158660
No cover
Book
In basket
Paradygmat strumieniowania energii 17 1.1. Istota energii 17 1.2. Koncepcja gry w polu znaczeń 43 1.3. Interferencja pola znaczeń firmy i klienta 55 Współkreowanie pola znaczeń firmy i klienta 77 2.1. Dematerializacja energii wszechświata - substancjalizacja pola znaczeń przedsiębiorstwa 77 2.2. Okiełznanie chaosu - wyłanianie pól znaczeń firmy i klienta 84 2.3. Gra na polach znaczeń klienta i sprzedawcy 86 2.4. Komponowanie przestrzeni czasu 90 2.5. Trajektorie energii 92 2.5.1. Trajektoria energii nr 1: Kreowanie przestrzeni zasysającej (energia spirytualna) 92 2.5.2. Trajektoria energii nr 2: Salon Porsche we Wrocławiu (energia estetyczna) 99 2.5.3. Trajektoria energii nr 3: Salon BMW we Wrocławiu (energia skondensowano-asymetryczna) 101 2.5.4. Trajektoria energii nr 4: Pałac - Spa - pole golfowe (energia emocjonalna kontra energia fizyczna) 105 2.5.5. Trajektoria energii nr 5: Agroturystyka konna (energia spirytualna) 108 2.5.6.Trajektoria energii nr 6: Fala piękna (energia spirytualna) 112 2.5.7. Trajektoria energii nr 7: Dekonstrukcja spójności grupy turystycznej (energia emocjonalna) 118 2.5.8. Trajektoria energii nr 8: Zawieszenie sieci (energia spirytualna) 121 Modele strumieniowania energii klienta 125 3.1. Logika identyfikacji i dekodowania strumieni energii 125 3.2. Identyfikacja i dekodowanie strumieniowania energii klienta 135 3.2.1. Model strumieniowania energii nr 1: GAW „Ardene" w Toskanii (Włochy) 135 3.2.2. Model strumieniowania energii nr 2: GAW „Pataky Borporta" w Tokaju (Węgry) 147
Sygnatura czytelni BWF: IV C 65
Availability:
Biblioteka WWFiF
Copies are only available in the library: sygn. F 7938 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności