156984
Książka
W koszyku
Turystyka zakupowa w miastach / Beata Paliś. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2022. - 426 stron : ilustracje ; 23 cm.
Miasto jako przestrzeń turystyczna Miasto w ujęciu marketingu terytorialnego Klasyfikacje i współczesne koncepcje rozwoju miast Handel w strukturze funkcji miasta Wielowymiarowość miast – w kierunku fenomenu turystyki miejskiej Uwarunkowania rozwoju turystyki miejskiej i jej wpływ na rozwój miasta Wybrane klasyfikacje uwarunkowań rozwoju turystyki Czynniki podażowe rozwoju turystyki miejskiej Czynniki popytowe rozwoju turystyki miejskiej Czynniki uniwersalne rozwoju turystyki miejskiej Rola interesariuszy w kreowaniu miejskiego produktu turystycznego. Obszary wpływu turystyki na rozwój miasta Istota, cechy i rola turystyki zakupowej w miastach Pojęcie turystyki zakupowej Produkt turystyki zakupowej Światowe destynacje zakupowe Ruch turystyczny motywowany zakupami w Polsce i na świecie Współczesne trendy w zachowaniach konsumentów a nowe wymiary sprzedaży detalicznej Metodyczno-organizacyjne aspekty badań determinant rozwoju turystyki zakupowej Elementy produktu turystyki zakupowej jako podażowe determinanty kształtujące decyzje jego nabywców Czynniki atrakcyjności miejsc zakupowych Destynacje i miejsca koncentracji turystów zakupowych oraz kupowane przez nich produkty Źródła informacji o miejscach zakupowych. Preferowane środki transportu w podróżach zakupowych Zachowania turystów w podróży motywowanej zakupami jako popytowe czynniki rozwoju turystyki zakupowej Motywy podróży w celach zakupowych Częstotliwość podróżowania Organizacja turystycznych wyjazdów zakupowych Osoby towarzyszące w czasie podróży zakupowej Wydatki turystów zakupowych Perspektywy rozwoju turystyki zakupowej według badanych respondentów Determinanty kształtujące rozwój turystyki zakupowej w opinii jej kreatorów Miasta zakupowe oraz czynniki rozwoju turystyki zakupowej Działania miejskich destynacji turystycznych na rzecz rozwoju turystyki zakupowej – wybrane przykłady z Polski i ze świata Perspektywy rozwoju turystyki zakupowej w opinii jej kreatorów Rekomendacje w zakresie planowania rozwoju turystyki zakupowej w polskich miastach
Sygnatura czytelni BWF: XII H 82
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152538 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8907 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na podstawie rozprawy doktorskiej.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 379-410.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla pracowników biur podróży, osób zarządzających miastami i promujących miasta na rynku turystycznym, a także pracowników i menedżerów centrów handlowych i innych placówek handlu detalicznego.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności