158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Koncepcja wartości dla klienta 1.1. Wartość dla klienta w naukach społecznych i ekonomicznych 1.1.1. Geneza, istota i kategorie pojęcia wartości 1.1.2. Wartość dla klienta w naukach ekonomicznych 1.2. Strategie i obszary tworzenia wartości dla klienta w działalności handlowej 1.3. Atrybuty wartości dla klienta wynikające z działalności handlowej 1.4. Zarządzanie wartością dla klienta Rozwój i strategie handlu elektronicznego 2.1. Czynniki rozwoju oraz stan aktualny handlu elektronicznego na rynku B2C w Polsce i na świecie 2.1.1. Geneza i determinanty rozwoju e-handlu 2.1.2. Ekspansja polskiego handlu internetowego 2.2. E-konsument i jego oczekiwania względem transakcji w handlu elektronicznym 2.2.1. Charakterystyka pokoleń klientów i ich preferencje zakupowe 2.2.2. E-klient i jego postawa wobec handlu elektronicznego 2.3. Nowe modele biznesu elektronicznego w świetle koncepcji wartości dla klienta 2.3.1. Modele biznesowe w handlu elektronicznym 2.3.2. M-commerce i f-commerce – nowe modele dostarczenia wartości dla klienta 2.3.3. Omnichannel – wyzwanie współczesnego rynku e-commerce Logistyczny łańcuch tworzenia wartości w handlu elektronicznym 3.1. Koncepcja tworzenia wartości w handlu elektronicznym 3.2. Logistyczny łańcuch wartości 3.2.1. Logistyka handlu elektronicznego 3.2.2. Pojęcie i istota łańcucha dostaw i sieci dostaw 3.2.3. Łańcuchy wartości 3.2.4. Znaczenie logistyki w łańcuchu wartości w handlu elektronicznym 3.2.5. Współpraca w ramach łańcucha dostaw jako determinanta tworzenia wartości 3.3. Logistyczne bariery funkcjonowania e-handlu w kontekście tworzenia wartości Wartość dla klienta w handlu elektronicznym w ocenie klientów i obsługi sklepów internetowych 4.1. Przebieg badań i charakterystyka prób badawczych 4.2. Oczekiwana i dostarczana wartość dla klienta w handlu elektronicznym 4.2.1. Obraz polskiego rynku e-commerce 4.2.2. Logistyczne aspekty zakupów w Internecie w kontekście tworzenia wartości dla klienta 4.3. Wnioski i rekomendacje dla podmiotów gospodarczych
Sygnatura czytelni BMW: XIII C 52 @
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148977, E 6108 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148976 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 137-152.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów logistyki, marketingu oraz zarządzania, a także praktyków i teoretyków zajmujących się obsługą logistyczną handlu elektronicznego.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności