158660
No cover
Book
In basket
(Marketing)
Realia współczesnego rynku jako czynnik rozwoju Market Intelligence Złożoność otoczenia rynkowego organizacji w dobie cyfryzacji Konsument w społeczeństwie informacyjnym Zarządzanie informacjami w kontekście podejmowania decyzji opartych na danych - data driven decision making Specyfika współczesnego otoczenia biznesowego przedsiębiorstw w świetle wyników badań Definicja i istota Market Intelligence Market Intelligence a pojęcia pokrewne Market Intelligence jako program Market Intelligence w świetle wyników międzynarodowych badań Pozyskiwanie wiedzy o rynku w praktyce rodzimych przedsiębiorstw - wyniki badań własnych Metodyka badania i charakterystyka próby Upowszechnienie systemu Market Intelligence, czynniki go determinujące oraz skuteczność podejmowanych decyzji zarządczych Organizacja, stopień zaawansowania oraz korzyści z programu Market Intelligence
Sygnatura czytelni BMW: XIII D 49 @
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. E 5971 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 147486 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 137-143.
Target audience note
Dla pracowników nauki zajmujących się zarządzaniem wiedzą oraz nowymi technologiami, praktyków gospodarczych, a także studentów.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności