156772
Książka
W koszyku
(Monografie Politechniki Łódzkiej)
Koncepcja marketingu mediów społecznościowych (social media marketing) Nowy wymiar komunikacji w Internecie Charakterystyka mediów społecznościowych (social media) Podział mediów społecznościowych Społeczności wirtualne w Internecie Źródła, ewolucja i uwarunkowania rozwoju social media marketing Tribal marketing jako podstawa social media marketing Wpływ rozwoju nowych mediów na social media marketing Znaczenie rozwoju Internetu na świecie i w Polsce Motywy i uwarunkowania obecności w mediach społecznościowych Społeczności marek a social media marketing Pojęcie i istota społeczności marek Społeczności marek w mediach społecznościowych Wirtualne społeczności marek a lojalność konsumencka Znaczenie wirtualnych społeczności marki dla firm Komunikacj a marketingowa w social media Przegląd form i narzędzi social media marketing Narzędzia wspomagające prowadzenie kampanii reklamowych Advertgaming w social gaming Edgerank - priorytetowy mechanizm Facebooka Reklamowa wartość blogosfery Manipulacja i mechanizmy psychologiczne
Sygnatura czytelni BWF: V G 95
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8841 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na grzbiecie numer kolejny wydawnictw Politechniki Łódzkiej: 2190.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 106-118.
Uwaga dotycząca języka
Streszczenie w języku angielskim.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności