158660
Book
In basket
Istota i rola marketingu we współczesnej gospodarce Roman E. Niestrój 1.1. Geneza i przesłanki ukształtowania się współczesnego marketingu 1.2. Definicja i zakres marketingu 1.3. Podstawowe zasady marketingu 1.4. Cele marketingu 1.5. Instrumentarium marketingu 1.6. Sektorowe zróżnicowanie marketingu 1.7. Ewolucja koncepcji marketingowej 1.7.1. Ewolucja zadań i pozycji marketingu w przedsiębiorstwie 1.7.2. Technologiczne przesłanki ewolucji marketingu Segmentacja i wybór rynku docelowego Anna Czubata 2.1. Istota i znaczenie segmentacji 2.2. Kryteria segmentacji 2.3. Procedury segmentacji 2.4. Wybór rynku docelowego i koncepcji działania 2.5. Kryteria i metody pozycjonowania produktów Kształtowanie oferty przedsiębiorstwa Angelika M. Pabian 3.1. Pojęcie, atrybuty oraz klasyfikacje produktów 3.2. Cykl życia produktu 3.3. Produkt mix 3.4. Marka 3.5. Rodzaje i funkcje opakowań produktu 3.6. Cena produktu 3.7. Gwarancja i rękojmia Dystrybucja produktów Anna Czubała 4.1. Istota i znaczenie dystrybucji 4.2. Pojęcie i struktura systemu dystrybucji 4.3. Klasyfikacja i charakterystyka wybranych kanałów dystrybucji 4.3.1.Kanały bezpośrednie i pośrednie 4.3.2. Kanały internetowe 4.3.3. Kanały szerokie i wąskie 4.3.4. Kanały konwencjonalne i zintegrowane 4.3.5. Kanały fizycznego przepływu produktów (logistyka dystrybucji) 4.4. Czynniki decydujące o strukturze systemu dystrybucji Komunikacja rynkowa przedsiębiorstwa Angelika M. Pabian 5.1. Istota i znaczenie procesu komunikacji marketingowej 5.2. Instrumentarium komunikacyjne promotion mix 5.2.1. Reklama 5.2.2. Promocja sprzedaży 5.2.3. Public relations 5.3. Komunikacja marketingowa w sieci internetowej 5.4. Projektowanie komunikatu promocyjnego Mierniki marketingowe Roman E. Niestrój 6.1. Rynek odniesienia 6.2. Pozycja rynkowa 6.3. Skuteczność marketingu 6.4. Efektywność marketingu Angelika M. Pabian Aneks - klasyfikacja reklam Tablica Al. Przykłady reklam ATL Tablica A2. Przykłady reklam BTL Tablica A3. Przykłady reklam internetowych Źródła aneksu - strony internetowe i czasopisma z przykładowymi reklamami
Media files:
Availability:
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 149198 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografie, netografie przy rozdziałach i netografia na stronach 195-196.
Target audience note
Dla studentów, słuchaczy studiów podyplomowych i menedżerów.
Funding information note
Współfinansowanie: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego (Polska)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności