155362
Książka
W koszyku
1. Zarys koncepcji zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji procesowej 1.1. Źródła reorientacji procesowej organizacji 1.2. Funkcjonalne i procesowe koncepcje struktury organizacyjnej 1.3. Konstruowanie systemu zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji procesowej 1.3.1. Wyznaczanie celów zarządzania zasobami ludzkimi 1.3.2. Kształtowanie warunków organizacyjnych 1.3.3. Kształtowanie warunków personalnych 1.3.4. Realizacja strategii zzl w procesach 1.3.5. Doskonalenie zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji procesowej 2. Organizacyjne i personalne uwarunkowania realizacji celów biznesowych 2.1. Model organizacji procesowej 2.1.1. Przesłanki kształtowania modelu organizacyjnego 2.1.2. Procesy i role jako podstawowe elementy modelu organizacji procesowej Studium przypadku: Kształtowanie ról w Ericsson Sp. z.o.o 2.2. Model kompetencji 2.2.1. Podejście systemowe do kształtowania kompetencji 2.2.2. Modelowanie kompetencji w organizacji zorientowanej procesowo 2.2.3. Proces oceny kompetencji Studium przypadku: Rola wartości i kompetencji w rozwijaniu pracowników CEDC International 2.3. Model wynagradzania 2.3.1. Rola mierników procesów w ocenie wyników pracy Studium przypadku: Model wynagradzania pracowników oraz jego następstwa procesowe w Grupie Azoty S.A 2.3.2. Powiązanie wyników pracy i oceny kompetencji w wynagradzaniu Studium przypadku: Performance Management w firmie T-Mobile Polska 2.3.3. Kształtowanie wynagrodzenia podstawowego 3. Zarządzanie procesami personalnymi 3.1. Modele i standardy procesów personalnych Studium przypadku: Siły napędowe i zasady zarządzania w procesie rozwijania pracowników w Banku BGŻ BNP Paribas S.A Studium przypadku: Standaryzacja procesu rozwoju pracowników w PHZ "Baltona" S.A 3.2. Hierarchia i architektura procesów Studium przypadku: Modelowanie procesów personalnych w Newag S.A Studium przypadku: Proces zarządzania zasobami ludzkimi w Grupie Azoty S.A. 3.3. Projektowanie i dokumentowanie procesów Studium przypadku: Dokumentowanie procesu rekrutacji pracowników w Poczcie Polskiej S.A 3.4. Ocena dojrzałości procesów 4. Doskonalenie zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji procesowej 4.1. Poziomy i kierunki doskonalenia zarządzania zasobami ludzkimi 4.2. Uczestnictwo i odpowiedzialność w procesach personalnych 4.3. Kształtowanie kultury organizacji procesowej
Sygnatura czytelni BMW: VI E 254
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 164
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147035 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147034 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5935 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach [200]-204.
Uwaga dotycząca finansowania
Finansowanie: Narodowe Centrum Nauki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności