158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
ZNACZENIE WARTOŚCI DLA KLIENTA Justyna Majchrzak-Lepczyk Wartość i źródła wartości - perspektywa klienta Kreowanie wartości dla klienta - perspektywa przedsiębiorstwa Obszary kreowania wartości JAKOŚĆ W KSZTAŁTOWANIU WARTOŚCI DLA KLIENTA Joanna Rosak-Szyrocka Znaczenie jakości w kreowaniu wartości Klient w Systemie Zarządzania Jakością Transformacja potrzeb klientów w obliczu konkurencji oraz pandemii Jakość obsługi klienta w kontekście relacji klient - przedsiębiorstwo Doskonalenie jakości w aspekcie wartości dla klienta KREATYWNOŚĆ A WARTOŚĆ DLA KLIENTA Aneta Sokół Kreatywność w przedsiębiorstwie Produkt kreatywny - próba deskrypcji pojęcia Cechy produktu kreatywnego Czynniki wpływające na kreatywność produktu w przedsiębiorstwie WARTOŚĆ W OPINII KONSUMENTÓW I PRZEDSIĘBIORCÓW Justyna Majchrzak-Lepczyk, Joanna Rosak-Szyrocka, Aneta Sokół Wartość w opinii konsumentów i przedsiębiorców Rezultat i wnioski z badań ilościowych
Sygnatura czytelni BMW: VI E 11 @
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E 6398 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151497 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia, wykaz norm na stronach 147-158.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla pracowników naukowych, studentów i właścicieli przedsiębiorstw.
Uwaga dotycząca finansowania
Współfinansowanie: Instytut Gospodarki Międzynarodowej (Uniwersytet Ekonomiczny ; Poznań), Wydział Zarządzania (Politechnika Częstochowska)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności