156639
No cover
Book
In basket
BADANIA PRODUKTU PO WPROWADZENIU NA RYNEK Badania produktów w pierwszej połowie cyklu rynkowego Wprowadzenie na rynek Badania ciągłe Badania okresowe Badania nieregularne Wzrost sprzedaży Wybór metod Metody tradycyjne . Metody sieciowe Badania produktów w drugiej połowie cyklu rynkowego Charakterystyka etapu dojrzałości Dojrzałość i nasycenie rynku Badania i przyczyny niepowodzeń Spadek sprzedaży i wycofanie produktu WYBRANE ZAKRESY BADAŃ PRODUKTÓW I USŁUG W CYKLU RYNKOWYM Badania asortymentu produkcyjnego Pojęcie asortymentu Wielkość asortymentu Struktura asortymentu Badania jakości produktów i usług Pojęcie jakości Koncepcja podwójnej spirali Kontrola jakości Badania pracowników Współzależność zadowolenia pracowników i klientów Modele jakości usług Metody zbierania danych Metody analizy Badania reklamacji Pojęcie i zakres reklamacji Metody zbierania danych . Zbieranie danych ze źródeł wtórnych Zbieranie danych ze źródeł pierwotnych Metody analizy danych Metody badań innych cech produktów BADANIA W ZAKRESIE POZYCJONOWANIA PRZEDSIĘBIORSTW I PRODUKTÓW Pozycjonowanie branż i przedsiębiorstw . Definicja pozycjonowania . Identyfikacja konkurentów Identyfikacja pozycji rynkowej konkurentów Pozycjonowanie branż . Koncepcje pozycjonowania przedsiębiorstw Pozycjonowanie produktów i usług Postrzeganie i różnicowanie . Określanie pozycji produktów Mapy percepcji Mapy preferencji Mapy wyboru Mapy postaw Badania i czynności końcowe Wybór pozycji rynkowej Promocja wybranej pozycji Monitorowanie pozycj i rynkowej
Sygnatura czytelni BMW: VI B 37 @
Availability:
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 6258 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 113-120. Indeks.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności