158660
Book
In basket
Od marketingu 3.0 do marketingu 4.0 Główne trendy kształtujące marketing Zmiana układu sił - władza przechodzi w ręce klientów połączonych ze sobą w Sieci Od sił wyłączających do relacji integrujących Od relacji pionowych do relacji poziomych Od indywidualizmu do społeczności Relacje poziome, integracyjne i społeczne Paradoksy marketingu w kontekście mocno powiązanych ze sobą klientów Mity na temat łączności i powiązań z innymi Marketing i paradoksy Wpływowe subkultury cyfrowe Młodzi - zdobycie umysłów Kobiety. Zwiększanie udziału w rynku Netizeni, czyli jak zdobyć serca klientów Młodzi, kobiety i obywatele Sieci Marketing 4.0 w erze cyfrowej Od marketingu tradycyjnego do cyfrowego Integracja marketingu tradycyjnego i cyfrowego Nowa definicja marketingu w erze cyfrowej Nowe ramy marketingu w czasach gospodarki cyfrowej Nowa ścieżka klienta Ścieżki zakupowe - od czterech A do pięciu A Od świadomości do orędownictwa - trójkąt wpływów Świadomość, atrakcyjność, pytanie, działanie i orędownictwo Mierniki produktywności marketingowej Wprowadzenie współczynników PAR i BAR Rozłożenie PAR i BAR na czynniki pierwsze Zwiększanie produktywności Podsumowanie. PAR (współczynnik zakupu marki) i BAR (współczynnik orędownictwa marki) Archetypy i najlepsze praktyki Cztery główne archetypy branżowe Cztery najlepsze praktyki marketingowe Nauka płynąca z różnych branż Zastosowanie taktycznego marketingu w erze gospodarki cyfrowej Marketing humanocentryczny służący atrakcyjności marki Zrozumienie ludzi za pomocą cyfrowej antropologii Budowanie sześciu atrybutów humanocentrycznych marek Gdy marki stają się ludzkie Marketing treści wzbudzający ciekawość Treść to nowa reklama, #hashtag to nowy slogan Marketing treści krok po kroku Prowokowanie rozmów poprzez publikację treści Marketing wielokanałowy służący zaangażowaniu Era marketingu wielokanałowego Marketing wielokanałowy krok po kroku Integracja najlepszych aspektów kanałów online i offline Marketing zaangażowania służący budowaniu więzi Doskonalenie cyfrowego doświadczenia konsumenckiego za pomocą aplikacji mobilnych Rozwiązywanie problemów za pomocą społecznościowego CRM Prowokowanie pożądanych zachowań dzięki grywalizacji Aplikacje mobilne, społecznościowy CRM i grywalizacja Efekt WOW! Czym jest WOW? Zadowolenie, doświadczenie, zaangażowanie - WOW! Czy jesteś gotów na WOW?
Sygnatura czytelni BMW: XIII D 43 @
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 145222, E 5778 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 144854 N (1 egz.)
Notes:
Tyt. oryg.: Marketing 4.0 : Moving from Traditional to Digital
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności