Czubała Anna (1943- )
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(6)
wypożyczone
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka Międzywydziałowa
(3)
Biblioteka WEiZ
(4)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Czubała Anna (1943- )
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Marketing
(2)
Usługi
(2)
Badania marketingowe
(1)
Handel
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(3)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dystrybucja produktów / Anna Czubała. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001. - 248 s. : i. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
Bibliogr. s. [246]-248.
Dla studentów i praktyków gospodarczych.
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 61
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112607 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2214 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
([Seria Akademicka. Biznes i Finanse])
Na książce wyłącznie znak graficzny serii. Nazwa serii na s. internet. wydaw.
Bibliogr. s. [275]-278. Indeks.
Sygnatura czytelni BWZ: VI E 31
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 120424 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 3076 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing usług / Anna Czubała [et al.]. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Oficyna a Wolters Kluwer business, 2012. - 339 s. : il. ; 24 cm.
([Seria Akademicka. Ekonomia])
Na książce wyłącznie znak graficzny serii. Nazwa serii na s. internet.
Bibliogr. [323]-330. Indeks.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 217 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI E 43
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 132479 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4466 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy rozdziałach i netografia na stronach 195-196.
Dla studentów, słuchaczy studiów podyplomowych i menedżerów.
Istota i rola marketingu we współczesnej gospodarce Roman E. Niestrój 1.1. Geneza i przesłanki ukształtowania się współczesnego marketingu 1.2. Definicja i zakres marketingu 1.3. Podstawowe zasady marketingu 1.4. Cele marketingu 1.5. Instrumentarium marketingu 1.6. Sektorowe zróżnicowanie marketingu 1.7. Ewolucja koncepcji marketingowej 1.7.1. Ewolucja zadań i pozycji marketingu w przedsiębiorstwie 1.7.2. Technologiczne przesłanki ewolucji marketingu Segmentacja i wybór rynku docelowego Anna Czubata 2.1. Istota i znaczenie segmentacji 2.2. Kryteria segmentacji 2.3. Procedury segmentacji 2.4. Wybór rynku docelowego i koncepcji działania 2.5. Kryteria i metody pozycjonowania produktów Kształtowanie oferty przedsiębiorstwa Angelika M. Pabian 3.1. Pojęcie, atrybuty oraz klasyfikacje produktów 3.2. Cykl życia produktu 3.3. Produkt mix 3.4. Marka 3.5. Rodzaje i funkcje opakowań produktu 3.6. Cena produktu 3.7. Gwarancja i rękojmia Dystrybucja produktów Anna Czubała 4.1. Istota i znaczenie dystrybucji 4.2. Pojęcie i struktura systemu dystrybucji 4.3. Klasyfikacja i charakterystyka wybranych kanałów dystrybucji 4.3.1.Kanały bezpośrednie i pośrednie 4.3.2. Kanały internetowe 4.3.3. Kanały szerokie i wąskie 4.3.4. Kanały konwencjonalne i zintegrowane 4.3.5. Kanały fizycznego przepływu produktów (logistyka dystrybucji) 4.4. Czynniki decydujące o strukturze systemu dystrybucji Komunikacja rynkowa przedsiębiorstwa Angelika M. Pabian 5.1. Istota i znaczenie procesu komunikacji marketingowej 5.2. Instrumentarium komunikacyjne promotion mix 5.2.1. Reklama 5.2.2. Promocja sprzedaży 5.2.3. Public relations 5.3. Komunikacja marketingowa w sieci internetowej 5.4. Projektowanie komunikatu promocyjnego Mierniki marketingowe Roman E. Niestrój 6.1. Rynek odniesienia 6.2. Pozycja rynkowa 6.3. Skuteczność marketingu 6.4. Efektywność marketingu Angelika M. Pabian Aneks - klasyfikacja reklam Tablica Al. Przykłady reklam ATL Tablica A2. Przykłady reklam BTL Tablica A3. Przykłady reklam internetowych Źródła aneksu - strony internetowe i czasopisma z przykładowymi reklamami
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 280 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149198 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Dla studentów kierunków związanych z marketingiem, zarządzaniem i komunikacją oraz dla słuchaczy studiów podyplomowych.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 605 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 22
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 134021 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4672 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności