158664
Książka
W koszyku
Kierunki rozwoju zarządzania w przedsiębiorstwie przyszłości 1.1.Globalizacja i rewolucja naukowo-techniczna 1.1.1.Technologie high-tech i jej wpływ na globalizację 1.1.2.Ogólna charakterystyka globalizacji 1.2.Cele i paradygmaty przedsiębiorstwa przyszłości 1.2.1.Cele przedsiębiorstwa przyszłości 1.2.2.Paradygmaty zarządzania przedsiębiorstwem przyszłości 1.2.3.Problemy wymagające rozwiązania 1.3.Rodzaje i formy przedsiębiorstwa przyszłości 1.3.1.Modele działania 1.3.2.Organizacja wirtualna 1.3.3.Organizacja szczupła, zwinna i elastyczna 1.3.4.Formy przedsiębiorstwa przyszłości 1.4.Trendy zmian w systemach zarządzania w organizacjach gospodarczych 1.4.1.Organizacja inteligentna - zarządzanie oparte na myśleniu systemowym 1.4.2.Zarządzanie oparte na wiedzy 1.5.Funkcjonowanie przedsiębiorstwa przyszłości w otoczeniu konkurencyjnym 1.5.1. Struktura przedsiębiorstwa przyszłości Współczesne metody restrukturyzacji przedsiębiorstw 2.1.Konieczność restrukturyzacji przedsiębiorstw 2.2.Współczesne metody restrukturyzacyjne przedsiębiorstw 2.3.Model współczesnej restrukturyzacji i metody jego wdrażania 2.3.1.Zasady i normy tworzenia systemów jakości - ISO 9000 2.3.2.Technologia grup - TG 2.3.3.Teoria ograniczeń - TOC 2.3.4.Metoda szybkich przezbrojeń - SMED 2.3.5.System obsługi bezawaryjnej - TPM 2.3.6.Zintegrowany System Zarządzania Zasobami Przedsiębiorstwa - MRPII 2.3.7.Wysoko Zintegrowany System Zarządzania Zasobami Przedsiębiorstwa - ERP 2.3.8.Wytwarzanie zintegrowane komputerowo - CIM 2.3.9.Filozofia ciągłego udoskonalenia - Kaizen 2.3.10. Zarządzanie dynamiczne - High Speed Management Metody wdrażania procesów restrukturyzacyjnych 3.1.Typowe programy restrukturyzacyjne 3.2.Tworzenie programu restrukturyzacyjnego 3.3.Continuous lmprovement Management (CMI) jako alternatywa restruktury¬zacji typowej 3.4.Metoda analizy i oceny wyników restrukturyzacji 3.5.Procedury stosowania metody analizy i oceny wyników restrukturyzacji 3.6.Wdrażanie Continuous lmprovement Management (CMI) Wyniki wdrożenia pilotowego Continuous Improvement Management (CMI) 4.1.Przedsiębiorstwa i ich charakterystyka 4.2.Identyfikacja stanu zakładów przed restrukturyzacją 4.3.Restrukturyzacja typowa i jej wyniki 4.4.Badanie przypadku ciągłego doskonalenia zarządzania 4.4.1.Założenia i zakres prac wdrożeniowych 4.4.2.Wyniki wdrożeniowe Przykłady wdrażania metod Continuous Improvement Management (CMI) 5.1.Kompleksowe zarządzanie jakością-TQM 5.1.1.Wdrażanie TQM - doświadczenia meksykańskie 5.1.2.Wdrażanie TQM - doświadczenia amerykańskie 5.2.Metoda restrukturyzacji procesowej - reengineering - BPR 5.2.1.Wdrażanie reengineeringu BPR - doświadczenia meksykańskie 5.2.2.Wdrażanie reengineeringu BPR - doświadczenia światowe 5.3.System dostaw na czas (JiT - Just in Time) 5.3.1.Wdrażanie JiT - doświadczenia meksykańskie 5.3.2.Wdrażanie JiT - doświadczenia amerykańskie Inne przypadki wdrażania wybranych metod Continuous Improvement Management 6.1.Przypadki wdrożeń metody szybkich przezbrojeń - SMED 6.2.Przypadek wdrażania Wysoko Zintegrowanego Systemu Zarządzania Zasobami - ERP 6.3.Przypadek wdrożenia modelu Continuous lmprovement Management (CMI) 6.4.Przypadek wdrażania Lean Manufacturing
Sygnatura czytelni BMW: IX K 22 @
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E 2756, 151201 N (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151200 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach [239] - 245
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności