155390
Brak okładki
Książka
W koszyku
Satysfakcja klienta na rynku usług turystycznych / Maria Johann. - Warszawa : Difin, 2019. - 225 stron : ilustracje ; 23 cm.
Ewolucja rynku usług turystycznych Perspektywy rozwoju turystyki w Polsce i na świecie Znaczenie turystyki w gospodarce Kierunki polityki turystycznej Konsekwencje rozwoju turystyki Współczesne trendy na rynku turystycznym Rynek turystyczny w dobie globalizacji Zmiany w popycie i podaży usług turystycznych Procesy innowacyjne na rynku turystycznym Rozwój biur podróży na rynku turystycznym Rola biur podróży na rynku turystycznym Tendencje rozwojowe oferty produktowej Budowanie relacji z klientami Pojęcie, modele i znaczenie satysfakcji klienta Potrzeby, motywacja i oczekiwania klienta Pojęcie i istota satysfakcji klienta Jakość, wartość dla klienta i satysfakcja klienta Czynniki kształtujące satysfakcję klienta Modele satysfakcji klienta Model oczekiwanej niezgodności Model Fornella Model Kano Inne modele behawioralne Znaczenie satysfakcji klienta Satysfakcja klienta w modelach biznesowych Model systemu zarządzania jakością Modele doskonałości biznesowej Model doskonałości biznesowej Nagrody Deminga Model doskonałości biznesowej MBNQA Model doskonałości biznesowej EFQM Modele jakości usług Model jakości usług według Grönroosa Zintegrowany model jakości - model 4Q Koncepcyjny model jakości usług Model wartości idealnej Model postrzeganej jakości usług i satysfakcji Model jakości usług, wartości dla klienta i satysfakcji Kompleksowy model jakości usług Pomiar satysfakcji klienta Znaczenie pomiaru satysfakcji klienta Programy pomiaru satysfakcji klienta Proces pomiaru satysfakcji klienta Metody i narzędzia pomiaru satysfakcji klienta Badania klientów i innych podmiotów rynkowych Metody pomiaru satysfakcji klienta Indeksy satysfakcji klienta Analiza IPA Metoda SERVQUAL Metoda SERVPERF Metody pomiaru satysfakcji turystów Wpływ badań satysfakcji klienta na zarządzanie biurem podróży Satysfakcja klienta jako wyznacznik działalności biura podróży Czynniki kształtujące satysfakcję turysty Model satysfakcji klienta na rynku usług turystycznych Wpływ satysfakcji turystów na wyniki firmy Wartość dla klienta jako źródło satysfakcji nabywców usług turystycznych Specyfika wartości dla klienta na rynku usług turystycznych Proces kształtowania wartości dla klienta Znaczenie relacji sieciowych w tworzeniu wartości dla klienta Wartość dla klienta a satysfakcja turystów Pomiar satysfakcji klienta w biurze podróży Badania satysfakcji turystów Badania innych podmiotów rynkowych Znaczenie pomiaru satysfakcji turystów Badanie satysfakcji turystów z produktów oferowanych przez touroperatorów
Sygnatura czytelni BWF: XII E 110
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147048 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8239 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach [203]-217.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla pracowników naukowych i studentów zajmujących się marketingiem i turystyką, właścicieli, kadry kierowniczej oraz pracowników przedsiębiorstw turystycznych.
Uwaga dotycząca finansowania
Publikacja dofinansowana ze środków Dziekana Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności