158660
Book
In basket
1. Zarys koncepcji zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji procesowej 1.1. Źródła reorientacji procesowej organizacji 1.2. Funkcjonalne i procesowe koncepcje struktury organizacyjnej 1.3. Konstruowanie systemu zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji procesowej 1.3.1. Wyznaczanie celów zarządzania zasobami ludzkimi 1.3.2. Kształtowanie warunków organizacyjnych 1.3.3. Kształtowanie warunków personalnych 1.3.4. Realizacja strategii zzl w procesach 1.3.5. Doskonalenie zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji procesowej 2. Organizacyjne i personalne uwarunkowania realizacji celów biznesowych 2.1. Model organizacji procesowej 2.1.1. Przesłanki kształtowania modelu organizacyjnego 2.1.2. Procesy i role jako podstawowe elementy modelu organizacji procesowej Studium przypadku: Kształtowanie ról w Ericsson Sp. z.o.o 2.2. Model kompetencji 2.2.1. Podejście systemowe do kształtowania kompetencji 2.2.2. Modelowanie kompetencji w organizacji zorientowanej procesowo 2.2.3. Proces oceny kompetencji Studium przypadku: Rola wartości i kompetencji w rozwijaniu pracowników CEDC International 2.3. Model wynagradzania 2.3.1. Rola mierników procesów w ocenie wyników pracy Studium przypadku: Model wynagradzania pracowników oraz jego następstwa procesowe w Grupie Azoty S.A 2.3.2. Powiązanie wyników pracy i oceny kompetencji w wynagradzaniu Studium przypadku: Performance Management w firmie T-Mobile Polska 2.3.3. Kształtowanie wynagrodzenia podstawowego 3. Zarządzanie procesami personalnymi 3.1. Modele i standardy procesów personalnych Studium przypadku: Siły napędowe i zasady zarządzania w procesie rozwijania pracowników w Banku BGŻ BNP Paribas S.A Studium przypadku: Standaryzacja procesu rozwoju pracowników w PHZ "Baltona" S.A 3.2. Hierarchia i architektura procesów Studium przypadku: Modelowanie procesów personalnych w Newag S.A Studium przypadku: Proces zarządzania zasobami ludzkimi w Grupie Azoty S.A. 3.3. Projektowanie i dokumentowanie procesów Studium przypadku: Dokumentowanie procesu rekrutacji pracowników w Poczcie Polskiej S.A 3.4. Ocena dojrzałości procesów 4. Doskonalenie zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji procesowej 4.1. Poziomy i kierunki doskonalenia zarządzania zasobami ludzkimi 4.2. Uczestnictwo i odpowiedzialność w procesach personalnych 4.3. Kształtowanie kultury organizacji procesowej
Media files:
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 147034 N, 147035 N, 147036 N, E 5935 (4 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach [200]-204.
Funding information note
Finansowanie: Narodowe Centrum Nauki.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności