158660
Książka
W koszyku
Istota i rola marketingu we współczesnej gospodarce Roman E. Niestrój 1.1. Geneza i przesłanki ukształtowania się współczesnego marketingu 1.2. Definicja i zakres marketingu 1.3. Podstawowe zasady marketingu 1.4. Cele marketingu 1.5. Instrumentarium marketingu 1.6. Sektorowe zróżnicowanie marketingu 1.7. Ewolucja koncepcji marketingowej 1.7.1. Ewolucja zadań i pozycji marketingu w przedsiębiorstwie 1.7.2. Technologiczne przesłanki ewolucji marketingu Segmentacja i wybór rynku docelowego Anna Czubata 2.1. Istota i znaczenie segmentacji 2.2. Kryteria segmentacji 2.3. Procedury segmentacji 2.4. Wybór rynku docelowego i koncepcji działania 2.5. Kryteria i metody pozycjonowania produktów Kształtowanie oferty przedsiębiorstwa Angelika M. Pabian 3.1. Pojęcie, atrybuty oraz klasyfikacje produktów 3.2. Cykl życia produktu 3.3. Produkt mix 3.4. Marka 3.5. Rodzaje i funkcje opakowań produktu 3.6. Cena produktu 3.7. Gwarancja i rękojmia Dystrybucja produktów Anna Czubała 4.1. Istota i znaczenie dystrybucji 4.2. Pojęcie i struktura systemu dystrybucji 4.3. Klasyfikacja i charakterystyka wybranych kanałów dystrybucji 4.3.1.Kanały bezpośrednie i pośrednie 4.3.2. Kanały internetowe 4.3.3. Kanały szerokie i wąskie 4.3.4. Kanały konwencjonalne i zintegrowane 4.3.5. Kanały fizycznego przepływu produktów (logistyka dystrybucji) 4.4. Czynniki decydujące o strukturze systemu dystrybucji Komunikacja rynkowa przedsiębiorstwa Angelika M. Pabian 5.1. Istota i znaczenie procesu komunikacji marketingowej 5.2. Instrumentarium komunikacyjne promotion mix 5.2.1. Reklama 5.2.2. Promocja sprzedaży 5.2.3. Public relations 5.3. Komunikacja marketingowa w sieci internetowej 5.4. Projektowanie komunikatu promocyjnego Mierniki marketingowe Roman E. Niestrój 6.1. Rynek odniesienia 6.2. Pozycja rynkowa 6.3. Skuteczność marketingu 6.4. Efektywność marketingu Angelika M. Pabian Aneks - klasyfikacja reklam Tablica Al. Przykłady reklam ATL Tablica A2. Przykłady reklam BTL Tablica A3. Przykłady reklam internetowych Źródła aneksu - strony internetowe i czasopisma z przykładowymi reklamami
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149198 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografie, netografie przy rozdziałach i netografia na stronach 195-196.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów, słuchaczy studiów podyplomowych i menedżerów.
Uwaga dotycząca finansowania
Współfinansowanie: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego (Polska)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności