158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing)
Realia współczesnego rynku jako czynnik rozwoju Market Intelligence Złożoność otoczenia rynkowego organizacji w dobie cyfryzacji Konsument w społeczeństwie informacyjnym Zarządzanie informacjami w kontekście podejmowania decyzji opartych na danych - data driven decision making Specyfika współczesnego otoczenia biznesowego przedsiębiorstw w świetle wyników badań Definicja i istota Market Intelligence Market Intelligence a pojęcia pokrewne Market Intelligence jako program Market Intelligence w świetle wyników międzynarodowych badań Pozyskiwanie wiedzy o rynku w praktyce rodzimych przedsiębiorstw - wyniki badań własnych Metodyka badania i charakterystyka próby Upowszechnienie systemu Market Intelligence, czynniki go determinujące oraz skuteczność podejmowanych decyzji zarządczych Organizacja, stopień zaawansowania oraz korzyści z programu Market Intelligence
Sygnatura czytelni BMW: XIII D 49 @
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E 5971 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147486 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 137-143.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla pracowników nauki zajmujących się zarządzaniem wiedzą oraz nowymi technologiami, praktyków gospodarczych, a także studentów.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności