158664
Book
In basket
(Seria Marketing)
ZAMIAST WSTĘPU. CZYLI PO CO TA KSIĄŻKA Adam Lis i Alicja Myśliwiec PODSTAWOWE INFORMACJE, CZYLI PO CO ROBI Sl[ (REjBRANDING Marcin Bełza i Wojtek Mierowski OIY, CZYLI JAK STWORZYŁEM WŁASNA MARKĘ Michał Łojewski i Wojtek Sokół NASZ „PIERWSZY RAZ", CZYLI JAK WYBRAĆ STUDIO BRANDINGOWE Sebastian Studniarski i Robert Zydel TO PRZECIEŻ „TYLKO" LOGO, CZYLI DLACZEGO BRANDING TYLE KOSZTUJE Sławek Kluziak i Paweł Tyszkiewicz W SAM RAZ NA RAZ ALBO MltOŚĆ NA CAŁE ŻYCIE, CZYLI JAK PRZEBIEGA WSPÓŁPRACA Michał Pawlik i Michał Wasilewski MIŁOŚĆ 00 PIERWSZEGO WEJRZENIA CZY RACJONALNA ANALIZA, CZYLI JAK WYBRAĆ NAJLEPSZY PROJEKT Mira Dobek i Małgorzata Leniarska PARASOL OCHRONNY, A MOŻE SKOK NA BUNGEE, CZYLI CZY POTRZEBNE SĄ BADANIA Marta Czartoryska-Żak i Staszek Mencwel UCZUĆ SIE NA CUDZYCH BŁĘDACH, CZYLI JAK WŁAŚCIWIE WDROŻYĆ NAJLEPSZY PROJEKT Piotr Ręczajski i Łukasz Słotwiński PRAWDZIWY BRANDING KRYTYKI SIE NIE BOI, CZYLI JAK REAGOWAĆ NA HEJT Michał Łojewski O SUKCESIE MARKI StÓW KILKA, CZYLI DETERMINANTY SILNYCH BRANDÓW Bartek Serańński CZ10WIEK JAKO MARKA Krzysztof Hołowczyc BRANDING W CZASACH KRYZYSU WYWOtANEGO COVIDEM Mariusz Ryciak ZAMIAST ZAKOŃCZENIA, CZYLI PODSUMOWANIE TEMATU Wojtek Mierowski
Media files:
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 153403 N (1 egz.)
Notes:
General note
W książce rok wydania: 2023, data wpływu egzemplarza obowiązkowego: 2022. Na grzbiecie akronim serii: M.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności