158660
Book
In basket
Marta Brzozowska, Danuta Janczewska, Katarzyna Kolasińska-Morawska 1. The topic of logistics customer service in the light of the Industry 4.0 concept 1.1. The Economy 4.0 1.2. Logistics customer services 1.3. Digital technologies applied in the process of logistics customer services 1.4. Improving the logistics process of customer service in the digital economy – the results of own research Agnieszka Dejnaka 2. Zmiany w sposobie obsługi Klientów 4.0 w aspekcie rozwoju Przemysłu 4.0 oraz IoT, IIoT oraz IoRT 2.1. Przemysł 4.0 i jego charakterystyka 2.2. Zachowania klientów na rynku. Klient 4.0 2.3. Klient 4.0 – Przemysł 4.0 oraz IoT, IIoT oraz IoRT 2.4. Klient 4.0 – Przemysł 4.0 2.5. Klient 4.0 a IoT 2.6. Klient 4.0 a IIoT Marcin Gębarowski 3. Era Przemysłu 4.0 – czas zagłady, stagnacji czy rozwoju targów? 3.1. Przemysł 4.0 – kolejny etap rozwoju gospodarczego 3.2. Możliwości adaptacyjne targów 3.3. Kluczowe przejawy czwartej rewolucji przemysłowej oddziałujące na targi Magdalena Grębosz-Krawczyk 4. Zarządzanie marką smart city w kontekście Rewolucji 4.0 – ujęcie modelowe 4.1. Wybrane modele zarządzania marką terytorialną (place branding) w literaturze przedmiotu 4.2. Metodyka badań 4.3. Zarządzanie marką miasta zgodnie z koncepcją smart w ujęciu modelowym Marzena Lemanowicz 5. Rola nowych mediów w procesie komunikacji touroperatorów z klientami 5.1. Pojęcie nowych mediów 5.2. Komunikacja marketingowa touroperatorów z klientami 5.3. Wyniki badań Anna Łaszkiewicz 6. Influencer marketing z perspektywy aktywności reklamowej wybranych twórców treści na platformie Instagram Wprowadzenie 6.1. Influencer marketing – przesłanki zainteresowania wśród przedsiębiorstw 6.2. Aktywność reklamowa influencerów Bartosz Mazurkiewicz 7. Wirtualne organizacje w wieloosobowych grach sieciowych 7.1. Współczesne organizacje wirtualne 7.2. Światy wirtualne w sieciowych grach komputerowych wieloosobowych 7.3. Organizacje w wieloosobowych grach sieciowych Jolanta Mazur, Piotr Zaborek 8. Pomiar aktywności przedsiębiorstw w mediach społecznościowych. Przegląd koncepcji i propozycji miar 8.1. Publikacje koncepcyjne o charakterze normatywnym 8.2. Przeglądy literatury jako źródła informacji o miarach MS w badaniach empirycznych 8.3. Miary MS wykorzystujące dane wtórne i dane pierwotne w publikacjach naukowych Mirosław Pacut 9. Marketing wirtualnych społeczności jako instrument kształtowania zasobów relacyjnych przedsiębiorstwa 9.1. Wirtualne społeczności konsumentów 9.2. Marketing wirtualnych społeczności Katarzyna Sanak-Kosmowska 10. Ocena i pamięć komunikatów marketingowych w social media – badania w paradygmacie wstecznego kształtowania pamięci 10.1. Komunikacja marketingowa w serwisach społecznościowych 10.2. Pamięć reklam i zniekształcenia pamięciowe 10.3. Paradygmat wstecznego kształtowania pamięci 10.4. Metodyka 10.5. Wyniki badań Anna Szwajlik 11. Korzyści oraz bariery wykorzystania mediów społecznościowych w procesie rozwoju nowego produktu na przykładzie przedsiębiorstw sektora ICT 11.1. Rola klienta w procesie rozwoju nowego produktu 11.2. Funkcje mediów społecznościowych w procesie rozwoju nowego produktu. Identyfikacja istotnych korzyści 11.3. Metodologia badawcza 11.4. Wnioski z przeprowadzonych badań Joanna Wyrwisz 12. Influencer marketing a komunikacja wizerunku marki 12.1. Influencer marketing jako instrument kreowania wizerunku marki 12.2. Mechanizm wywierania wpływu 12.3. Uwarunkowania wykorzystania influencer marketingu dla marki 12.4. Dobór influencera do marki
Sygnatura czytelni BMW: XIII D 55 @
Media files:
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 149750 N, E 6212 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 149749 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
Language note
Jeden rozdział w języku angielskim. Streszczenia w języku angielskim.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności