158660
Book
In basket
(Turystyka)
WPROWADZENIE DO MARKETINGU W TURYSTYCE I REKREACJI ROZDZIAŁ 1. PODSTAWY MARKETINGU USŁUG Aleksander Panasiuk 1.1. Istota, zasady i cele marketingu 1.2. Obszary badawcze marketingu usług 1.3. Usługa jako produkt 1.4. Koncepcje marketingu usług ROZDZIAŁ 2. RYNEK USŁUG TURYSTYCZNYCH I REKREACYJNYCH Dawid Milewski 2.1. Istota i elementy rynku usług turystycznych i rekreacyjnych 2.2. Podmioty na rynku usług turystycznych i rekreacyjnych 2.3. Mechanizm rynkowy w turystyce i rekreacji 2.4. Orientacje rynkowe ROZDZIAŁ 3. ZACHOWANIE KLIENTA NA RYNKU TURYSTYCZNYM I REKREACYJNYM Maja Jedlińska 3.1. Zachowania klienta- istota, uwarunkowania, etapy 3.2. Typologia zachowań klientów 3.3. Kierunki zmian zachowań klientów na rynku usług turystycznych i rekreacyjnych ROZDZIAŁ 4. KONCEPCJA MARKETINGOWA W TURYSTYCE I REKREACJI Aleksander Panasiuk 4.1. Przesłanki stosowania marketingu w turystyce i rekreacji 4.2. Podstawowe nurty działań marketingowych w turystyce i rekreacji 4.3. Obszary marketingu w turystyce i rekreacji 4 4. Marketing mix w turystyce i rekreacji STRUKTURA INSTRUMENTÓW MARKETINGU W TURYSTYCE I REKREACJI ROZDZIAŁ 5. PRODUKT JAKO INSTRUMENT MARKETINGU W TURYSTYCE I REKREACJI Agnieszka Sawińska 5.1. Istota produktu w turystyce i rekreacji 5.2. Rodzaje produktów w turystyce i rekreacji 5.3. Marketingowa struktura produktu w turystyce i rekreacji 5.4. Jakość jako element marketingowego różnicowania produktu w turystyce i rekreacji 5.5. Cykl życia produktu turystycznego i rekreacyjnego 5.6. Cykl życia obszaru turystycznego ROZDZIAŁ 6. CENA JAKO INSTRUMENT MARKETINGU W TURYSTYCE I REKREACJI Adam Pawlicz 6.1. Czynniki determinujące ustalanie cen 6.1.1. Czynniki wewnętrzne 6.1.2. Czynniki zewnętrzne 6.2. Ogólne metody ustalania cen 6.3. Strategie cenowe przedsiębiorstw turystycznych 6.3.1. Podstawowe strategie cenowe 6.3.2. Specyficzne strategie cenowe 6.3.3. Techniki yield management 6.4. Strategie cenowe niekomercyjnych podmiotów turystycznych 6.5.Zmiany cen usług turystycznych i rekreacyjnych ROZDZIAŁ 7. DYSTRYBUCJA JAKO INSTRUMENT MARKETINGU W TURYSTYCE I REKREACJI Tomasz Mańkowski 7.1. Pojęcie dystrybucji usług turystycznych i rekreacyjnych 7.2. Tradycyjne i nowoczesne kanały dystrybucji usług turystycznych i rekreacyjnych 7.3. Systemy dystiybucji usług turystycznych i rekreacyjnych pytania kontrolne ROZDZIAŁ 8. PROMOCJA JAKO INSTRUMENT MARKETINGU W TURYSTYCE I REKREACJI Daria Jaremen 8.1. Istota i funkcje promocji w turystyce i rekreacji 8.2. Instrumenty promocji usług turystycznych i rekreacyjnych 8.2.1. Reklama 8.2.2. Sprzedaż osobista 8.2.3. Promocja uzupełniająca 8.2.4. Public relations i publicity 8.3. Skuteczność i efektywność działań promocyjnych w turystyce i rekreacji ROZDZIAŁ 9. PERSONEL JAKO INSTRUMENT MARKETINGU W TURYSTYCE I REKREACJI Anna Tokarz-Kocik 9.1. Rola personelu w działaniach marketingowych przedsiębiorstw turystycznych i rekreacyjnych 9.2. Pracownicy odpowiedzialni za cele marketingowe w turystyce i rekreacji 9.3. Instrumenty marketingowej polityki personalnej w turystyce i rekreacji WSPÓŁCZESNY MARKETING W TURYSTYCE I REKREACJI ROZDZIAŁ 10. MARKETING TERYTORIALNY W TURYSTYCE 10.1. Konkurencyjność regionów turystycznych Beata Meyer 10.1.1. Region jako produkt turystyczny 10.1.2. Przesłanki i charakter konkurencji regionów 10.2. Marketing terytorialny jako element budowania przewagi konkurencyjnej Beata Meyer 10.2.1. Pojęcie i poziomy marketingu terytorialnego 10.2.2. Rynki docelowe w marketingu terytorialnym 10.2.3. Marketing własny i obcy regionu turystycznego 10.3. Wykorzystanie marketingu eventowego przez regiony turystyczne Marta Sidorkiewicz ROZDZIAŁ 11. MARKOWY PRODUKT TURYSTYCZNY Anna Nitkiewicz-Jankowska 11.1. Pojęcie, rola i struktura marki 11.2. Determinanty silnej marki 11.3. Markowe produkty turystyczne 11.4. Koncepcja markowego produktu turystycznego ROZDZIAŁ 12. KOMUNIKACJA MARKETINGOWA W TURYSTYCE I REKREACJI Katarzyna Orfin 12.1. Istota komunikacji marketingowej w turystyce i rekreacji 12.2. Elementy komunikacji marketingowej w turystyce i rekreacji 12.3. Funkcje i cele komunikacji marketingowej w turystyce i rekreacji 12.4. Proces komunikacji marketingowej w turystyce i rekreacji 12.5. Odbiorcy komunikacji marketingowej w turystyce i rekreacji 12.6. Nowoczesne metody komunikacji w turystyce i rekreacji 12.6.1. Komunikacja marketingowa w mediach 12.6.2. Komunikacja marketingowa w Internecie ROZDZIAŁ 13. MARKETING RELACJI W TURYSTYCE I REKREACJI Izabela Michalska-Dudek, Renata Przeorek-Smyka 13.1. Definicje marketingu relacji 13.2. Podstawowe komponenty marketingu relacji 13.3. Zarządzanie relacjami z klientem 13.4. Instrumentarium marketingu relacji w turystyce i rekreacji ROZDZIAŁ 14. BADANIA MARKETINGOWE W TURYSTYCE I REKREACJI Małgorzata Januszewska 14.1. Cel i przedmiot badań marketingowych w turystyce i rekreacji 14.2. Projektowanie badania marketingowego w turystyce i rekreacji 14.3. Źródła informacji wykorzystywane w badaniach 14.4. Metody i techniki badań marketingowych wykorzystywane w turystyce i rekreacji ROZDZIAŁ 15. STRATEGIE MARKETINGOWE W TURYSTYCE I REKREACJI Marta Sidorkiewicz 15.1. Teoretyczne aspekty strategii rynkowych 15.2. Strategie rynkowe w turystyce i rekreacji 15.3. Podstawowe rodzaje strategii marketingowych przedsiębiorstw turystycznych i rekreacyjnych 15.4. Strategie rynkowe obszaru turystycznego
Sygnatura czytelni BWF: XII E 92
Media files:
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 135704, 152823 N, 152821 N, 152822 N (4 egz.)
Biblioteka WWFiF
Copies are only available in the library: sygn. F 7075 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach [372]-378 i przy rozdziałach. Indeks.
Target audience note
Dla studentów kierunku turystyka i rekreacja oraz specjalności turystycznych kierunków ekonomicznych, a także dla osób profesjonalnie zajmujących się tą dziedziną.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności