioteka WB
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Author
Cziomer Erhard (1940- )
(1)
Domański Tomasz (1953- )
(1)
Furtak Kazimierz (1951- )
(1)
Judt Tony (1948-2010)
(1)
Kowalski Paweł
(1)
Machaczka Józef (1945- )
(1)
Mattelart Armand (1936- )
(1)
Mattelart Michèle (1941- )
(1)
Mikułowski-Pomorski Jerzy (1937- )
(1)
Pucek Zbigniew
(1)
Stabryła Adam
(1)
Stabryła Adam (1942- )
(1)
Therborn Göran (1941- )
(1)
Włodek Renata
(1)
Zyblikiewicz Lubomir W. (1943- )
(1)
Year
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(5)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(9)
Language
Polish
(9)
Subject
Zarządzanie strategiczne
(2)
Komunikacja społeczna
(1)
Konstrukcje żelbetowe
(1)
Marketing
(1)
Mosty zespolone
(1)
Naprężenia i odkształcenia
(1)
North Atlantic Treaty Organization
(1)
Polityka międzynarodowa
(1)
Wytrzymałość materiałów
(1)
Zarządzanie
(1)
Zmiana społeczna
(1)
Subject: time
1901-
(1)
1901-2000
(1)
Subject: place
Europa
(3)
Genre/Form
Podręcznik
(3)
Podręczniki akademickie
(3)
Podręczniki
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(1)
9 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 352-[365].
Dla studentów nauk politycznych, socjologii i historii, studiów magisterskich i licencjackich oraz wszystkich zainteresowanych polityką i gospodarką współczesnego świata.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 100011 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Przedsiębiorczość)
U dołu s. przytyt.: Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości = Educational Enterprise Foundation.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 100540, 95060 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
Mosty zespolone / Kazimierz Furtak. - Warszawa ; Kraków : Wydawnictwo Naukowe PWN. Oddział, 1999. - 399 s. : il. ; 25 cm.
Bibliogr. s. [391]-399.
Dla pracowników nauki i studentów wydziałów budowlanych wyższych uczelni technicznych, słuchaczy studiów doktoranckich oraz podyplomowych, a także dla inżynierów projektantów i wykonawców.
Sygnatura czytelni BWB: V K 51
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka WB
Copies are only available in the library: sygn. B 1923, 98548 N (2 egz.)
No cover
Book
In basket
(Zmieniająca się Europa '89)
Tyt. oryg.: A Grand illusion? An essay on Europe.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 101320, 94819 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
(Przedsiębiorczość)
Bibliogr. s. 158-[160].
Dla studentów uczelni ekonomicznych i szkół biznesu, przedsiębiorców i menedźerów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 95058, 100537 (2 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 101174 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy / Adam Stabryła. - Wyd. 1 dodr. - Warszawa ; Kraków : Wydawnictwo Naukowe PWN. Oddział, 2000. - 377 s. : il. ; 25 cm.
Bibliogr. s. 372-377.
Dla studentów kierunków zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 858
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 104019 N (1 egz.)
Book
In basket
Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy / Adam Stabryła. - Wydanie I - 6 dodruk. - Warszawa ; Kraków : Wydawnictwo Naukowe PWN. Oddział, 2000. - 377 stron : ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Bibliografia na stronach 372-377.
Dla studentów kierunków zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich.
ROZDZIAŁ I. KONCEPCJE ZARZĄDZANIA STRATEGICZNEGO 1.Pojęcie zarządzania strategicznego 2.Determinanty systemu zarządzania strategicznego 3.Geneza zarządzania strategicznego 4.Szkoły i nurty w zarządzaniu strategicznym 5.Zasady zarządzania strategicznego ROZDZIAŁ II. TYPOLOGIA STRATEGII ZARZĄDZANIA 1.Pojęcie strategii zarządzania 2.Cele firmy 2.1.Formuły celu działania 2.2.Zasady projektowania systemu celów 2.3.Klasyfikatory celów 2.4.Cele a funkcje 3.Wizja i misja firmy 4.Podział strategii zarządzania 4.1.Ramowy podział strategii zarządzania 4.2.Strategie podstawowe 4.3.Strategie dziedzin gospodarowania 4.4.Strategie konkurencji a strategie marketingowe 4.5.Strategie funkcjonalne 5.Opcja strategiczna 6.Program działalności globalnej przedsiębiorstwa (DGP) ROZDZIAŁ III. KIERUNKI WYKORZYSTANIA ANALIZY PREFERENCJI W ZARZĄDZANIU STRATEGICZNYM 1.Istota analizy preferencji 2.Zasady analizy preferencji 3.Sfera przygotowawcza analizy preferencji 4.Metoda rangowania 4.1.Tok postępowania badawczego w metodzie rangowania 4.2.Badanie zgodności opinii ekspertów 4.3.Metoda rangowania w ocenie bezpieczeństwa strategicznego firmy 5.Metoda punktacji 5.1.Ogólna charakterystyka metody punktacji 5.2.Systemy oceniania przez punktację 5.3.Ocena sprawdzająca 5.4.Agregacja dysjunktywna i bilansująca 5.5.Ranking 5.6.Kategoryzacja firmy 5.7.Metoda punktacji w obliczaniu prawdopodobieństwa subiektywnego ROZDZIAŁ IV. ANALIZA STRATEGICZNA 1.Istota i zakres analizy strategicznej 2.Przegląd metod analizy makrootoczenia 2.1.Prognozy 2.2.Analiza luki strategicznej 2.3.Ocena ekspercka 2.4.Metoda scenariuszowa 3.Przegląd metod analizy sektorowej 3.1.Analiza sektorowej luki strategicznej 3.2.Analiza pięcioczynnikowa M. Portera 3.3.Metoda punktacji ważonej w ocenie atrakcyjności sektora 3.4.Mapa grup strategicznych 3.5.Krzywa doświadczeń 4.Przegląd metod analizy strategicznej firmy 4.1.Analiza kluczowych czynników sukcesu (KCS) 4.2.Model łańcucha wartości 4.3.Model cyklu życia produktu i technologii 4.4.Metody portfelowe 4.5.Analiza SWOT 4.6.Kompleksowa kwalifikacja działalności firmy 5.Podejście uniwersalne w analizie strategicznej firmy 5.1.Analiza strategiczna w praktyce zarządzania firmą 5.2.Analiza strategiczna typu ASTRA ROZDZIAŁ V. PLANOWANIE STRATEGICZNE 1.Planowanie strategiczne jako narzędzie rozwoju firmy 2.Internacjonalizacja i globalizacja a koncepcja planowania strategicznego 2.1.Planowanie rozwoju w warunkach szerokiego otwarcia rynku 2.2.Specyfika planowania strategicznego w wymiarze międzynarodowym 2.3.Statystyka najlepszych i największych firm 3.Analiza zdolności rozwojowej firmy 3.1.Problem zmiany i rozwoju w działalności praktycznej 3.2.Zarządzanie rozwojem firmy 3.3.Zdolność rozwojowa 4.Restrukturyzacja firmy 4.1.Strategie restrukturyzacji 4.2.Wskaźniki efektywności czynników wytwórczych firmy 4.3.Restrukturyzacja finansowa przedsiębiorstw i banków w świetle przepisów prawnych 4.4.Sprawozdanie z przebiegu restrukturyzacji 5.Programowanie strategiczne 5.1.Programowanie zmian w firmie 5.2.Project Management jako narzędzie programowania strategicznego 5.3.Uniwersalne modele programowania strategicznego 6.Plan biznesowy firmy 6.1.Struktura planów biznesowych 6.2.Zagregowany plan biznesowy 6.3.Organizacja planowania w firmie ROZDZIAŁ VI. IMPLEMENTACJA STRATEGII I KONTROLA STRATEGICZNA 1.Charakterystyka procesu implementacji 2.Kontrola strategiczna w praktyce firmy 2.1.Nadzór a kontrola 2.2.Organizacja systemu kontroli 2.3.Controlling menedżerski 3.Analiza produktywności 3.1.Produktywność standardowa, a produktywność strukturalna 3.2.Założenia koncepcji produktywności strukturalnej 3.3.Systematyka kosztów zbędnych 3.4.Procedura obliczeniowa w rachunku produktywności 3.5.Źródła informacji dla badań empirycznych 3.6.Strategia poprawy produktywności 4.Instrumenty analizy działalności operacyjnej 4.1.Podstawowe kierunki badań dla potrzeb kontroli strategicznej 4.2.Rachunek kosztów docelowych działalności firmy 4.3.Zarządzenie kosztami w cyklu życia produktu 4.4.Doskonalenie struktury łańcucha wartości 4.5.Metoda produktywności progowej 4.6.Rachunek dyskontowy w programowaniu działalności operacyjnej 4.7.Controlling jakości w działalności operacyjnej 5.Analiza dziedziny zasobów ludzkich 5.1.Kierunki doskonalenia systemu motywacyjnego 5.2.Podstawy badań analitycznych 5.3.Analiza potencjału pracy 6.Kompleksowa kwalifikacja działalności firmy 6.1.Agregatowa ocena kondycji finansowej firmy 6.2.Ocena ogólnej zdolności rozwojowej firmy
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 146211 N (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Zmieniająca się Europa '89)
Tyt. oryg.: European modernity and beyond. The trajectory of European societies 1945-2000.
Bibliogr. s. [559]-590.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 94818 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności