156490
Brak okładki
Książka
W koszyku
01. Zwrot ku marketingowi treści Lepsza analityka treści spycha reklamę z jej ugruntowanej pozycji Rekomendacja: zbudować skoncentrowaną na kliencie strategie marketingową 02. Marketing treści versus strategia treści Strategia treści jest fundamentem marketingu treści Rozkładamy strategię treści na czynniki pierwsze 10 kroków do zbudowania strategii treści Marketing treści łączy strategię z klientami Trzy rodzaje marketingu treści W poszukiwaniu właściwego miksu treści: Coca-Cola i jej plan 70/20/10 03. Media konwergentne Terminologia mediów konwergentnych Marki spóźniają się z implementacją mediów konwergentnych Media konwergentne: 11 warunków sukcesu Mądre marki z powodzeniem wykorzystują media konwergentne Rekomendacje dla liderów marketingowych 04. Reklama natywna Dlaczego reklama natywna? Reklama natywna: zalety i wady Oferta reklamy natywnej Rekomendacje: krytyczne elementy sukcesu kampanii reklamy natywnej 05. Struktura organizacyjna dla content marketingu Wyzwanie content marketingu: nakarmić bestię Organizacje muszą mieć strukturę odpowiadającą potrzebom content marketingu Organizacyjne potrzeby content marketingu Orkiestracja content marketingu: modele organizacyjne Czas najwyższy zorganizować się na potrzeby content marketingu 06. Kultura treści Definicja "kultury treści" Dlaczego kultura treści pojawia się właśnie teraz Anatomia kultury treści Inspiracja: nieuchwytne paliwo kultury treści Ludzie: ludzki fundament kultury treści Proces: elementy usprawniające i rozwijające kulturę treści Dzięki mediom konwergentnym treści zapoczątkowują kolejne treści Warunki sukcesu 07. Globalna strategia treści Radzenie sobie z wyzwaniami globalnego content marketingu Kładziemy fundamenty z właściwymi ludźmi Usprawnianie i rozwijanie globalnej strategii treści Czynniki sukcesu globalnej strategii treści 08. Marketing czasu rzeczywistego Korzyści i wyzwania związane z RTM Sześć przypadków zastosowania RTM Przygotowanie się do RTM wymaga dwóch rodzajów planowania 09. Oprogramowanie content marketingowe Dlaczego wybór narzędzi content marketingowych jest taki trudny Szeroka oferta dostawców komplikuje obraz Wyłonią się stosy content marketingowe Dobre praktyki narzędzi content marketingowych 10. Efektywność content marketingu Ramy dla pomiarów w content marketingu Zdrowie marki Optymalizacja marketingowa Generowanie przychodów Wydajność operacyjna Doświadczenie klienta Innowacyjność Pomiary według celów biznesowych Rekomendacje dotyczące pomiarów content marketingowych 11. Kampanie kontekstowe Kampanie kontekstowe: definicja Uwarunkowania i trendy Marketing kontekstowy: korzyści Marketing kontekstowy: zagrożenia Strategiczne planowanie kampanii kontekstowych Partnerzy i ekosystem Budżetowanie kampanii kontekstowych Integracje technologiczne Dobre praktyki i rekomendacje Przyszłość kampanii kontekstowych
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 245
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146148 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Content : the atomic particle of marketing : the definitive guide to content
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeks.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla managerów, dyrektorów marketingu, blogerów i dziennikarzy.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności