158722
Książka
W koszyku
(Marketing)
Komunikacja marketingowa w Świetle rozwoju internetu - podstawy teoretyczne Proces komunikacji - istota, elementy i ich znaczenie Istota komunikacji marketingowej - ujęcie definicyjne Rodzaje komunikacji marketingowej w ujęciu modelowym Charakterystyka rynków B2B i B2C w aspekcie komunikacji marketingowej Modele komunikacji marketingowej na rynkach B2B |BZC Formy komunikacji marketingowej Rodzaje i istota form komunikacji marketingowej Formy komunikacji marketingowej na rynkach BZB LBZC Teoria komunikacji internetowej computer mediated communication theory) w kontekście wybranych teorii komunikacji Nowe media jako Środowisko komunikacji marketingowej Świat 3.0 w kontekście rozwoju internetu Istota i charakterystyka nowych mediów Media społecznościowe jako rodzaj nowych mediów Media społecznościowe-istota i znaczenie Cechy i funkcje mediów społecznościowych Rodzaje mediów społecznościowych w świetle wybranych klasyfikacji Możliwości zastosowania nowych mediów w komunikacji marketingowej -ujęcie teoretyczne Teoretyczne podstawy wykorzystania nowych technologii z perspektywy indywidualnych użytkowników - model akceptacji technologii Wykorzystanie nowych mediów w strategiach marketingowych przedsiębiorstw-nowe koncepcje marketingowe Możliwości zastosowania nowych mediów w komunikacji marketingowej Przedsiębiorstw na rynkach BZB|B}C 106 Uwarunkowania wykorzystania nowych mediów W procesach internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw Klasyfikacja determinant wykorzystania nowych mediów W międzynarodowej komunikacji marketingowej Determinanty endogeniczne Stopień internacjonalizacji przedsiębiorstwa Wielkość przedsiębiorstwa Rodzaj produktów oferowanych przez przedsiębiorstwo Determinanty egzogeniczne Czynniki ekonomiczne Czynniki technologiczne Czynniki demograficzne Czynniki kulturowe Czynniki polityczno-prawne Nowe media a skutecznośc i efektywnoŚć komunikacji marketingowej Efekty komunikacji marketingowej próba identyfikacji Efekty, efektywność i skuteczność komunikacji marketingowej w wymiarze Działania całego przedsiębiorstwa-dylematy interpretacyjne Pomiar skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej - metody i wskaźniki Skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych _ zagadnienia pomiaru Nowe media W komunikacji marketingowej a efekty dzialalności przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym - zalozenia badawcze l85 Determinanty wykorzystania nowych mediów w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym - schemat zależności Nowe media w komunikacji marketingowej badanych przedsiębiorstw na rynkachB2B-wynikibadańempirycznych Rodzaje nowych mediów w komunikacji badanych przedsiębiorstw Z zagranicznym partnerem biznesowym Determinanty wykorzystania przez badane przedsiębiorstwa nowych mediów w komunikacji z zagranicznym partnerem biznesowym Cechy nowych mediów i zakres ich wykorzystania przez badane przedsiębiorstwa w komunikacji z zagranicznym partnerem biznesowym Nowe media w komunikacji marketingowej badanych przedsiębiorstw na rynkach B2C wyniki badań empirycznych Nowe media w komunikacji badanych przedsiębiorstw z zagranicznym partnerem biznesowym Rodzaje nowych mediów Determinanty egzo- i endogeniczne w wykorzystaniu nowych mediów Cechy nowych mediów i zakres ich wykorzystania Nowe media w komunikacji z zagranicznym odbiorcą masowym Rodzaje nowych mediów Determinanty egzo-i endogeniczne Cechy nowych mediów i efekty ich wykorzystania Zależności pomiędzy wykorzystaniem nowych mediów w komunikacji a czynnikami endo- i egzogenicznymi - Znaczenie nowych mediów w komunikacji międzynarodowej Kukliki Felt Design Studio TOPMET Light Beiersdorf Manufacturing Poznań Sp. z o.o. . LUG Light Factory Sp. z o.o. Avella Sp. z o.o. Advanced Graphene Products Sp. z o.o. Znaczenie nowych mediów w komunikacji na rynkach zagranicznych
Sygnatura czytelni BMW: XIII D 47 @
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5913 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 299-328.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla osób, które badają trendy na rynku i koordynują działania marketingowe, a także studentów zarządzania, marketingu i nowych mediów w zakresie przedmiotów: komunikacja marketingowa, marketing międzynarodowy, digitalizacja w marketingu.
Uwaga dotycząca finansowania
Wydanie finansowane z projektu badawczego Narodowego Centrum Nauki nr 2015/17/B/HS4/00309.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności