156512
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Akademia Zarządzania i Finansów)
Rola czynnika ludzkiego w organizacji w perspektywie historycznej Organizacja wobec zmienności otoczenia Organizacja na rozdrożu Wizja współczesnej organizacji opartej na różnorodności kulturowej, wiedzy i społecznej odpowiedzialności biznesu – główne łączniki między „starym” a „nowym” porządkiem organizacyjnym Zasoby ludzkie wobec zmienności otoczenia Klasyczne podejście do czynnika ludzkiego. Systematyzacja nurtów wyznaczających rolę pracownika w organizacji W kierunku humanizacji zarządzania ludźmi w organizacji – era rozwoju HRM Marketing wewnętrzny – koncepcja czy filozofia zarządzania ludźmi w organizacji Kontrowersje wokół założeń i istoty marketingu wewnętrznego Zróżnicowanie podejść do marketingu wewnętrznego Marketing wewnętrzny vs marketing personalny Warunki implementacji marketingu wewnętrznego Segmentacja rynku wewnętrznego jako punkt wyjścia działań w ramach marketingu wewnętrznego Kultura organizacyjna – klimat dla marketingu wewnętrznego Konceptualny wymiar kultury organizacyjnej – polemika wokół postrzegania jej wymiarów Funkcje kultury organizacyjnej Oddziaływanie kultur narodowych i organizacyjnych na zachowania interesariuszy wewnętrznych Typy kultur organizacyjnych a marketing wewnętrzny Wartość w koncepcji marketingu wewnętrznego Wartość jako kategoria marketingu wewnętrznego Modele zarządzania wartością w świetle koncepcji marketingu wewnętrznego Podmioty marketingu wewnętrznego w zarządzaniu wartością Pracownik jako współtwórca reputacji firmy i kreator wartości Relacje wewnętrzne w realizacji założeń marketingu wewnętrznego Istota relacji w marketingu wewnętrznym Zaufanie jako przesłanka budowania relacji i lojalności pracowników . Etyka w tworzeniu relacji wewnętrznych Partnerstwo jako forma relacji na rynku wewnętrznym organizacji Negocjacje jako narzędzie budowania partnerstwa wewnętrznego Komunikacja jako filar marketingu wewnętrznego Komunikacja wewnętrzna – „szara eminencja” zarządzania ludźmi w organizacji Rodzaje komunikacji wewnętrznej Nowe role komunikacji wewnętrznej w organizacji Narzędzia i techniki komunikacji wewnętrznej Determinanty skutecznej komunikacji Wybrane obszary wykorzystania komunikacji wewnętrznej
Sygnatura czytelni BMW: VI A 7 @
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5902 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 295-318.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności