158660
No cover
Book
In basket
ZNACZENIE WARTOŚCI DLA KLIENTA Justyna Majchrzak-Lepczyk Wartość i źródła wartości - perspektywa klienta Kreowanie wartości dla klienta - perspektywa przedsiębiorstwa Obszary kreowania wartości JAKOŚĆ W KSZTAŁTOWANIU WARTOŚCI DLA KLIENTA Joanna Rosak-Szyrocka Znaczenie jakości w kreowaniu wartości Klient w Systemie Zarządzania Jakością Transformacja potrzeb klientów w obliczu konkurencji oraz pandemii Jakość obsługi klienta w kontekście relacji klient - przedsiębiorstwo Doskonalenie jakości w aspekcie wartości dla klienta KREATYWNOŚĆ A WARTOŚĆ DLA KLIENTA Aneta Sokół Kreatywność w przedsiębiorstwie Produkt kreatywny - próba deskrypcji pojęcia Cechy produktu kreatywnego Czynniki wpływające na kreatywność produktu w przedsiębiorstwie WARTOŚĆ W OPINII KONSUMENTÓW I PRZEDSIĘBIORCÓW Justyna Majchrzak-Lepczyk, Joanna Rosak-Szyrocka, Aneta Sokół Wartość w opinii konsumentów i przedsiębiorców Rezultat i wnioski z badań ilościowych
Sygnatura czytelni BMW: VI E 11 @
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. E 6398 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 151497 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia, wykaz norm na stronach 147-158.
Target audience note
Dla pracowników naukowych, studentów i właścicieli przedsiębiorstw.
Funding information note
Współfinansowanie: Instytut Gospodarki Międzynarodowej (Uniwersytet Ekonomiczny ; Poznań), Wydział Zarządzania (Politechnika Częstochowska)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności