158660
Książka
W koszyku
CZĘŚĆ I. Projektowanie 1.1. Dobór zespołu (3) 1.2. Formułowanie pomysłu (15) CZĘŚĆ II. Testowanie 2.1. Hipoteza (27) 2.2. Eksperyment (41) 2.3. Wnioski (49) 2.4. Decyzja (59) 2.5. Zarządzanie (65) CZĘŚĆ III. Eksperymenty 3.1. Wybór eksperymentu (91) 3.2. Rozpoznanie (101) 3.3. Potwierdzenie informacji (231) CZĘŚĆ IV. Nastawienie 4.1. Na co uważać podczas realizacji eksperymentu? (313) 4.2. Rola lidera w działalności eksperymentalnej (317) 4.3. Organizacja nastawiona na eksperymenty (323)
Sygnatura czytelni BMW: VI G 33
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150200 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150199 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Testing business ideas
Uwaga ogólna
Na okładce również nazwa wydawnictwa oryginalnego: Wiley.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności