156296
Książka
W koszyku
Efektywne organizacje (Don Carew, Fay Kandarian, Eunice Parisi-Carew, Jesse Stoner, Ken Blanchard) Właściwy cel: cztery kluczowe sprawy Najlepszy obywatel korporacyjny Efektywna organizacja trafia w dziesiątkę za każdym razem Model HPO SCORES® Kwestionariusz modelu efektywnej organizacji HPO SCORES® Interpretacja wyników Zastosowanie uzyskanych wyników Siła wizji (Jesse Stoner, Ken Blanchard, Drea Zigarmi) Znaczenie wizji Skuteczne a nieskuteczne zwerbalizowanie wizji Tworzenie skutecznej wizji Porywająca wizja jako źródło kultury organizacyjnej Wizja jako punkt wyjścia Wizja na wszystkich poziomach organizacji Urzeczywistnienie wizji Życie zgodne z wizją Wizja a przywództwo ODPOWIEDNIE TRAKTOWANIE PRACOWNIKÓW . Kluczem jest empowerment (Alan Randolph, Ken Blanchard) Definicja empowermentu Siła empowermentu Negatywny wpływ tradycji firmy na empowerment Władza i potencjał pracowników: przykład z życia wzięty Uczenie się języka empowermentu Trzy klucze do empowermentu Przywództwo Sytuacyjne SLII® – koncepcja integrująca (Współzałożyciele The Ken Blanchard Companies®: Ken Blanchard, Margie Blanchard, Don Carew, Eunice Parisi-Carew, Fred Finch, Laurence Hawkins, Drea Zigarmi, Pat Zigarmi) Trzy umiejętności lidera SLII® Umiejętność trzecia: dostosowywanie stylu przywództwa do etapu rozwoju Zmiany etapów rozwoju jednostki zależnie od zadania lub celu Wychodzenie naprzeciw realnym możliwościom jednostki Efektywne przywództwo to proces transformacji Samoprzywództwo: siła kryjąca się za empowermentem (Susan Fowler, Ken Blanchard, Laurence Hawkins) Wyzwalanie empowermentu u pracowników Tworzenie samoprzywódców poprzez indywidualne uczenie się Trzy główne umiejętności samoprzywódcy Przywództwo indywidualne (Fred Finch, Ken Blanchard) Skuteczny system ocen pracowniczych Przywództwo indywidualne a zarządzanie wynikami Współpraca jako nieformalny system ocen Kluczowe umiejętności w zakresie przywództwa indywidualnego (Ken Blanchard, Fred Finch) Jednominutowe wyznaczanie celów Jednominutowe pochwały Reprymendy a uwagi Czwarty tajnik jednominutowego menedżera Budowanie zaufania (Ken Blanchard, Cynthia Olmstead, Randy Conley) Wysokie koszty braku zaufania Korzyści płynące z zaufania Cztery składowe zaufania Wyzwanie przejrzystości Odzyskiwanie nadszarpniętego zaufania Efekt domina 1Coaching – kluczowa umiejętność z punktu widzenia kształtowania przywódców (Madeleine Homan Blanchard, Linda Miller) Definicja coachingu Pięć zastosowań coachingu Mentoring. Narzędzie planowania życia (Ken Blanchard, Claire Díaz-Ortiz) Przeszkody w procesie rozpoczynania relacji mentorskiej Wybór partnera w relacji mentorskiej Istota kontra forma Model MENTOR. Składowe udanej relacji mentorskiej Tworzenie programu mentoringu w organizacji Mentoring dostosowany do etapu kariery Przywództwo zespołowe (Don Carew, Eunice Parisi-Carew, Lael Good, Ken Blanchard) Po co w ogóle tworzyć zespoły? Przyczyny niepowodzenia zespołów Model skutecznego przewodzenia zespołowi Strategie sprzyjające osiąganiu większej efektywności pracy zespołowej Potęga zespołów Współdziałanie. Paliwo znakomitych wyników (Jane Ripley, Eunice Parisi-Carew, Ken Blanchard) Współdziałanie to nie koordynowanie, współpraca ani praca zespołowa Tworzenie ram dla współdziałania Współdziałanie a rywalizacja Co jest niezbędne, żeby współdziałać? Współdziałanie. Motor znakomitych wyników Przywództwo organizacyjne (Ken Blanchard, Jesse Stoner, Don Carew, Eunice Parisi-Carew, Fay Kandarian) Autentyczne przykłady zastosowania modelu HPO SCORES® Wyznaczanie odpowiedniego stylu przewodzenia w danej organizacji Diagnozowanie etapu rozwoju, na którym znajduje się organizacja Wyniki i relacje – wyznaczniki efektywnych organizacji Pierwszy etap rozwoju organizacji: startup Drugi etap rozwoju organizacji: poprawa Trzeci etap rozwoju organizacji: wzrost Czwarty etap rozwoju organizacji: wysoka efektywność Dopasowywanie stylu przewodzenia do etapu rozwoju organizacji Stosowanie właściwego stylu przewodzenia na poszczególnych etapach rozwoju organizacji Istotność diagnozy i dopasowywania Historyczna operacja ratowania firmy Zmiana organizacyjna. Dlaczego ludzie się jej opierają? (Pat Zigarmi, Judd Hoekstra, Ken Blanchard) Znaczenie przewodzenia zmianie Dlaczego zmiana organizacyjna jest tak skomplikowana? Kiedy zmiana jest niezbędna? Dlaczego zmiany się nie udają i kończą niepowodzeniem? Skupienie na przewodzeniu tej podróży Wydobywanie z ludzi obaw związanych ze zmianą i reagowanie na nie Angażowanie tych, od których oczekuje się zmian Przewodzenie ludziom w okresie zmian (Pat Zigarmi, Judd Hoekstra) Pięć strategii zarządzania zmianą Strategia druga: wyjaśnienie przyczyn wprowadzania zmiany Strategia trzecia: współdziałanie przy wdrożeniu Strategia czwarta: utrwalanie zmiany Strategia piąta: analiza możliwości Znaczenie umacniania wprowadzonej zmiany Kierowanie udaną transformacją kulturową (Garry Demarest, Chris Edmonds, Bob Glaser) Gung Ho! – punkt wyjścia Kultura ukształtowana samoistnie, a nie zaprojektowana Skuteczne zarządzanie transformacją kulturową Transformacja kulturowa – krytyczne czynniki sukcesu ODPOWIEDNIE TRAKTOWANIE KLIENTÓW Obsługa klientów na wyższym poziomie (Ken Blanchard, Kathy Cuff, Vicki Halsey, Jesse Stoner) Korzyści zdobywane dzięki klientom Kreowanie doskonałej obsługi Obsługa klientów na wyższym poziomie WŁAŚCIWY RODZAJ PRZYWÓDZTWA Przywództwo służebne (Ken Blanchard, Scott Blanchard, Drea Zigarmi) Przywództwo służebne – definicja Stosowanie przywództwa służebnego Zachęcanie pracowników do niezależnego myślenia Czynniki wpływające na wydajność pracy Przywództwo służebne to kwestia serca Przywódcy z motywacją a przywódcy z powołaniem Zagrożenie ze strony ego Zadania przywódców służebnych Przywództwo służebne: obowiązek czy wybór Kształtowanie własnej wizji przywództwa (Ken Blanchard, Margie Blanchard, Pat Zigarmi) Elementy składowe wizji przywództwa Kształtowanie własnej wizji przywództwa
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 116
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151504 N, E 6400 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151503 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Leading at a higher level : Blanchard on leadership and creating high performing organizations
Uwaga ogólna
Na okładce i stronie tytułowej: Trzecia edycja.
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeks.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności