158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
Paradygmat strumieniowania energii 17 1.1. Istota energii 17 1.2. Koncepcja gry w polu znaczeń 43 1.3. Interferencja pola znaczeń firmy i klienta 55 Współkreowanie pola znaczeń firmy i klienta 77 2.1. Dematerializacja energii wszechświata - substancjalizacja pola znaczeń przedsiębiorstwa 77 2.2. Okiełznanie chaosu - wyłanianie pól znaczeń firmy i klienta 84 2.3. Gra na polach znaczeń klienta i sprzedawcy 86 2.4. Komponowanie przestrzeni czasu 90 2.5. Trajektorie energii 92 2.5.1. Trajektoria energii nr 1: Kreowanie przestrzeni zasysającej (energia spirytualna) 92 2.5.2. Trajektoria energii nr 2: Salon Porsche we Wrocławiu (energia estetyczna) 99 2.5.3. Trajektoria energii nr 3: Salon BMW we Wrocławiu (energia skondensowano-asymetryczna) 101 2.5.4. Trajektoria energii nr 4: Pałac - Spa - pole golfowe (energia emocjonalna kontra energia fizyczna) 105 2.5.5. Trajektoria energii nr 5: Agroturystyka konna (energia spirytualna) 108 2.5.6.Trajektoria energii nr 6: Fala piękna (energia spirytualna) 112 2.5.7. Trajektoria energii nr 7: Dekonstrukcja spójności grupy turystycznej (energia emocjonalna) 118 2.5.8. Trajektoria energii nr 8: Zawieszenie sieci (energia spirytualna) 121 Modele strumieniowania energii klienta 125 3.1. Logika identyfikacji i dekodowania strumieni energii 125 3.2. Identyfikacja i dekodowanie strumieniowania energii klienta 135 3.2.1. Model strumieniowania energii nr 1: GAW „Ardene" w Toskanii (Włochy) 135 3.2.2. Model strumieniowania energii nr 2: GAW „Pataky Borporta" w Tokaju (Węgry) 147
Sygnatura czytelni BWF: IV C 65
Status dostępności:
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 7938 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności