158660
No cover
Book
In basket
(Zarządzanie)
Koncepcja wartości dla klienta 1.1. Wartość dla klienta w naukach społecznych i ekonomicznych 1.1.1. Geneza, istota i kategorie pojęcia wartości 1.1.2. Wartość dla klienta w naukach ekonomicznych 1.2. Strategie i obszary tworzenia wartości dla klienta w działalności handlowej 1.3. Atrybuty wartości dla klienta wynikające z działalności handlowej 1.4. Zarządzanie wartością dla klienta Rozwój i strategie handlu elektronicznego 2.1. Czynniki rozwoju oraz stan aktualny handlu elektronicznego na rynku B2C w Polsce i na świecie 2.1.1. Geneza i determinanty rozwoju e-handlu 2.1.2. Ekspansja polskiego handlu internetowego 2.2. E-konsument i jego oczekiwania względem transakcji w handlu elektronicznym 2.2.1. Charakterystyka pokoleń klientów i ich preferencje zakupowe 2.2.2. E-klient i jego postawa wobec handlu elektronicznego 2.3. Nowe modele biznesu elektronicznego w świetle koncepcji wartości dla klienta 2.3.1. Modele biznesowe w handlu elektronicznym 2.3.2. M-commerce i f-commerce – nowe modele dostarczenia wartości dla klienta 2.3.3. Omnichannel – wyzwanie współczesnego rynku e-commerce Logistyczny łańcuch tworzenia wartości w handlu elektronicznym 3.1. Koncepcja tworzenia wartości w handlu elektronicznym 3.2. Logistyczny łańcuch wartości 3.2.1. Logistyka handlu elektronicznego 3.2.2. Pojęcie i istota łańcucha dostaw i sieci dostaw 3.2.3. Łańcuchy wartości 3.2.4. Znaczenie logistyki w łańcuchu wartości w handlu elektronicznym 3.2.5. Współpraca w ramach łańcucha dostaw jako determinanta tworzenia wartości 3.3. Logistyczne bariery funkcjonowania e-handlu w kontekście tworzenia wartości Wartość dla klienta w handlu elektronicznym w ocenie klientów i obsługi sklepów internetowych 4.1. Przebieg badań i charakterystyka prób badawczych 4.2. Oczekiwana i dostarczana wartość dla klienta w handlu elektronicznym 4.2.1. Obraz polskiego rynku e-commerce 4.2.2. Logistyczne aspekty zakupów w Internecie w kontekście tworzenia wartości dla klienta 4.3. Wnioski i rekomendacje dla podmiotów gospodarczych
Sygnatura czytelni BMW: XIII C 52 @
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 148977, E 6108 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 148976 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 137-152.
Target audience note
Dla studentów logistyki, marketingu oraz zarządzania, a także praktyków i teoretyków zajmujących się obsługą logistyczną handlu elektronicznego.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności