158660
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach)
Rozdział 1 BRANŻA FITNESS W TEORII I PRAKTYCE17 1.1. Przedmiot działalności i geneza branży fitness17 1.2. Branża fitness jako zagadnienie obecne w literaturze naukowej19 1.3. Główne problemy zarządcze i ich uwarunkowania w podmiotach branży fitness w dyskursie teoretycznym28 1.4. Stan obecny i perspektywy sektora usług fitness w analizach branżowych35 1.5. Podsumowanie42 Rozdział 2 MODELE BIZNESU JAKO PRZEDMIOT BADAŃ45 2.1. Modele biznesu w literaturze i określenie kluczowych problemów ich opisu45 2.2. Uwarunkowania tworzenia i rozwoju modeli biznesu53 2.3. Postać modeli biznesu64 2.4. Podsumowanie72 Rozdział 3 FENOMEN MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH75 3.1. Media społecznościowe jako przedmiot opisu w literaturze naukowej75 3.2. Wyzwania wykorzystania mediów społecznościowych w działalności komercyjnej85 3.3. Krajobraz informacyjny w świecie mediów elektronicznych a tematyka fitness95 3.4. Podsumowanie101 Rozdział 4 OPINIE TRENERÓW Z BRANŻY FITNESS NA TEMAT SKŁADOWYCH ICH MODELU BIZNESU104 4.1. Metodyka badań empirycznych104 4.2. Charakterystyka respondentów110 4.3. Istotność składników modelu biznesu116 4.4. Podsumowanie122 Rozdział 5 TWORZENIE KRAJOBRAZU INFORMACYJNEGO PRZEZ TRENERÓW Z BRANŻY FITNESS W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH125 5.1. Media społecznościowe wykorzystywane przez trenerów125 5.2. Przydatność obszarów wykorzystania mediów społecznościowych132 5.3. Częstotliwość i obszary wykorzystywania mediów społecznościowych a stosowane narzędzia kształtowania krajobrazu informacyjnego141 5.4. Podsumowanie149 Zakończenie153 Bibliografia163 Spis rysunków183 Spis tabel185 Aneks187 Załącznik 1. Lista artykułów wchodzących w skład podstawowej bazy „branża fitness”189 Załącznik 2. Lista artykułów wchodzących w skład bazy pomocniczej „branża fitness”190 Załącznik 3. Lista artykułów wchodzących w skład podstawowej bazy „modele biznesu”190 Załącznik 4. Lista artykułów wchodzących w skład bazy pomocniczej „modele biznesu”193 Załącznik 5. Lista artykułów wchodzących w skład podstawowej bazy „media społecznościowe”194 Załącznik 6. Lista artykułów wchodzących w skład bazy pomocniczej „media społecznościowe”196 Załącznik 7. Kwestionariusz ankiety197 Załącznik 8. Hipotezy szczegółowe dla hipotezy głównej H1200 Załącznik 9. Wyniki metody różnic odległości201 Załącznik 10. Wykaz średnich wartości zmiennych w skupieniach respondentów203 Załącznik 11. Steny dla zmiennej obszaru przydatności mediów społecznościowych „marka”203 Załącznik 12. Steny dla zmiennej obszaru przydatności mediów społecznościowych „promocja”203 Załącznik 13. Steny dla zmiennej obszaru przydatności mediów społecznościowych „nawiązywanie relacji z nowymi klientami”204 Załącznik 14. Steny dla zmiennej obszaru przydatności mediów społecznościowych „utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami”204 Załącznik 15. Steny dla zmiennej obszaru przydatności mediów społecznościowych „motywacja klienta”205 Załącznik 16. Zestawienie hipotez szczegółowych dla hipotezy głównej H3.1205 Załącznik 17. Zestawienie hipotez szczegółowych dla hipotezy głównej H3.2206 Załącznik 18. Zestawienie hipotez szczegółowych dla hipotezy głównej H4.2
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 148594 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach [163]-181.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności