158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, ISSN 2450-7865 ; 991)
Edukacja architektoniczna - pojęcie Cele, zakres, metody i konstrukcja pracy Edukacja architektoniczna w literaturze przedmiotu ROZDZIAŁ I. POWSZECHNA EDUKACJA DZIECI ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM EDUKACJI ARCHITEKTONICZNEJ I ARTYSTYCZNEJ - HISTORIA IDEI Od starożytności do końca XIX wieku - znaczenie edukacji artystycznej dzieci w ich rozwoju Początek XX wieku - postępowe teorie edukacyjne Wzrost zainteresowania projektowaniem dla dzieci Polskie szkoły zawodowo-artystyczne Dziecko inspiracją dla projektantów i pedagogów Kobiety - nauczycielki i architektki Projektowanie zabawek rozwijających wyobraźnię Ambicje modernizmu w kształtowaniu idealnego społeczeństwa Regeneracja społeczna po II wojnie światowej - projektowanie obiektów publicznych przeznaczonych dla dzieci Lata 70. XX wieku - początek świadomości ekologicznej i działań edukacyjnych na rzecz środowiska WSPÓŁCZESNA EDUKACJA ARCHITEKTONICZNA ZA GRANICĄ Edukacja o architekturze i środowisku zbudowanym jako element edukacji kulturalnej Edukacja architektoniczna w dokumentach dotyczących polityki architektonicznej oraz zapisach międzynarodowych Międzynarodowe platformy wymiany doświadczeń w zakresie edukacji architektonicznej Austria Belgia Bułgaria Dania Finlandia Francja Hiszpania Holandia Irlandia Niemcy Norwegia Rumunia Szwecja Węgry Wielka Brytania Włochy
Sygnatura czytelni BWB: VII D 122
Status dostępności:
Biblioteka WB
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B 5351 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach [165]-179.
Uwaga dotycząca finansowania
Współfinansowanie: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza, Mazowiecka Okręgowa Izba Architektów Rzeczypospolitej Polskiej
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności