158660
Book
In basket
(Monografie Politechniki Łódzkiej)
Koncepcja marketingu mediów społecznościowych (social media marketing) Nowy wymiar komunikacji w Internecie Charakterystyka mediów społecznościowych (social media) Podział mediów społecznościowych Społeczności wirtualne w Internecie Źródła, ewolucja i uwarunkowania rozwoju social media marketing Tribal marketing jako podstawa social media marketing Wpływ rozwoju nowych mediów na social media marketing Znaczenie rozwoju Internetu na świecie i w Polsce Motywy i uwarunkowania obecności w mediach społecznościowych Społeczności marek a social media marketing Pojęcie i istota społeczności marek Społeczności marek w mediach społecznościowych Wirtualne społeczności marek a lojalność konsumencka Znaczenie wirtualnych społeczności marki dla firm Komunikacj a marketingowa w social media Przegląd form i narzędzi social media marketing Narzędzia wspomagające prowadzenie kampanii reklamowych Advertgaming w social gaming Edgerank - priorytetowy mechanizm Facebooka Reklamowa wartość blogosfery Manipulacja i mechanizmy psychologiczne
Sygnatura czytelni BWF: V G 95
Media files:
Availability:
Biblioteka WWFiF
Copies are only available in the library: sygn. F 8841 (1 egz.)
Notes:
General note
Na grzbiecie numer kolejny wydawnictw Politechniki Łódzkiej: 2190.
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 106-118.
Language note
Streszczenie w języku angielskim.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności