156984
No cover
Book
In basket
(Marketing / [Uniwersytet Łódzki])
Rozdział 1. Rozwój handlu internetowego na tle cyfrowej transformacji biznesu 1.1.Cyfrowa transformacja biznesu 1.2.Handel internetowy w procesie hybrydyzacji handlu 1.3.Korzyści i ograniczenia handlu online Rozdział 2. Zachowania e-klienta 2.1.Emocjonalne przesłanki zachowań konsumenta i pozyskiwanie wiedzy w tym obszarze 2.2.Koncepcja różnic pokoleniowych w kontekście użytkowania internetu i handlu online 2.3.Zachowania nabywców w handlu internetowym 2.4.Handel online na tle ekspansji internetu w świetle wyników międzynarodowych badań Rozdział 3. Handel internetowy z perspektywy nabywcy w Polsce i wybranych krajach europejskich – analiza komparatywna 3.1.Przedmiot, metodyka badania i charakterystyka próby 3.2.Zachowania internetowe potencjalnych e-nabywców 3.3.Opinie i postawy e-nabywców, motywatory i problemy w zakresie e-zakupów 3.4.Zwyczaje zakupowe nabywców w handlu internetowym
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 289
Availability:
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 150664 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 137-149.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności