156811
No cover
Book
In basket
Istota e-przedsiębiorczości w praktyce działań biznesowych i społecznych Zakres przedsiębiorczości w praktyce zarządzania E-przedsiębiorczość indywidualna i korporacyjna E-przedsiębiorczość społeczna Rynek tradycyjny a rynek przestrzeni cyfrowej Tradycyjne ujęcie rynku Istota rynku przestrzeni cyfrowej Nasycenie technologią i usieciowienie Deintermediacja i reintermediacja Cyfryzacja i multiplikacja kanałów dystrybucji Podejście platformowe jako model organizacji rynku Prosumpcja i mass customization Delokalizacja Intensyfikacja konkurencji „Długi ogon” rynków niszowych Przesunięcia w sieciach wartości Postępująca automatyzacja Wiedza jako podstawa tworzenia wartości Czas rzeczywisty Nowe zagrożenia Podsumowanie - koniec rynku tradycyjnego Rynek nowych mediów Nowe media Użytkownicy nowych mediów 100 największych spółek świata Rynek przeglądarek Rynek wyszukiwarek Rynek portali społecznościowych Rynek smartfonów Rynek systemów operacyjnych Modele e-biznesu Definiowanie modeli biznesu i modeli e-biznesu Główne składowe modeli biznesu i ich relacje Specyfika kreowania modeli e-biznesu Relacje dostawca-użytkownik w modelach e-biznesu Monetyzacja wartości w modelach e-biznesu Klasyfikacja modeli e-biznesu Nowe kierunki rozwoju modeli e-biznesu Działalność marketingowa w przestrzeni cyfrowej Miejsce e-marketingu w strategii marketingowej Content marketing jako narzędzie e-marketingu Geneza i rozwój content marketingu Miejsce content marketingu w działalności przedsiębiorstwa Szczególna rola odbiorcy treści Narzędzia content marketingu Kanały dystrybucji treści Mierzenie skuteczności Zalety i wyzwania marketingu treści Media społecznościowe Geneza i rozwój mediów społecznościowych Miejsce mediów społecznościowych w działalności przedsiębiorstwa Typy serwisów społecznościowych Zalety i wyzwania mediów społecznościowych Warunki skuteczności instrumentów e-marketingu Modele pomiaru efektów komunikacji marketingowej Warunki pomiaru skuteczności Narzędzia pomiaru e-marketingu Problemy i wyzwania związane z pomiarem e-marketingu Planowanie finansowe w e-przedsiębiorstwie Od pomysłów do sukcesu finansowego przedsiębiorstwa Papierowe zyski i faktyczne przepływy pieniężne Zasady sporządzania i układ planów finansowych Planowanie przychodów Planowanie kosztów Planowanie wyniku finansowego Planowanie inwestycji i źródeł finansowania . Planowanie przepływów pieniężnych Ocena spodziewanej efektywności finansowej Podatki w e-działalności gospodarczej Cena brutto i netto - podatek VAT Dochód brutto i netto - podatek dochodowy w e-działalności gospodarczej Podatek dochodowy od osób prawnych - CIT Podatek dochodowy od osób fizycznych - PIT Opodatkowanie podatkiem PIT na zasadach ogólnych Podatek liniowy Ryczałt od przychodów ewidencjonowanych Karta podatkowa Stosunek pracy w e-przedsiębiorstwie Elastyczność rynku pracy Elastyczne formy zatrudnienia pracowniczego . Parki technologiczne i inne centra innowacji Kontekst Sens koncentracji Park jako infrastruktura Park jako metoda pracy Park jako wspólnota Park jako hub Crowdsourcing jako narzędzie wsparcia e-przedsiębiorczości Istota crowdsourcingu Rodzaje crowdsourcingu Crowdfunding w działalności rozwojowej firm Bezpieczeństwo przedsiębiorstw w przestrzeni cyfrowej Szanse i zagrożenia związane z prowadzeniem działalności w sieci Największe wyzwania związane z zapewnieniem bezpieczeństwa Charakterystyka wybranych zagrożeń Phishing Złośliwe oprogramowanie Cyberataki na organizacje Cyberzagrożenia w kontekście wybranych nowych technologii Zagrożenia związane z wykorzystaniem mediów społecznościowych Zagrożenia związane z wykorzystaniem technologii mobilnych Analiza ryzyka Inwentaryzacja i klasyfikacja aktywów Określenie zagrożeń Rozpoznanie podatności Szacowanie poziomu ryzyka Postępowanie z ryzykiem Zarządzanie bezpieczeństwem Podstawowe założenia zarządzania bezpieczeństwem Strategia bezpieczeństwa Modele zarządzania bezpieczeństwem Zarządzanie bezpieczeństwem przy użyciu wybranego modelu
Sygnatura czytelni BMW: VI C 112
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. E 6061 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 148442 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia przy rozdziałach.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności