158660
Book
In basket
Transformacja cyfrowa - ku nowym biznesom i regułom gry rynkowej (Sylwia Sysko-Romańczuk) Metodyka rozwoju kompetencji naukowych w pięciu krokach - od pomysłu do rozdziału (Sylwia Sysko-Romańczuk) Część I. Fundamenty transformacji cyfrowej - źródła, przejawy i skutki Rozdział 1. Już transformacja czy jeszcze restrukturyzacja? Dylematy definicyjne (Mateusz Rafalik) Rozdział 2. Innowacje technologiczne w polskich przedsiębiorstwach (Dariusz Kozakiewicz) Rozdział 3. Nadrzędność decyzyjna we współpracy ludzi z systemami informatycznymi (Beata Janika) Rozdział 4. Rola startupów w kształtowaniu nowych rynków (Tomasz Bruliński) Część II. Transformacja cyfrowa - zmiana procesów w łańcuchu wartości przedsiębiorstw Rozdział 1. Proces zakupowy - algorytmizacja łańcucha dostaw w branży c-commerce (Paweł Piotrowicz) Rozdział 2. Proces produkcji - wykorzystanie modelu mikrosicci w branży energetycznej (Grzegorz Kluj) Rozdział 3. Proces sprzedaży - metody planowania popytu w branży FMCG (Marcin Hermanowicz) Rozdział 4. Proces obsługi - mapowanie podróży klienta w branży telekomunikacyjnej (Agnieszka Kruszyńska-Fischbach) Transformacja cyfrowa - implikacje badawcze dla nauk o zarządzaniu i jakości (Sylwia Sysko-Romańczuk)
Sygnatura czytelni BMW: XIII C 29 @
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
Funding information note
Współfinansowanie: Wydział Zarządzania (Politechnika Warszawska)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności