158660
Książka
W koszyku
Skuteczna komunikacja w nowoczesnej organizacji / Magdalena Jaworowicz, Piotr Jaworowicz. - Warszawa : Difin, 2017. - 230 stron : ilustracje, fotografie, wykresy ; 23 cm.
(Engram)
Nowoczesna komunikacja w zmieniającym się otoczeniu społeczno-ekonomicznym Istota komunikacji międzyludzkiej Trendy w komunikacji społecznej i biznesowej u progu XXI wieku Kluczowe czynniki w budowaniu skutecznej komunikacji firmy Tożsamość firmy Wizerunek Reputacja Strategiczni odbiorcy komunikacji firm Duże przedsiębiorstwa Małe i średnie przedsiębiorstwa Realizacja celów w strategicznych grupach odbiorców Całościowy model skutecznej komunikacji ze strategicznymi grupami odbiorców Skuteczna komunikacja w środowisku biznesowym – B2B Profesjonalna komunikacja w obsłudze klienta B2B Otwieranie rozmowy z klientem Poznawanie potrzeb klienta Przedstawianie korzyści Asertywność Współpraca w sytuacji konfliktowej Budowanie relacji w komunikacji przedsiębiorstw Podejście partnerskie w komunikacji B2B Zarządzanie jakością (TQM – Total Quality Management) Koncepcja marketingu relacji Pracownicy organizacji jako part-time marketers Doskonała obsługa klienta Metody zdobywania wiedzy o klientach – lead generation Zarządzanie relacjami z klientem – CRM Budowa lojalności Zintegrowana komunikacja marketingowa w modelu B2B Zintegrowana komunikacja marketingowa z odbiorcą końcowym – B2C . Integralny charakter nowoczesnej komunikacji marketingowej Nowa rola marketingu – od orientacji na firmę do orientacji na klienta i społeczeństwo Czy koncepcja 4P jest aktualna? Nowy mix marketingowy Integralny charakter nowoczesnej komunikacji z konsumentami Odbiorcy komunikacji B2C a B2B Narzędzia nowoczesnej Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej Reklama Marketingowe public relations Promocja sprzedaży i POS Sprzedaż osobista Marketing bezpośredni Marketing internetowy Mobile marketing Marketing szeptany Sponsoring Event marketing Integralne spojrzenie na media w nowoczesnym komunikowaniu marketingowym Założenia strategii POE – spójne zarządzanie kanałami komunikacji Media Paid Media Owned Media Earned Odbiorcy i zakres oddziaływania poszczególnych mediów Wybrane techniki i numery nowoczesnej komunikacji marketingowej Content marketing. Storytelling Autentyczność i podkreślanie pochodzenia Dostarczanie doświadczeń Komunikacja wideo w internecie Retrokomunikacja: sentyment konsumentów Komunikacja motywacyjna wewnątrz organizacji Narzędzia komunikacji budujące motywację pracowników Pochwała i wyrazy uznania Dystrybucja opinii klienta Wyrazy wdzięczności Wzajemna motywacja pracowników poprzez rozrywkę Wyjście poza rolę i schematy komunikacyjne Uświadomienie funkcji pełnionej w organizacji Skuteczna komunikacja motywacyjna w zarządzaniu zespołem Wyznaczanie i komunikowanie celów motywujących Deklaracja zobowiązania Efekt rozgrzeszenia Organizacja zebrań Plan realizacji celu Słowa komunikujące sukces lub porażkę Wizualizacja konsekwencji Monitoring progresu Udzielanie motywującej informacji zwrotnej CSR – zintegrowana komunikacja społecznej odpowiedzialności biznesu CSR – zobowiązania społeczne stawiane nowoczesnej firmie Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu Odpowiedzialność społeczna jako cel przedsiębiorstwa Strategia odpowiedzialnego społecznie biznesu CSR w komunikacji public relations Narzędzia zarządzania społeczną odpowiedzialnością biznesu Marketing społecznie zaangażowany – Cause Related Marketing (CRM)
Sygnatura czytelni BWF: V G 92
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8835 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronie 215-220.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności