158660
Book
In basket
(Onepress)
Maryca obrazu siebie Cele personal brandingu Jakie obszary życiowej aktywności wspiera dobrze skonstruowana marka osobista . Personal brand w badaniach naukowych Różnice w obrazach marki osobistej Personal brand a przyszłość Kluczowe czynniki efektywnści w mediach społecznościowych Facebook YouTube Twitter Instagram Linkedln Matryca personal brandu Prezentacja personal brandu Matryca personal brandu Konsekwencje braku właściwego personal brandu Najistotniejsze konteksty wykorzystania personal brandu Kontekst sytuacyjny Kształtowanie marki osobistej w aspekcie danej grupy docelowej Kolektywne kształtowanie archetypów Pozytywne i negatywne cechy dwunastu podstawowych archetypów osobowości Konsekwencje dobrania danego archetypu do personal brandu Tworzenie autobiografii personal brandu Przeszłość stworzona przez innych Odkrywanie siebie - pisanie autobiografii Funkcjonowanie związków krótkoterminowych Wysyłanie sygnałów innym Podnoszenie atrakcyjności partnera Prawidłowa interpretacja odpowiedzi partnera Tworzenie marki osobistej w relacjach długoterminowych Marka osobista potencjalnego kandydata na stałego partnera Eksponowanie wartości związanych z personal brandem Identyfikacja potrzeb w aspekcie relacji długoterminowych Profilowanie grupy docelowej w kontekście marki osobistej Powstawanie nieprawdziwych opinii Budowanie zdania opartego na faktach i na podstawie doświadczeń Profilowanie innych zacznij od sprofilowania siebie Korzystanie z metafor przy użyciu matrycy storytellingowej Opowiadanie historii a marka osobista Tworzenie siebie i realizacja potrzeb Komunikowanie właściwych historii a nowe możliwości dla Ciebie i innych Matryca storytellingowa Personal brand a rozmowa kwalifikacyjna Ty jako pracownik Przedstawianie doświadczenia zawodowego Zalety i wady Operacjonalizacja oczekiwań pracodawcy Marka osobista w relacjach międzyludzkich Nawiązywanie kontaktów Uniwersalne „potwierdzacze” Na to zwracaj uwagę, nawiązując znajomość Cechy osób sympatycznych Twój archetyp w relacjach towarzyskich Marka osobista a relacje hierarchiczne Relacje pionowej poziome Potrzeby uczestników drabiny hierarchii Styl komunikacji w relacjach pionowych Wspieranie określonego stanowiska w archetypach Branding w miejscu pracy Komunikacja z szefem Marka osobista kompetentnego i łubianego pracownika Personal brand ucznia Kształtowanie marki osobistej dziecka Kształtowanie opinii dziecka na jego własny temat Samorealizacja dziecka Aktualizacja marki własnej dziecka Schemat komunikat - realizacja Etapy rozwoju dziecka Kształtowanie polskiego brandu Polska w oczach innych nacji Nowoczesny Polak za granicą Przeramowanie schematów dotyczących Polaków i polskości Pamiętaj! Jestem z Polski Matryca wiarygodności Budowanie wiarygodności Rola liczb Stosowanie konceptów marki osobistej w sytuacjach życiowych Umawianie się na randkę Rozmowa kwalifikacyjna Sprzedawanie swoich usług Strategie kształtowania marki osobistej w social mediach Cele marki osobistej Właściwe medium do komunikowania swojej marki osobistej Częstotliwość umieszczania komunikatów w social mediach Długość publikowanych treści Co publikować w kanale YouTube Zasady c o p y writingu Tworzenie perswazyjnego tytułu Co powinno znaleźć się w bod y każdego tekstu CTA w tekście Cztery kroki prowadzące do stworzenia personal brandu Tworzenie marki osobistej - case study. Profil Psychologia na wesoło Czas na Ciebie Określ swoje cele Sprofiluj grupę docelową Wypełnij matrycę treścią
Sygnatura czytelni BMW: VI C 93 @
Media files:
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. E 6065 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 148525 N (1 egz.)
Notes:
General note
U dołu strony tytułowej i okładki: CreateYourself.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności