158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zadania szkoły w procesie przygotowania uczniów do uczestnictwa w kulturze fizycznej  1.1. Edukacja fizyczna promująca wartości ciała  1.2. Proces nauczania rozumienia potrzeb cielesnych  1.3. Świadome ćwiczenie ciała  Programowanie, planowanie i realizacja zajęć wychowania fizycznego    2.1. Tworzenie programów autorskich  2.2. Planowanie pracy     2.3. Innowacyjne formy realizacji programu wychowania fizycznego  2.4. Propozycja organizacji zajęć wychowania fizycznego do wyboru  Współczesny nauczyciel wychowania fizycznego  3.1. U źródeł pedeutologii    3.2. Kwalifikacje i kompetencje współczesnego nauczyciela wychowania fizycznego  3.3. Sylwetka absolwenta wyższej uczelni wychowania fizycznego  3.3.1. Dobór na studia i kształcenie wychowawców fizycznych – analiza aktualnego stanu 3.3.2. Postulowany model kształcenia nauczycieli wychowania fizycznego  3.4. Działalność innowacyjno-badawcza i publicystyczna nauczyciela wychowania fizycznego 3.4.1. Homo incontentus  3.4.2. Innowacja pedagogiczna w wychowaniu fizycznym  3.4.3. Aktywność badawcza i publikacyjno-wydawnicza nauczyciela  3.5. Wykorzystanie technologii informatycznej w wychowaniu fizycznym    3.6. Rozwój zawodowy nauczyciela wychowania fizycznego  Uczeń w nowym systemie fizycznej edukacji  4.1. Istota procesu fizycznego kształcenia i wychowania  4.2. Fizyczne kształcenie  4.3. Fizyczne wychowanie 4.4. Istota i rozumienie nowoczesnościw wychowaniu fizycznym  4.4.1. Edukacja permanentna  4.4.2. Autoedukacja  4.4.3. Prospekcja, czyli wychowanie dla przyszłości   4.4.4. Intelektualizacja w wychowaniu fizycznym    4.4.5. Humanizacja procesu fizycznej edukacji    4.4.6. Indywidualizacja w fizycznym kształceniu i wychowaniu    4.4.7. Szkoła przedłużona i środowiskowa  4.4.8. Autokreacja  4.5. Uczniowskie dylematy  Badanie jakości pracy szkoły w zakresie kultury fizycznej  5.1. Badania ilościowe i jakościowe w procesie szkolnego kształcenia i wychowania 5.2. Ocena jakości pracy szkoły w zakresie kultury fizycznej  5.3. Ocena jakości szkolnego wychowania fizycznego  5.4. Przykład narzędzia do badania jakości pracy szkoły w zakresie kultury fizycznej  Ocena jakości pracy ucznia w zakresie wychowania fizycznego 6.1. Pomiar i ocena szkolna w wychowaniu fizycznym  6.2. Ocena z wychowania fizycznego na tle jej funkcji  6.3. Ocena postaw uczniów wobec kultury fizycznej  6.4. Wpływ oceny na motywowanie uczniów do aktywności na lekcji  6.5. Samoocena i samokontrola w ocenie osiągnięć ucznia  6.6. Ewolucja kryteriów oceny a badania nad oceną z wychowania fizycznego 6.7. Zadania nauczyciela w systemie kontroli i oceny  6.8. Propozycje oceny ucznia z wychowania fizycznego
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146172 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, wykaz aktów prawnych przy rozdziałach.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów kierunku wychowania fizycznego, dla nauczycieli wychowania fizycznego na różnych szczeblach szkolnych i dla pracowników naukowych katedr wychowania fizycznego uczelni wyższych.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności